Citat:
Ursprungligen postat av
salxar
Vilken tid har du satt på refresh? 30 sekunder?
Pratar du om något automatiskt program som kör reklamen åt dig när du säger "refresh", eller kan man ställa in webläsaren på att uppdatera sig var 30:de sekund?
Jag kan alltså inte tillräckligt om datorer..,

utan gör det manuellt. Om nu det på något sätt gör att reklamflödet flyter på bättre månntro? Men jag klickar upp ett gäng individuella flikar där reklamen hoppar igång och sedan grejar jag vidare med vad jag nu höll på med på datorn och när det gått en minut eller ett par har det laddat upp en ny omgång reklamer som jag klickar igång igen.
I bästa fall fungerar det ett par omgångar så, men om det börjar komma upp lite för mycket "no ads" så tar jag en paus och fortsätter läsa Flashback eller leta info på nätet om varför fläktjäveln på bilen står still eller vad en Ryanair-resa till Tyskland kostar..., och börjar om efter en stund. Känns det som tvärstopp i reklamflödet trots flera försök lägger jag naturligtvis ner projektet tills nästa gång jag sätter mig framför datorn.
Summa summarum: Ibland går det alldeles utmärkt bra, ibland är det mer strul... Jag tycker personligen att det är ganska bra att de sätter den där dygnsgränsen så att folk inte behöver sitta och belasta systemet med att leta reklam när det faktiskt inte finns så många filmer att tillgå den dagen.