2015-12-14, 07:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Många frågor!
Bara en grej.....vår sexualitet och våra instinkter är inriktade på reproduktion, även om 99% av samlagen inte resulterar i barn. Men tycker unga/fertila kvinnor är vackra...och kvinnor attraheras av resursstyrka

1) Men kvinnor har sex av en massa andra anledningar som inte har med reproduktion att göra?

2) Menar du att kvinnor blir kåta av att mannen har x pengar på sitt bankkonto?

3) När det gäller resurser då vill kvinnorna ha resurserna inte mannen som har resurserna.

4) När det gäller sex då vill kvinnorna ha sexet. Inte någon annan del av mannens personlighet. Till exempel om en kvinna har sex med Rocco då vill hon ha sexet hon bryr sig inte om vad Roccos hobbys är.

Citat:
Ursprungligen postat av ujhs
Sen, vem säger att en nördig Nobelpristagares gener är bättre än Justin Biebers? Nobelpristagaren kanske är mer intelligent, men Justin har säkert andra kvatitéer, t ex charm och attraktionskraft. Och ett ansenligt kapital.

Om vi talar om gener i ett evolutionärt perspektiv (allså överleva på typ sten åldern) så borde intelligens vara mer värdefullt än förmågan att sjunga och dansa?

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Vi män är mer desperata och kvinnor är mer selektiva av biologiska orsaker. Det har redan förklarats och behöver inte ältas om igen.

1) Om du tittar på vilka män som vanliga kvinnor är tillsammans med verkar kvinnor mer selektiva än män?

2) Om du tittar på alla kvinor som har knullat Ron Jeremy är de mer selektiva än män?

3) Så nej kvinnor är mycket mindre selektiva än män de vägrar bara ligga för att de är fittiga inte för att de inte kan om de vill.
Senast redigerad av Babianen 2015-12-14 kl. 07:46.
Citera
2015-12-14, 09:10
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men kvinnor har sex av en massa andra anledningar som inte har med reproduktion att göra?

2) Menar du att kvinnor blir kåta av att mannen har x pengar på sitt bankkonto?

3) När det gäller resurser då vill kvinnorna ha resurserna inte mannen som har resurserna.

4) När det gäller sex då vill kvinnorna ha sexet. Inte någon annan del av mannens personlighet. Till exempel om en kvinna har sex med Rocco då vill hon ha sexet hon bryr sig inte om vad Roccos hobbys är.

Om vi talar om gener i ett evolutionärt perspektiv (allså överleva på typ sten åldern) så borde intelligens vara mer värdefullt än förmågan att sjunga och dansa?

1) Om du tittar på vilka män som vanliga kvinnor är tillsammans med verkar kvinnor mer selektiva än män?

2) Om du tittar på alla kvinor som har knullat Ron Jeremy är de mer selektiva än män?

3) Så nej kvinnor är mycket mindre selektiva än män de vägrar bara ligga för att de är fittiga inte för att de inte kan om de vill.
Du säger själv att alla kvinnor vill ha sex med Ron Jeremy. Ditt påstående, inte mitt.
Citera
2015-12-14, 09:12
Bannlyst
Citat:
Stackars snutteplutt. En dålig erfarenhet av en kvinna och en osympatisk mamma. Halledunanedej vad synd det är om dig. Vet du, alla går på en blåsning ibland. Det är en del av livet. Jag har också råkat ut för otrohet men det var över 20 år sen. Jag grämer mig inte för det idag. Jag bara skiter i den exflickvännen. Enkelt och bekvämt. Genomelak, rentav vidrig morsa har jag också erfarenhet av. Har det fått mig att hata kvinnor för det? Nej, inte det minsta.
Nej, du grämer dig inte. Du nämner något som har hänt för 20 år sedan men du grämer dig inte? Jävla potta, skadan är redan skedd.

Du fattar inte att kvinnor är svaga men de kan samtidigt sitta och håna andra för deras svagheter, och slår man dem på käften tycker de genast synd om sig själva. Samma behandling som de ger andra klarar de själva inte av. De tror att de kan komma undan med att bete sig bitchigt. Alla kvinnor är bitchiga, de spelar svåra, låtsas vara intresserade, slösar killars tid, driver med dem och massa andra psykopatiska hobbysar som som de i en sund värld hade blivit utfrysta för.

De vet vad killar vill men är avsiktligt fittiga. Överallt och utan undantag syns deras sjuka och dåligt uppfostrade beteende. Egentligen är det inte konstigt att det går bättre för killar som är otrevliga mot kvinnor, de vill att man ska vara det.
Citera
2015-12-14, 09:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onanizt
Nej, mycket riktigt är tjejer inte helt som bögar. Skulle du vilja att det var annorlunda?

Att kvinnor inte skulle kunna vara intresserade av (enbart) sex är däremot fel. Ibland vill kvinnor inte något annat än att (enbart) knulla. Varför tror du kvinnor åker på knullresor?
De ska tacka ja när killar frågar om sex. Fika, mysa och snacka skit är kodord för att man ska ha sex och allt det där säger kvinnor nej till. En del kvinnor åker på knullresor men det är för spänningens skull. Kan de få ut spänning av att glo serier så skiter de i knullresor.
Citera
2015-12-14, 12:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Nej, du grämer dig inte. Du nämner något som har hänt för 20 år sedan men du grämer dig inte? Jävla potta, skadan är redan skedd.

Du fattar inte att kvinnor är svaga men de kan samtidigt sitta och håna andra för deras svagheter, och slår man dem på käften tycker de genast synd om sig själva. Samma behandling som de ger andra klarar de själva inte av. De tror att de kan komma undan med att bete sig bitchigt. Alla kvinnor är bitchiga, de spelar svåra, låtsas vara intresserade, slösar killars tid, driver med dem och massa andra psykopatiska hobbysar som som de i en sund värld hade blivit utfrysta för.

De vet vad killar vill men är avsiktligt fittiga. Överallt och utan undantag syns deras sjuka och dåligt uppfostrade beteende. Egentligen är det inte konstigt att det går bättre för killar som är otrevliga mot kvinnor, de vill att man ska vara det.
Stämmer delvis. En del män får influenser från pimps och blir genast lite bättre på att hålla kvinnor i schack. Det är inte populärt direkt men det funkar för vissa.

Det handlar nog inte så mycket om att de vill som att en del kvinnor faktiskt behöver en man som har koll på dom. Inte låta sin kvinna få för mycket makt för det blir destruktivt.

Jag säger inte det är "rätt" att göra i fall någon dum feminazi eller någon white knight läser detta.
Citera
2015-12-14, 13:44
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Nej jag grämer mig inte över det hara för att jag nämner att även jag råkat ut för otrohet. Det har de flesta gjort tror jag. Du gnäller oavbrutet.
Senast redigerad av Cineasten 2015-12-14 kl. 13:47.
Citera
2015-12-14, 13:46
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
De ska tacka ja när killar frågar om sex. Fika, mysa och snacka skit är kodord för att man ska ha sex och allt det där säger kvinnor nej till. En del kvinnor åker på knullresor men det är för spänningens skull. Kan de få ut spänning av att glo serier så skiter de i knullresor.
Byfåne. Varför ska de tacka ja till att ha sex med äckel som du? Klart som fan att de säger nej när du utstrålar så mycket kvinnohat. Rätt åt dig.
Citera
2015-12-14, 14:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Stämmer delvis. En del män får influenser från pimps och blir genast lite bättre på att hålla kvinnor i schack. Det är inte populärt direkt men det funkar för vissa.

Det handlar nog inte så mycket om att de vill som att en del kvinnor faktiskt behöver en man som har koll på dom. Inte låta sin kvinna få för mycket makt för det blir destruktivt.

Jag säger inte det är "rätt" att göra i fall någon dum feminazi eller någon white knight läser detta.
Ja, de kvinnorna är ändå trasiga i själen så det är egentligen en fattig tröst. Rikiga kvinnor är trevliga, raka, ärliga och behöver inte fjollspel för att luras till sex.
Citat:
Byfåne. Varför ska de tacka ja till att ha sex med äckel som du? Klart som fan att de säger nej när du utstrålar så mycket kvinnohat. Rätt åt dig.
De behöver inte tacka ja när jag frågar men å andra sidan får varken du eller någon annan loser knulla, oavsett hur mycket charader du spelar. Det hade varit en sak om du fått knulla mycket för att du inte gnäller men det får du inte. För du har inget som kvinnor vill ha.
Citera
2015-12-14, 16:55
Medlem
Onanizts avatar
Citat:
Och varför har män sex då om inte bara för erövrandets skull i så fall?

Du har inte förstått mycket. Kvinnor känner antagligen mer vid sex än vad vi män gör, taktilt såväl som andligt.
Citera
2015-12-14, 17:10
Bannlyst
Citat:
Och varför har män sex då om inte bara för erövrandets skull i så fall?

Du har inte förstått mycket. Kvinnor känner antagligen mer vid sex än vad vi män gör, taktilt såväl som andligt.
Erövrandets skull? Jag vill ha sex med dem för att det är skönt. Och vill jag ha sex igen så erövrar jag samma subba igen. Eller kan man kalla det för erövra andra gången också. Pinsamt att du tänker i termer av att erövra. Jag tänker i termer av njutning medan kvinnor tänker i termer av försörjning. Och du tänker i termer av att erövra. Jag tror att du och jag tänker lite olika.

Kvinnor känner mer vid sex men vill ändå inte ha det, det säger väl tillräckligt om deras ointresse för sex.
Citera
2015-12-14, 17:32
Medlem
Onanizts avatar
Citat:
Erövrandets skull? Jag vill ha sex med dem för att det är skönt. Och vill jag ha sex igen så erövrar jag samma subba igen. Eller kan man kalla det för erövra andra gången också. Pinsamt att du tänker i termer av att erövra. Jag tänker i termer av njutning medan kvinnor tänker i termer av försörjning. Och du tänker i termer av att erövra. Jag tror att du och jag tänker lite olika.

Kvinnor känner mer vid sex men vill ändå inte ha det, det säger väl tillräckligt om deras ointresse för sex.
Du försöker vara tuff men betaförklarar bara dig själv. Nästan lite rörande. Lycka till med avnjutandet av dina subbor!
Citera
2015-12-14, 17:42
Bannlyst
Citat:
Du försöker vara tuff men betaförklarar bara dig själv. Nästan lite rörande. Lycka till med avnjutandet av dina subbor!
Vi kan säga att jag är beta, men ändå vinner jag diskussionerna med hästlängder och är ljusår före er i både tanke och tunga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in