2015-12-19, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lynyrdskynyrd
så majoriteten av unga invandrare är killar än tjejer http://www.sydsvenskan.se/sverige/2015-blir-mannen-fler-an-kvinnorna/ så det förklarar varför alla svenska tjejer dejtar invandrarkillar men inga svenska killar dejtar invandrar tjejer. Så i vilket land är är svenska män faktiskt populär bland kvinnor, om det inte nappar här så är det dags att dra vidare.

Sverige. Invandrarkillar är INTE populära bland svenska tjejer. Kolla på Tinder exempelvis så söker de i princip uteslutande svenska killar. Invandrarmän speciellt av arabiskt ursprung är ökända bland de flesta svenska kvinnor inklusive vänsterfeminister.

Alla killar är som mest populära i sina egna hemländer.
Citera
2015-12-19, 00:54
Medlem
Xer0s avatar
I landet för länge sen.
Citera
2015-12-19, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analdestructor
Sverige. Invandrarkillar är INTE populära bland svenska tjejer. Kolla på Tinder exempelvis så söker de i princip uteslutande svenska killar. Invandrarmän speciellt av arabiskt ursprung är ökända bland de flesta svenska kvinnor inklusive vänsterfeminister.

Alla killar är som mest populära i sina egna hemländer.
Varenda gång jag ser ett blandpar är det en kille och en tjej, min pappa är blatte och min mamma svenska (ser dock svensk ut). Även om vad du påstår är sant, fast det finns massa av trådar på flashback om folk som vittnar till motsatsen, så är Sverige en korvfest se artikeln jag länkade till. Så oavsett vem som har rätt om blatte dating så är min fråga ändå relevant.
Citera
2015-12-19, 01:06
Bannlyst
Citat:
Varenda gång jag ser ett blandpar är det en kille och en tjej, min pappa är blatte och min mamma svenska (ser dock svensk ut). Även om vad du påstår är sant, fast det finns massa av trådar på flashback om folk som vittnar till motsatsen, så är Sverige en korvfest se artikeln jag länkade till. Så oavsett vem som har rätt om blatte dating så är min fråga ändå relevant.

De paren är en liten minoritet. De flesta svenskaa kvinnor dissar araber som pesten för då ligger de inte i överläge i ett förhåållande då araben vägrar bli toffel.
Citera
2015-12-19, 04:38
Medlem
Sek-Losos avatar
Skandinaver har gott rykte bland thai tjejer. ..bättre än tyskar och britter...

Ang araber så här i Sydostasien står dem långt ner på listan...bara indier som rankas lägre av tjejerna....
Citera
2015-12-19, 06:25
Medlem
Jag har hört att tom. prostituerade dissar araber och afrikaner
Citera
2015-12-19, 06:54
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag har hört att tom. prostituerade dissar araber och afrikaner

Av vilken anledning?
Jag kan förstå araber som islam som religion
Men arabiska män som är kristna är fan snygga och har rätt religion.
Har du ens sett libanser? Fy! Männen ser för snygga ut
Citera
2015-12-19, 07:28
Medlem
McHammereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Av vilken anledning?
Jag kan förstå araber som islam som religion
Men arabiska män som är kristna är fan snygga och har rätt religion.
Har du ens sett libanser? Fy! Männen ser för snygga ut

Det handlar inte om hur snygg personen är, det handlar om trygghet.
Vad jag har läst så har det att göra med MENA och Afrikaner tenderar att vara våldsamma av sig.

Titta på rosa sidan exempelvis, 99% vill bara ha etniskt Svenska kunder.

Wait.. blir man snygg per automatik om man är arab och kristen i din bok?
Senast redigerad av McHammered 2015-12-19 kl. 07:32.
Citera
2015-12-19, 07:31
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Nordkorea
Citera
2015-12-19, 07:45
Medlem
Citat:
så majoriteten av unga invandrare är killar än tjejer http://www.sydsvenskan.se/sverige/2015-blir-mannen-fler-an-kvinnorna/ så det förklarar varför alla svenska tjejer dejtar invandrarkillar men inga svenska killar dejtar invandrar tjejer. Så i vilket land är är svenska män faktiskt populär bland kvinnor, om det inte nappar här så är det dags att dra vidare.

Många utländska tjejer tycker att Svenska män är fina. Anledningen till att det kanske är färre Svenska män som dejtar utländska tjejer kan vara för att Svenska män inte är lika på med att visa intresse. Så har jag uppfattat det i varje fall.

Många säger Thailand, men det där handlar mer om att tjejen vill utnyttja dig. Antingen för pengar, eller för att få ett bättre liv i Sverige. Hitta en brud här hemma istället om du vill att någon ska tycka om dig på riktigt. Det hjälper om det inte osar främlingsfientlighet på dig också.
Citera
2015-12-19, 07:48
Medlem
Donaldpumps avatar
Thailand? Jag tycker att vi kan göra bättre ifrån oss i denna tråd!

Hur som helst. Jag tänkte fortsätta reda ut en del saker här för jag är rätt erfaren i ämnet. Först vill jag röra lätt vid något jag kallar " den exotiska faktorn". Dvs. Om du ser annorlunda ut, från de lokala männen. Då kommer det vara till en fördel i jakten på tjejer. Speciellt som i detta faller om du ser svensk ut då den blonda/ljusbruna, ståtliga Dolph Lundgren typen är den universella mallen för manlig skönhet världen över. Även om de västerländska feministerna gärna vill övertyga er annorlunda.

Att vara svensk, född av svenska föräldrar ger dig en klar fördel i många av världens hörn. Inte pga nationaliteten i sig. Utan för ditt utseende och gener. Faktumet är det råder en så kallad vithets-dyrkan världen över. Även i ett afrikanskt land där alla är svarta är den ljusaste negern(dock ej albinos) ansedd den vackraste. I Brasilien där majoriteten av befolkningen är svarta eller mulatter är fortfarande portugis och tysk-ättlingarna de mest eftertraktade.

Alla tjejer vill knulla uppåt så att säga. De vill att deras barn ska bli en klass över dom själva. Detta är biologiskt. Om du som blond man kommer till ett brunt land. Då kommer dina gener vara extremt eftertraktade. Många utländska tjejer tror också att om du är blond och blåögd och har barn med henne. Så kommer era barn bli blonda och blåögda vilket givetvis inte är fallet då det mer eller mindre krävs två blonda för att göra ett blont barn.

Sammanfattningsvis så är det ditt utseende som ger dig den exotiska faktorn som får tjejer att jaga dig. Inte ditt pass. En man med arabiskt utseende med svenskt pass kommer få det svårt att få tjejer någonstans även fast han kan titulera sig svensk.

För er som inte orkar att sätta er in i ämnet så gör jag en liten lista här för dummies.

Thailand - Ligga med lågklass och prostituerade är enkelt. Räkna med att betala allt på dejter. Eftersom att Thailand är ett turistparadis så har faktumet att du är svensk rätt lite status.

Skandinavien - Norska, Danska och Finska tjejer har alla sagt till mig hur de majoriteten de känner älskar Svenska män. Jag upplevde inte att någon sprang gatlopp över mig och såvida jag inte öppna munnen så visste ingen att jag va Svensk. Ingen exotisk faktor med andra ord.

Södra Europa - Här är det nog bäst att satsa på andra turister. Svenska tjejer slappnar av mer här. Enklare att lägra dom på bortaplan än i Svea. Lokalbefolkning är dock väldigt svår. I klass med muslimska tjejer. Jag skulle skylla detta på att de har helt andra värdegrunder än Svenska kvinnor. Tjejer i Södra Europa blir bra fruar, men ligga med dom blir svårt utan att gå på ett par dejter.

USA - Jag hade inte åkt hit för att ligga. Men NYC har brudar från alla världens hörn så en resa hit kan ge bra resultat. Men ni kommer att ha hård konkurrens och dessutom är allt snor-dyrt.

Övriga Asien - Filippinerna. Enklare än Thailand. Trevligare tjejer också med bra engelska. Får man inte ligga här lär man dö oskuld. Japan, Sydkorea - Svårt. De ser snarare ner på vita här. Kina - Lågklass, enkelt. Överklass - Svårt.

Afrika - Är en story helt i sig själv. Om någon vill veta. Pm:a eller skriv här.

Sydamerika - Steg 1. Va blond och blåögd. Brunett funkar också. Steg 2. Ha grundläggande kunskaper i det lokala språket. Steg 3. Ha mod och game. Du måste fortfarande approacha tjejer. Men när du väl gör det kommer de vara väldigt öppna för dig.

Jag vill sammanfattningsvis säga att utseende och ditt blonda hår bara kommer att göra så att du får in foten genom dörren. Du måste fortfarande behärska en rad andra saker för att vara framgångsrik i drömmen om att ligga med exotiska brudar. Åker du tex till Sydamerika utan spanska så blir det svårt ändå. Hur arisk du än är. Åker du till Asien med en låg budget och bara bor på hostels. Ja då får du nöja dig med massage-flickor. Åker du till Östra Europa utan någon form av social skicklighet eller självförtroende? Då kommer tjejerna se rätt igenom dig.

Det är för många såna här trådar där folk säger " åk till ställe X och va svensk så kommer brudarna flockas". Nej. Tjejer är likadana världen över. Får du inte ligga i Sverige blir det svårt någon annanstans också. Såvida du inte betalar. Om du däremot har lätt för tjejer generellt. Då kan ett nytt land, där du har den exotiska faktorn på din sida, öppna upp en guldgruva av vagina för dig.
Citera
2015-12-19, 08:19
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McHammered
Det handlar inte om hur snygg personen är, det handlar om trygghet.
Vad jag har läst så har det att göra med MENA och Afrikaner tenderar att vara våldsamma av sig.

Titta på rosa sidan exempelvis, 99% vill bara ha etniskt Svenska kunder.

Wait.. blir man snygg per automatik om man är arab och kristen i din bok?

Det förstod jag men vet du hur mesiga kristna araber är?
Hur kan man tro att alla araber har en och samma religion?

Av det jag har sett så är alla araber som är kristna väldigt snygga.
Inte ens svenskar når upp till dessa.
Vi pratar om libaneser, assyrier, syrianer osv

Libaneser är snyggast!

Jag kan förstå att såna män är populära både hos svenska och utländska tjejer men jag vet att kristna araber skulle inte ens vilja en svensk tjej om dessa fick betalt för det. Inte ens utländska tjejer ifrån ett annat land tar dessa.

Gifter sig bara med sina egna
Senast redigerad av DixieD 2015-12-19 kl. 08:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in