Tillåt mig småle. Det existerar inget som heter absolut bevis och vanligt bevis. Bevis är bevis. Olika grader på bevis existerar bara i din egen värld. Det är just ni som gång på gång bevisat att ni inte förstår er på vad bevis är.
Du precis som många av dina kompisar förstår inte frågan. Jag ställer frågan just för att ni ska komma till insikt och lära er vad bevis är. Ni har inte alls svarat på frågan. Ni säger att DNA-test skulle bevisa men jag har gett er svar på varför det inte räcker. Hur vet ni att DNA-testet inte är riggat, manipulerat eller att de som utfört testet inte ljuger?
I din hjärna och värld kanske men inte i verkligheten.
Hahaha, så sanning kan ändras men absolut sanning kan inte ändras?!
Du lever i en fiktiv värld.
Lär dig först vad bevis är. Du saknar allt som ens närmar sig logiskt tänkande. Du bör läsa på och det fortast möjligt för att lära dig ett och annat.
HAHAH

Tycker synd om dig. Jag är helt övertygad om att du inte ens förstår vad du just kopierat och klistrat in men tids nog ska jag förklara för dig vad bevis er. Jag låter det hållas ännu en tid. Fortsätt att leta på nätet och hoppas på att du lär dig vad bevis är men jag är tveksam, du kan läsa vad som står man du kan inte förstå det. Jag lär dig sen på det mest pedagogiska sättet som det går.
Nej, bevis och belägg är olika ord med olika innebörd. Du vet varken om bevis eller belägg men jag lär dig.
Ett bevis är ett bevis. Det existerar inte 90%bevis eller vanligt bevis eller absolut bevis. Jag lär dig sen.
Fel, fel fel fel! Du har så fel så jag vet inte hur jag ska börja och var jag ska börja. Jag lär dig sen.

En klockas existens är bevis för en klockas existens och inte för att den har en skapare. Din logik är verkligen rutten. Jag lär dig sen vad bevis och belägg är.
Du saknar ju kunskap om allt vad akademi, logik och vetskap är. Uttala dig inte om sånt som du är kass på. HAHA bogomil? En människa som jag ignorerar helt och hållet och ändå fortsätter att svara på mina inlägg säger väl om hur mycket värde denna människa har. Han sjunker lägre och lägre för varje dag som går. Jag har inte svarat på nåt av hans svar till mina inlägg under minst ett års tid och trots det fortsätter han att skriva. Söker du på Flashback ser du att många andra har bokstavligt talat skapat trådar om just hans fadäs och dumhet och idioti och du som är ännu mer idiot ger honom som exempel på kunskap logik och kunnande. HAHA tillåt mig att storle.
HAHAH, Du förstår verkligen inte vad bevis är. Och nu när du ger mig bogomil som referens hahah

Sök på bogomil här på Flashback. Jag har förstått att du är dum och okunnig och har läsförståelse svårigheter men att du inte förstod att man inte ger bogomil som referens visste jag inte. haha TACK för den.