2015-12-19, 08:32
Medlem
TheGrimComedians avatar
Norska tjejer gillar svenska killar.
Citera
2015-12-19, 09:36
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldpump
USA - Jag hade inte åkt hit för att ligga. Men NYC har brudar från alla världens hörn så en resa hit kan ge bra resultat. Men ni kommer att ha hård konkurrens och dessutom är allt snor-dyrt.

Min erfarenhet är inte fantastisk men vad den säger är att man är otroligt populär. Jag har fått giftermålsförslag och annat av flera amerikanskor och detta utan att egentligen ens försöka.

Jag skulle tro att svenska män står väldigt högt i kurs där. På samma vis är det nog i många andra länder.
Citera
2015-12-19, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Är du en vanlig svensk så är du populär i alla länder.

Är du en vänster eller PK svensk så gillas du nog bara i Sverige, om ens det.

Ligger något i detta även om man bör poängtera att svenskens värde ökar i fattigare länder då han ses som en väg ur fattigdomen.
Citera
2015-12-19, 13:55
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Det förstod jag men vet du hur mesiga kristna araber är?
Hur kan man tro att alla araber har en och samma religion?

Av det jag har sett så är alla araber som är kristna väldigt snygga.
Inte ens svenskar når upp till dessa.
Vi pratar om libaneser, assyrier, syrianer osv

Libaneser är snyggast!

Jag kan förstå att såna män är populära både hos svenska och utländska tjejer men jag vet att kristna araber skulle inte ens vilja en svensk tjej om dessa fick betalt för det. Inte ens utländska tjejer ifrån ett annat land tar dessa.

Gifter sig bara med sina egna

Det är nog din personliga uppfattning för det har jag aldrig hört tidigare.

Det var länge sedan som en mörk främling var exotiskt i Sverige. Spänningen bakom det tidigare upplevda exotiska fick väl sig en rejäl smocka efter boken och sedan filmen "Inte utan min dotter".

Att sedan Sverige har översvämmats av våldsamma hotfulla individer med taskig samhällssyn i allmänhet och kvinnosyn i synnerhet har nog gjort att man tagit ett rejält kliv tillbaka från det "spännande på andra sidan".

Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Ligger något i detta även om man bör poängtera att svenskens värde ökar i fattigare länder då han ses som en väg ur fattigdomen.

Ligger mycket i det. Framför allt skandinaver, men även nordeuropéer och västerlänningar överlag är ju generellt väldigt plikttrogna och arbetssamma och sådant skapar välstånd. Vår kultur och våra gener borgar för välstånd.
Citera
2015-12-19, 16:42
Medlem
Donaldpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Min erfarenhet är inte fantastisk men vad den säger är att man är otroligt populär. Jag har fått giftermålsförslag och annat av flera amerikanskor och detta utan att egentligen ens försöka.

Jag skulle tro att svenska män står väldigt högt i kurs där. På samma vis är det nog i många andra länder.

Nu pratade jag bara från egen erfarenhet och tycke. Amerikanska kvinnor är hemska, både som kvinnor och människor. Framförallt om de bor på någon av kusterna. Då ligger de mer än barflickorna i Thailand och jag har till och med hamnat på dejt med en porrskådis. Så vill man bara ligga så kan man slå på den svenska accenten, gärna vara lång och blond så är det inte alls svårt att ligga.

Sen kommer ju självrespekten in i bilden dock. Är jag bara ute efter att ligga med vem som än vill ha mig? Eller tänker jag ha någon form av krav och standard?

Nordamerika är det sista stället jag skulle åka för att ligga. Näst efter mellanöstern då.
Citera
2016-09-04, 01:47
Medlem
Förstår inte riktigt såna här diskussioner kring var ett lands killar är mest poppis.

Det är ungefär som att fråga vilka länders tjejer som är mest populära i Sverige.
Finns ju en grov bild över ranking mellan "raserna", men bland länder i Europa är det väl ingen nämnvärd skillnad.
Många har väl en stereotyp bild av att tex brittiska tjejer är fula, men oklart om det stämmer, och samtidigt skulle jag påstå att svenskar lätt charmas av folk som talar bra engelska, så vetefan.

Generellt är det väl ovanligt att vissa länder skulle ha nämnvärda raggningsfördelar i ett specifikt land.
Senast redigerad av MarcoBolan 2016-09-04 kl. 02:01.
Citera
2016-09-04, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGrimComedian
Norska tjejer gillar svenska killar.

Jag har också hört det där, men har ingen aning om det stämmer. Är det norska tjejer i de större städerna eller de ute på den norska landsbygden som är enklast?
Citera
2016-09-05, 03:48
Medlem
Hela den här gejen med att dela in killar i fack med "utlänningskillar" och "svenska killar" är rätt unik för nyblivna öppna gränser länder som t.ex Sverige.

Det tänket finns inte på samma sätt i homogena stater eller i sydamerikanska länder, där alla möjliga folk levt i hundratals år. Visst det finns lite som att i Sverige är de rika och man har läst att de behandlar kvinnor bra ungefär. Annars skiter de i om du är svensk.

Att många kvinnor i Sverige väljer enbart svenska killar eller enbart invandrare tyder på en stark ploarisering där man väljer sida.

För sanningen är att det finns så många olika svenska killar, så frågeställningen går inte svara på. Är inte "svenska killar" populära så är man en rasist emot den gruppen.
Senast redigerad av Johnnyhotter 2016-09-05 kl. 03:52.
Citera
2016-09-05, 07:54
Medlem
Skulle säga att man uppskattar vita män överallt. Jag som finne trivs mestadels i syd-Amerika och Thailand.
Citera
2016-09-05, 13:49
Medlem
Incendios avatar
Överallt egentligen. Många av miina franska väninnor har ett talesätt(som tydligen är allmänt känt där): " vill du blinlycklig, skaffa en svensk man".
Citera
2016-09-05, 14:14
Medlem
Är du blond och blåögd!
Då fungerar det i Sydeuropa, Asien och Sydamerika.
Citera
2016-09-05, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lelabomb
håller med det .
Jag är blond med blå ögon , hade mycket uppmärksamhet från tjejer i Sydeuropa. Problemet är att jag är inte intresserad av sydeuropa eller asiatiska tjejer

Vi har nästan samma dilemma fast att jag har svart hår och ljusbruna/melerade ögon. Jag får mycket uppmärksamhet av blonda eller tjejer med ljust hår, men själv gillar enbart svart/brunhåriga tjejer

Finns så många blonda i Sverige, men få svarthåriga men men
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in