2015-12-18, 22:44
Medlem
så majoriteten av unga invandrare är killar än tjejer http://www.sydsvenskan.se/sverige/2015-blir-mannen-fler-an-kvinnorna/ så det förklarar varför alla svenska tjejer dejtar invandrarkillar men inga svenska killar dejtar invandrar tjejer. Så i vilket land är är svenska män faktiskt populär bland kvinnor, om det inte nappar här så är det dags att dra vidare.
Citera
2015-12-18, 22:47
Medlem
Thailand tror jag.
Citera
2015-12-18, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lustighet
Thailand tror jag.
antar det men sen hör man alla skräck historier om alla bedragare i östasien
Citera
2015-12-18, 22:51
Medlem
Dazzlegs avatar
Sydamerika.
Citera
2015-12-18, 22:54
Medlem
RudyardKiplings avatar
Är du en vanlig svensk så är du populär i alla länder.

Är du en vänster eller PK svensk så gillas du nog bara i Sverige, om ens det.
Citera
2015-12-18, 22:55
Medlem
MrEchozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynyrdskynyrd
så majoriteten av unga invandrare är killar än tjejer http://www.sydsvenskan.se/sverige/2015-blir-mannen-fler-an-kvinnorna/ så det förklarar varför alla svenska tjejer dejtar invandrarkillar men inga svenska killar dejtar invandrar tjejer. Så i vilket land är är svenska män faktiskt populär bland kvinnor, om det inte nappar här så är det dags att dra vidare.

För något år sedan var jag i Helsingfors på kurs o passade på att festa. Träffade endel tjejer( finska) som berättade att svenska killar är väldigt eftertraktad i Finland. Orsaken va pga, att dom tycker att finska män är för manliga/macho o har svårt att visa känslor mm. och så tyckte de att vi klär oss bättre.
Citera
2015-12-18, 23:01
Medlem
beardbraids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrEchoz
För något år sedan var jag i Helsingfors på kurs o passade på att festa. Träffade endel tjejer( finska) som berättade att svenska killar är väldigt eftertraktad i Finland. Orsaken va pga, att dom tycker att finska män är för manliga/macho o har svårt att visa känslor mm. och så tyckte de att vi klär oss bättre.

Haha! Stämmer väl! Jag och en annan finlandssvensk kompis brukade ibland låtsas vara rikssvenskar när vi gick ut. Mest dock för att det var roligt att tjejerna trodde vi inte fattade när de snackade finska sinsemellan.
Citera
2015-12-18, 23:01
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:

Thailand helt säkert! Tjejerna kommer slita i dig redan när du kliver av flygplanet!
Citera
2015-12-18, 23:24
Medlem
diannos avatar
Citat:
Så gott som alla skulle jag tro.

För att bli populär bland svenska kvinnor skulle jag tipsa dig om att förbättra din svenska. Många tjejer tänder på killar som hanterar språket bra.

Men, testa att åka utomlands. Det är trevligt på många sätt, inte bara för att man står högt i kurs som svensk.
Citera
2015-12-18, 23:35
Medlem
Sydamerika är som att fiska med dynamit
Citera
2015-12-18, 23:51
Medlem
Ni som säger sydamerika, är det då smygnazistiska tyskättlingar som gillar svenskar (Jag har hört att det är en grej att vissa av dem skäms för att de har afrikanskt/spanskt/indianskt blod och vill ha en riktigt vit renrasig kille för att få vitare barn och försöka avla bort det övriga så gott det går) eller gäller det alla?
Citera
2015-12-18, 23:57
Medlem
Dazzlegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Ni som säger sydamerika, är det då smygnazistiska tyskättlingar som gillar svenskar (Jag har hört att det är en grej att vissa av dem skäms för att de har afrikanskt/spanskt/indianskt blod och vill ha en riktigt vit renrasig kille för att få vitare barn och försöka avla bort det övriga så gott det går) eller gäller det alla?

Ditt resonemang håller inte, för majoriteten av jordens befolkning vill ha vita barn. Varför tror du att majoriteten föredrar att skaffa barn med vita oavsett rastillhörighet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in