Citat:
Ursprungligen postat av
VemSaDet
Bor inte långt ifrån bor i södra Stockholm.
Jag vet att förra året sålde en liten tobaksaffär i skärholmen FM/Hansons, dem brukar oftast börja försäljningen 20 dagar innan nyår, men har inte sett något hos dem än.
Synd att hammargrens inte lockar mig längre annars hade jag vart hos autoexperten.
Inte mycket kvar nu, men har inte den nyårskänslan
Tror det är pga jag inte är nöjd med mina tårtor.
Har utländskatårtor.
Jag har inne 1 dumbum 49 skott.
3st jw5002 som ska tändas samtidigt.
Inga mer tårtor.
Därför känns det väldigt tomt.
Ni får önska mig lycka till
Måste köpa in mer annars kommer det inte funka tyvärr.
Kan förstå att det känns "tomt". Blir så om man handlat det man ska långt innan nyårsafton. Samma sak när jag tittat på en massa tårtor, då tappar jag känslan. Gäller att inte tänka så mycket på det.
Men du har väl bara köpt dom där fyra tårtorna, vad kan dom legat på? 1500 + frakt? Minns att du körde på Sleipner, Balder, Akilles och Woodstock förra året och kör du på samma budget i år så har du ju fortfarande pengar kvar
Dom där tre samtidigt lär ju vara väldigt fett, men försök hitta nån lite grovkalibrig som avslut också, och kanske lite bomber eller raketer. Blir alltid roligare om man får tända lite fler gånger. Har du bara tillgång till Svea och Extreme eller finns det andra leverantörer?
Hade ju hoppats på fler nyheter hos 4verkeri. Måste börja planera listan nu men det känns som det är ett rätt torrt utbud på nyheter där i år. Men det blir nog bra ändå.
RP60 Fancake är prisnedsatt till 675 kr i år såg jag också

Är sugen på den, lite över budget för vad jag har för gräns för enstaka tårtor, men den verkar fin.
Inga andra som börjat med sina listor för i år?