Citat:
Ursprungligen postat av
Charles13
Detta är en stor skandal.

Ja och extremt orättvist gentemot Ida och hennes familj. Själv skulle jag nog betrakta själva rättegången som en viktig del i bearbetningen om jag hade varit om ngt liknande.
Vetskapen om att det finns "vittnen" s.a.s. till den juridiska ordningen. En symbolisk grej.
Nu får den bestialiske mördaren sin vilja igenom. Tycker det är skamligt.