2015-12-13, 20:24
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Det är svårt att förstå vad du vill få sagt trots en massa text, Tycker inte jag fick svar på frågan om du har problem med någon myndighet eller myndighets person ( om du läste mitt inlägg hur är det möjligt att missa den frågan, har du någon bra ide om hur man ställer frågor till dig så arr du svarar på det som frågas)

Sen vet jag inte vad du vill tillföra, jag fetade ovan ditt exempel med bankrånare, de kan utföra brottet på liknande sätt men deras MOTIV är olika.

Jag är ju inte bankrånare själv men jag kan tänka mig enbart ett motiv, jag vill komma åt pengarna, vet inte om det i världshistorien förekommit att bankrånare haft andra motiv än pengar och värde saker.

- De elaka bankrånarna kom över personalens kaffeservis vilket inga som arbetat 20 år på banken var sur över. Men då bankrånarnas enda motiv var att komma över kaffeservisen märkte kunderna inget. Polisen kommer snart gå ut med fotografier på kaffeservisen, allmänheten ska vara varsam då servisen är ömtålig.

Du har ju lite otur när du läser och tänker: Olika bankrånare har olika motiv för att begå brottet , en kan ha spelat bort hyran, en annan behöver läkarvård i annat land , en har en släkting som svälter etc.

Ang myndigheter så har man ju gång på gång försökt förklara att dessa används som verktyg i vissa fall. Anta att du vill sätta käppar för mig och din grupp ordnar ett jobb hos AF åt dig och du bara djävlas genom att beordra fel saker anvisa ett jobb hos din grupps polare etc etc .

Ang Palmemordet så är det många som gräver guld där och vinner poster och allianser och skiter nog/kanske i Palme men det är ju ett "jobba". Jag visste inte om dessa vinklar som fanns kring mig så det förklarar mycket men efter lite mer läsnings så inser jag att det kan var LK som är boven eller så är denne en nyttig idiot som skyddar andra medvetet eller omedvetet. Måste agera nu , det använder sina bekanta och släktingar för att dessa ska få som sagt poster och det nog gärna i 20 år till .

Där har du motiv och finansieringen.

Sedan så har de nog en trollfabrik även här så man får skriva in absurdum , men jag vill ju nå ut så det blir lite jag som använder vissa som nyttiga idioter jag också. http://www.svd.se/trollfabriker-forsoker-frata-sonder-demokratin/om/debatt
Citera
2015-12-14, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Men min dåliga ekonomi är ju en direkt följd av trakasserierna så det blir fel om du nämner det i fel ordning.

Eller tror du att KF flyttar in ovanför dig och börjar väcka dig på nätterna så är det ju en metod från Zersetzung /GS.
Du vill gärna ha allt och alla i en lite låda , men det är som med tex bankrån (tar det exemplet då det finns knappt längre ) det är olika som begår dessa men metoderna är snarlika och deras motiv skiljer sig .

Ju mera man nämner att dessa metoder används desto svårare blir det för någon att använda dem, visserligen kan fler använda detta då de läser att det funkar men en människa som ser mönstret och börjar dokumentera det hela har bättre utgångsläge en den som tänker att de slutar nog snart, jag var en av dem som tänkte så.

Jag började dra öronen åt mig då jag fick ett hot av en person av dessa i grupp 2 och efter att plats efter plats så var det väckningar så till slut så började jag spela in och dokumentera. Jag tänkte att grupp 3 kanske ville kolla grupp 2 (efter lite dåligt skådespel) och riktade in mig på nya händelser men har ju skrivit ned nu hur allt började med bråk och värvningsförslag etc.

Dessa har mycket att förklara och några kan inte undkomma fängelse som en markering. Detta har varit en rädsla, perversitet och samtidigt knalla över lik för att tjäna pengar och rädda sig själva från deras sida och det passar inte mitt land Sverige eller något annat land.

Harfager !

Helt jävla otroligt, Jag ber på mina bara mina bara knän, - snälla svara på frågan jag ställer ch lämna det andra spekulerande, svara på frågorna (det v ar två frågor)

Men på dig Harfager så biter inte den typ av argument utan du svarar på det som dyker upp för stunden.
Nästa steg är att du skiter i vad andra skriver och bara hoppar in när du får lust, och då kan du självklart skriva precis vad som helst och inte bli störd av massa dumma frågor.

Jag tycker du kan vara trådens tomte som kommer ibland och skriver det tomtar har på hjärtat.

God Júl Harfrger
Citera
2015-12-14, 16:15
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Harfager !

Helt jävla otroligt, Jag ber på mina bara mina bara knän, - snälla svara på frågan jag ställer ch lämna det andra spekulerande, svara på frågorna (det v ar två frågor)

Men på dig Harfager så biter inte den typ av argument utan du svarar på det som dyker upp för stunden.
Nästa steg är att du skiter i vad andra skriver och bara hoppar in när du får lust, och då kan du självklart skriva precis vad som helst och inte bli störd av massa dumma frågor.

Jag tycker du kan vara trådens tomte som kommer ibland och skriver det tomtar har på hjärtat.

God Júl Harfrger

Men du ber folk svara på andras påståenden om röda bilar, strålningsvapen, etc som din intelligens inte klarar av att sätta sig in i.
Sedan buntar du ihop alla kollektivt där man försöker beskriva sin bit , vilket blir fel och det känns mycket utstuderat från de som skriver så och man blir tvungen att svara och beskriva felaktiga påståenden för det är en offentlig tråd.

Jag skiter i de som inte vill ta till sig som bara vrider det till som du skrev tex Konkurs i fel ordning som om man vore en rättshaverist , jag skriver för andra utsatta och för att sätta dessa som håller på genom att beskriva min historia. Ni twistar till allt så andra läsare ska tänka att vi som är torterade är bara snurriga.

Sära på det skrivande och ta inte alla över samma kant. Läs mitt tidigare inlägg så får vi se om du skönjer något svar ang myndighetsperson.
Senast redigerad av Harfager 2015-12-14 kl. 16:21.
Citera
2015-12-14, 16:54
Medlem
Citat:
Du har ju lite otur när du läser och tänker: Olika bankrånare har olika motiv för att begå brottet , en kan ha spelat bort hyran, en annan behöver läkarvård i annat land , en har en släkting som svälter etc.

Ang myndigheter så har man ju gång på gång försökt förklara att dessa används som verktyg i vissa fall. Anta att du vill sätta käppar för mig och din grupp ordnar ett jobb hos AF åt dig och du bara djävlas genom att beordra fel saker anvisa ett jobb hos din grupps polare etc etc .

Ang Palmemordet så är det många som gräver guld där och vinner poster och allianser och skiter nog/kanske i Palme men det är ju ett "jobba". Jag visste inte om dessa vinklar som fanns kring mig så det förklarar mycket men efter lite mer läsnings så inser jag att det kan var LK som är boven eller så är denne en nyttig idiot som skyddar andra medvetet eller omedvetet. Måste agera nu , det använder sina bekanta och släktingar för att dessa ska få som sagt poster och det nog gärna i 20 år till .

Där har du motiv och finansieringen.

Sedan så har de nog en trollfabrik även här så man får skriva in absurdum , men jag vill ju nå ut så det blir lite jag som använder vissa som nyttiga idioter jag också. http://www.svd.se/trollfabriker-forsoker-frata-sonder-demokratin/om/debatt

Du pratar (som jag förstår det om tre saker)
1. Bankrånare och deras MOTIV för att utföra bankrån.
2. Varför du har problem med myndigheter
3. Din inbladning i Palme mordet

1. Det spelar ingen roll hur måna ggr du skriver det du har fel, bankrånare som du nämner det ar inte olika motiv, det har ett att komma åt så mycket pengar/värdesaker som möjligt och inte åka fast.

Det som rånarna gör när de delat upp bytet kan och är troligen sant att vissa sparar, andra festar upp det eller vad de nu är de gillar. Men motivet med bankrånet är att komma över pengar finns inget annat motiv,

2. Visst där kom ett litet svar jag tror det finns mer, men du tycker AF jävlas med dig. Din personliga kk gör säkert att du har en taskig relation till kronofogden,

Vill minnas men är inte säker på hur det var med läkaren som väntade 2 år innan du fick rätt operation, han hade även skrivit taskiga saker om dig i journalen så de andra läkarna var taskiga de med.

Vi kanske börjar närma oss en alternativ sanning och snart svara på frågan finns GS.

Det tredje om Palme mordet är så snurrigt att jag kan omöjligt förstå vad du skriver, så jag avstår att svara.
Citera
2015-12-14, 17:37
Medlem
Citat:
Det hade varit bra om du avstått från början att svara då din fattningsförmåga är noll och sabbar bara tråden. En fråga till dig ; på ett ungefär hur gammal är du?

Jag kan mycket väl förstå att jag stör dig i tråden då jag ifrågasätter det du skriver, allra bäst är väl när man själv får fabulera utan några kritiska frågor.

Men svara gärna på.
1. Har bankrånare ett motiv nämligen att komma över så mycket pengar/värdesaker som möjligt och att inte polisen tar dem.

2. Har du och andra TI problem med myndigheter eller myndighetspersoner.

3. Palme mordet fattar fortfarande inte vad det har här att göra måste väl finnas tråd för det.

Sedan ditt påstående att jag klumpar ihop TI, det har du helt rätt i. Om vi ska komma ram till om GS finns så måste man identifiera vilka TI är samt vilka som utgör GS. Men då TI har så enormt skilda berättelser måste man leta efter en minsta gemensamma nämnare. Alternativet är att säga TI finns och GS finns också men det finns så många olika varianter så i stort kan man inte presentera de m som grupp utan vi får ta dem en i sänder.

Jag hävdar att en liknelse eller försök att se på TI med en gemensam grupp är att de kommit i klammeri med myndigheter.

Om du anser att ovanstående är ett bevis så du måste fråga om min ålder och att det bästa vore att jag försvann ur tråden så är svaret NEJ. Jag väntar på svar från de andra TI om de varit i onåd hos någon myndighet.

Slutligen så uppmanar du läsarna att gå tillbaks och läsa dina inlägg, mitt råd är att inte göra det för det är ett världsrekord i snurrighet.
Citera
2015-12-17, 10:31
Medlem
Harfagers avatar
Med detta inlägg i länken så vill jag vissa på vilka del mål mina trakassera har och att det är en grupp som har medel och teknik för i alla fall telefonavlyssning , insyn och ljud buggning ( efter ett par konkreta pikar ) förföljelse och kontakter på massa ställen i Sverige. På tex AF , men inte hela AF som det försöks påskina här i tråden för att göra det hela otrovärdigt utav flera skribenter som man undrar vad dessas agenda är.

Den visar varför de nämnt Palme, den visar även finansieringen och att dessa metoder används i Sverige.

Jag har ingen anledning att ljuga , mycket går att kolla upp och jag kör bara med sanningen då jag vet att ett litet medvetet fel kan stjälpa snart 20 års väntan på att få svar vad dessa gjort.

http://zersetzungisverige.blogspot.se/2015/12/kan-ju-saga-att-jag-inte-fattade-varfor.html
Senast redigerad av Harfager 2015-12-17 kl. 10:34.
Citera
2015-12-19, 12:58
Medlem
Harfagers avatar
fel post
Senast redigerad av Harfager 2015-12-19 kl. 13:04.
Citera
2015-12-19, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Mycket bra information och bevis finns i tråden. Ibland känns det dock som om det skrapas lite för mycket på ytan. För att hitta och förstå orsakerna till varför gangstalking existerar så tror jag att man ska börja gräva djupare. Jag anser att det egentligen handlar om psykologisk/andlig/känslomässig/fysisk krigsföring samt om psykopatiska personer i världseliten som drivs av en sjuk önskan om ett totalt övervaknings- och kontrollsamhälle. Vi är redan långt gångna när det gäller detta. De som sitter i toppen har tillgång till massor av "marionettdockor" som tjänar dem, plus avancerad teknologi.

Den stora folkmassan verkar fortfarande inte till fullo inse att majoriteten av de som sitter i toppen inte finns där för att göra gott utan snarare för att få utlopp för sin maktlystnad, girighet och behov av total kontroll över andra. Så de styrande använder sig alltså av krigsföring gentemot sin egen befolkning. Gangstalking i stasi-stil och elektronisk tortyr ingår i denna krigsföring och det är många fler som är utsatta än vad det rapporteras eller vittnas om, vilket beror på att många TI's inte ännu är medvetna om VAD det är som händer och kan därför inte sätta ord på det. Men antalet utsatta som vaknar upp ökar samtidigt hela tiden.

Tror att det blir svårt att försöka utse EXAKT EN förövargrupp i detta. Det handlar i stort sett om ALLA organisationer som tjänar under makteliten och de som ursprungligen ligger bakom är förmodligen dolda på ett skickligt sätt. Men exempel på några marionettorganisationer är polisen, läkare, psykologer, forskare, banker, olika myndigheter så som Abetsförmedlingen och Försäkingskassan, olika företag och även hyresvärdar, Posten, mainstream media, kommuner, staten, kontrollerade religiösa samfund, grannsamverkan, satanistiska ligor, kriminella ligor osv. Det finns gangstalkingsförövare på alla dessa ställen, på samma sätt som det också finns godhjärtade personer på de flesta av dessa ställen. De finns många gangstalkingsförövare som tror att de gör gott när de medverkar för att de har blivit serverade rena lögner om TI's och tror således att de hjälper till att hålla koll på någon ondskefull förövare.

De som styr oss är EMOT oss. De tillhör ett annat slags "människosläkte" som har sina tjänare överallt, och de infiltrerar och ljuger om det mesta. De ser vår verklighet som ett spel och de njuter av att spela schack med oss som deras spelpjäser.

Ser man till helheten av hur den här världen fungerar i nuläget så blir detta med gangstalking och dess förekomst lättare att förstå . Rent krasst skulle man kunna säga att ondskan och dess lakejer löper amok och tillåts löpa amok och göra precis vad som helst.

Gangstalking = avancerad illvillig krigsföring, tortyr, samt kriminell experimentering på oskyldiga utfört av psykopatiska kontrollfreaks. Vi befinner oss alltså i krig. Och ja - dessa psykopater existerar, och ja - det finns ren ondska i den här världen.

Som jag påpekat ett anta ggr är att en minsta gemensmana NÄMNARE FÖR TI ÄR BRÅK MED MYNDIGHETER ELLER MYNDIGFHETSPERSONER.

Snakeplisken (alltid felstavat) har tagit upp om vi kan helst få en beskrivning av TIm (går inte) några kategorier (går inte) är alla TI så unika att man har en typ av GS för varje TI (PÅ DEN FRÅGAN FÅR MAN INGET SVAR ALLS)

Harfager har problem med konkurs och något med Palme mordet, RosaLotus klarade en veckas arbete innan hon fick sluta pga mobbing, i inlägget ovan pekar hon ut AF, Polisen, Hyresvärd osv.

Jag tror att vi kan få en klarare bild av TI gruppmedlemmar verättade vilka problem ´de har har haft med myndigheter.
Citera
2015-12-19, 15:45
Medlem
Citat:
Som jag påpekat ett anta ggr är att en minsta gemensmana NÄMNARE FÖR TI ÄR BRÅK MED MYNDIGHETER ELLER MYNDIGFHETSPERSONER.

Snakeplisken (alltid felstavat) har tagit upp om vi kan helst få en beskrivning av TIm (går inte) några kategorier (går inte) är alla TI så unika att man har en typ av GS för varje TI (PÅ DEN FRÅGAN FÅR MAN INGET SVAR ALLS)

Harfager har problem med konkurs och något med Palme mordet, RosaLotus klarade en veckas arbete innan hon fick sluta pga mobbing, i inlägget ovan pekar hon ut AF, Polisen, Hyresvärd osv.

Jag tror att vi kan få en klarare bild av TI gruppmedlemmar verättade vilka problem ´de har har haft med myndigheter.

Är det Gangstalking eller överkänslighet för kritik eller är dom lite osociala med?

Dom har lite problem att hålla en röd tråd när dom skriver om det.
Citera
2015-12-19, 16:03
Medlem
Citat:
Flera som debatterar här har ju delat sina egna erfarenheter , som jag . Och du som inte känner till eller vill ta in detta bara tjaffsar med allt och alla , ge exempel på betroda Mr organisationer som vill ta upp detta istället. Jag har ju namnen , hur det började och länk på den troligaste orsaken varför en massa gold digers har hjälp till som troliga nyttiga idioter. Dessa har försökt ta mitt liv och då de missat detta så har de hållit mig sysselsatt med evighets bekymmer som sjukdom, hot, förföljelse trakasserier utöver att gå igenom sopor och allt annat som jag upptäckt .

Du har ju givit din synpunkt nu ett antal gånger att det inte existerar , varför lägga dig i varje gång någon kommer med ett vittnesmål . Du är väldigt oförskämd

Finns det inget slut på dina fantasier.............. dessutom har du lyckats hänga upp precis allt på kommande avsöljande som du har bild, röst och skrifter som kommer att avsslöja dessa fega kräk.

Dessutom kommer rosalotus och Deep få upprättelse och inte minst du själv. Som grädde på mset skulle du tvåla ditt trådens skeptiker´, jag hade stått först i kön med röda kinder och ursäktat att jag inte tror på dig/er.

Nu till det basala du sitter på makten avslöja och skapa en bättre värld eller behåll din hemlighet till ingen nytta eller gör din plikt. Om du inte avslöjar hela konspirationen när du sitter på allt material kommer jag att peka ut di som skyldig för GS:
Citera
2015-12-19, 16:56
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Finns det inget slut på dina fantasier.............. dessutom har du lyckats hänga upp precis allt på kommande avsöljande som du har bild, röst och skrifter som kommer att avsslöja dessa fega kräk.

Dessutom kommer rosalotus och Deep få upprättelse och inte minst du själv. Som grädde på mset skulle du tvåla ditt trådens skeptiker´, jag hade stått först i kön med röda kinder och ursäktat att jag inte tror på dig/er.

Nu till det basala du sitter på makten avslöja och skapa en bättre värld eller behåll din hemlighet till ingen nytta eller gör din plikt. Om du inte avslöjar hela konspirationen när du sitter på allt material kommer jag att peka ut di som skyldig för GS:

Jag är inte här för att tvåla dit någon, även om man kanske låter lite hård ibland så är det mer ett uttryck i stålsättningen.

Det grämer mig även ibland att sätta de som utfört tortyren mot mig då jag förstår att vissa har halkat in på ett bananskal och bara "hakat" på och vet egentligen inte vad det handlar om.

Det viktiga är att visa att dessa metoder finns och används för att som i mitt fall både utreda vissa spår och samtidigt tysta ner en.

För andras som du nämnt som får hjälp av detta så är det bra , åt vilket håll utfallet än blir hos dem.
Citera
2015-12-20, 03:24
Medlem
Citat:
Jag är inte här för att tvåla dit någon, även om man kanske låter lite hård ibland så är det mer ett uttryck i stålsättningen.

Det grämer mig även ibland att sätta de som utfört tortyren mot mig då jag förstår att vissa har halkat in på ett bananskal och bara "hakat" på och vet egentligen inte vad det handlar om.

Det viktiga är att visa att dessa metoder finns och används för att som i mitt fall både utreda vissa spår och samtidigt tysta ner en.

För andras som du nämnt som får hjälp av detta så är det bra , åt vilket håll utfallet än blir hos dem.

Så där kom det igen, omsorg av vissa GS som halkat in på ett bananskal. För att i nästa stund skälla ut SnakePlissken för att jan ställer kritiska frågor eller efterfrågar bevis.

Det går inte riktigt ihop alla dina berättelser och vad det gäller det mega avslöjande bevisen så finns det inte. tomt borta, allt som å. erstår är otydliga bilder, folk som gör vardagliga saker, ljudinspelningar av knackningar'.

Inte ett spår av en känd person som är ute efter dig.

Jag utmanar dig igen, kom ut med allt material som du så länge sagt kommer avslöja allt och rentvå andra TI och tvåla till makten och sådana som mig. Gör du det så lovar jag att arbeta gratis
för att med säkerhet få upp frågan i Riksdagen. Inget dåligt avtal för din del.

Så lägg fram en heltäckande bevismatta så vi kan sätta igång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in