Citat:
Ursprungligen postat av
demotrams
Det existerar inget som heter absolut bevis och vanligt bevis. Bevis är bevis. Olika grader på bevis existerar bara i din egen värld.
Det finns spekulativa "absoluta" bevis, och kosmisk-verklighets-relaterande MYCKET stora sannolikheter. (1)
Citat:
Hahaha, så sanning kan ändras men absolut sanning kan inte ändras?!
En "absolut sanning" kan inte ändras (annars är den ju inte "absolut"). Den kan däremot utmanas av en annan "absolut sanning".
Citat:
Lär dig först vad bevis är. Du saknar allt som ens närmar sig logiskt tänkande. Du bör läsa på och det fortast möjligt för att lära dig ett och annat.
Citat:
Jag är helt övertygad om att du inte ens förstår vad du just kopierat och klistrat in men tids nog ska jag förklara för dig vad bevis er.
När är "tids nog" ...
Citat:
Nej, bevis och belägg är olika ord med olika innebörd. Du vet varken om bevis eller belägg men jag lär dig.
... när du har kokat ihop ett hitta-på bevis-koncept (av samma slag som din icke-logik)? (2)
Citat:
Ett bevis är ett bevis. Det existerar inte 90%bevis eller vanligt bevis eller absolut bevis.
Se (1)
Se (2)
Citat:
Fel, fel fel fel! Du har så fel så jag vet inte hur jag ska börja och var jag ska börja. Jag lär dig sen.
Se (2)
Citat:
En klockas existens är bevis för en klockas existens och inte för att den har en skapare. Din logik är verkligen rutten.
Sedär, nu har du äntligen kommit till epistemologin. Det finns det särskilde tråder för (men dit tar du dig förmodentligen inte).
Citat:
Jag lär dig sen vad bevis och belägg är.
Se (2)
Citat:
Du saknar ju kunskap om allt vad akademi, logik och vetskap är.
Men DU vet vad dessa är
Citat:
HAHA bogomil? En människa som jag ignorerar helt och hållet och ändå fortsätter att svara på mina inlägg säger väl om hur mycket värde denna människa har. Han sjunker lägre och lägre för varje dag som går. Jag har inte svarat på nåt av hans svar till mina inlägg under minst ett års tid och trots det fortsätter han att skriva. Söker du på Flashback ser du att många andra har bokstavligt talat skapat trådar om just hans fadäs och dumhet och idioti och du som är ännu mer idiot ger honom som exempel på kunskap logik och kunnande. HAHA tillåt mig att storle.
Varför skulle din struts-taktik få mig att till att avstå från kritik?
Citat:
Du förstår verkligen inte vad bevis är. Och nu när du ger mig bogomil som referens hahah

Sök på bogomil här på Flashback. Jag har förstått att du är dum och okunnig och har läsförståelse svårigheter men att du inte förstod att man inte ger bogomil som referens visste jag inte. haha TACK för den.
Aaah ... publicity. Tackar.