Citat:
Du är fri att tro vad du vill. Har det någon betydelse för dig om den som skriver är man eller kvinna, bemöter du argument olika beroende på könet hos den som har åsikten? Varför är min verklighet mer irrelevant och ointressant än din?
Citat:
Du påstår att de flesta män är värdelösa i sängen enligt kvinnor. Om det är så, tycker du det är konstigt att kvinnorna inte vill ha sex med de männen? Att sitta och vänta på att bli uppskattad för njutning man inte klarar av att ge känns inte vidare logiskt. Uppskattad för sin förmåga att ge njutning blir man först efter att man gett njutningen...
De flesta män är enligt kvinnor helt värdelösa i sängen så varför ska jag undergivet ragga på någon som ändå inte uppskattar mig? Så är det inte bara för mig utan en hel del män i det här landet. Genom åren har det startats enormt många trådar och det har skrivits om sexuellt frustrerade män i tidningar och böcker men ni vill projicera det som att detta problem bara gäller mig. Kasta HUUUUR mycket skit du vill men problemet är universellt och gäller majoriteten av män. Det är få män som får ligga så mycket som de vill, särskilt med de kvinnor som de vill.
Män som inte får ligga i den utsträckning de vill och med vem de vill, är det något du ser att de har någon egen del i? Att män som anser att det är kvinnans plikt att ställa upp på sex inte får ligga ser jag inget konstigt i. Att män som inte tänder kvinnan och skapar gemensam njutning med henne inte får ligga ser jag heller inget konstigt i. Sex är varken en rättighet eller en skyldighet.
På vilket sätt har jag kastat skit? I jämförelse med din argumentation så tycker jag min är väldigt saklig...
Återigen- "fantastiska" äktenskap går inte i kras. Varför initierar någon en skilsmässa tror du? "Vi har det så underbart ihop och min partner är verkligen fantastisk på alla sätt, så nu vill jag skilja mig"... Äktenskap där båda är lyckliga i förhållandet spricker inte, de äktenskap som spricker gör det för att någon av parterna eller båda inte är lyckliga i förhållandet, och det i sin tur beror sällan på bara den ena.