Citat:
Ja det är väl frågan om denna tråden någonsin kommer att ta slut, hur många frågor man ställer så kommer det tillslut helt andra svar än det som diskuteras och så är man tillbaks på noll och den som orkar får tålmodigt börja om och ställa de grundläggande frågorna igen, ska försöka ge lite (inte alla för då får man ta semester
1. GS organisationen är det den enkla varianten med grannar, bostadsföreningen ja. dessa som arbetar gratis bara för att någon som sprider rykte om att TI säljer knark.
2. Är det en organisation som använder Polis,läkare, arbetsförmedlingen .Eniro, Hyresvärdar. Underättelsetjänster och har obegränsade resurser, ekonomiskt,personellt och utvecklad ej känd teknik för allmänheten.
3. Är det lågintensiv GS som att köra röda bilar, klä sig i samma färg på jackan, sprita kemikalier i brevlådan, stjäla post osv
4. Eller är det hyperhemliga vapen som voice to skull, skalvågor, jag behöver inte fortsätta alla vittnesutsagor finns i tråden.
Trots hundratals frågor om hur detta går till så står vi fortfarande på samma kunskapsnivå som nät tråden skapades.
Jag vet ungefär vad TI tycker om mig just nu, men med handen på hjärtat tycker inte även NI TI att det vore rimligt att besvara ovanstående så vi har ett fundament att stå på för att gå vidare.
1. GS organisationen är det den enkla varianten med grannar, bostadsföreningen ja. dessa som arbetar gratis bara för att någon som sprider rykte om att TI säljer knark.
2. Är det en organisation som använder Polis,läkare, arbetsförmedlingen .Eniro, Hyresvärdar. Underättelsetjänster och har obegränsade resurser, ekonomiskt,personellt och utvecklad ej känd teknik för allmänheten.
3. Är det lågintensiv GS som att köra röda bilar, klä sig i samma färg på jackan, sprita kemikalier i brevlådan, stjäla post osv
4. Eller är det hyperhemliga vapen som voice to skull, skalvågor, jag behöver inte fortsätta alla vittnesutsagor finns i tråden.
Trots hundratals frågor om hur detta går till så står vi fortfarande på samma kunskapsnivå som nät tråden skapades.
Jag vet ungefär vad TI tycker om mig just nu, men med handen på hjärtat tycker inte även NI TI att det vore rimligt att besvara ovanstående så vi har ett fundament att stå på för att gå vidare.
Vad gäller ditt inlägg så kan man tycka att det finns svar nog i tråden.
Vem som ligger bakom varierar. Likaså omfattningen och motiven.
"Staten" - vem den nu egentligen företräder - har generellt de resurser som krävs.
Det kan dock finnas nätverk vilka utnyttjar dessa resurser för att genomföra sin egen agenda.
Samtidigt kan tekniker för tortyr kopieras av andra mindre aktörer.
I samhäller finns genomgående olika sorters nätverk vilka utnyttjas.
Vanliga' personer kan påverkas och involveras på lösa grunder, inte minst om myndighetspersoner så önskar.
Påverkan kan även ske dolt med hjälp av teknik exempelvis genom att skicka sublima meddelanden, voice to skull etc.
Mycket i dagens samhälle vilar på elektronik vilken kan manipuleras av personer med rätt kunskap.
Citat:
Nu senast kom det ett brev från Kineser som är TI och som i den slutna diktatur som Kina fortsatt är skrivit brev till presidenten 2007 och underrättelsetjänsten 2008.
Nu har man skrivit ett nytt brev de Kinesiska TI som vänder sig till FN och Eu bland annat.
Detta är givetvis sensationella uppgifter och man skulle vilja komma över breven från 2007 & 2008 samt få reda på vilken respons de fick.
Jag har sökt både inom EU och FN om
det senaste brevet men inte funnit något.
Själv undrar jag hur den som publicerar brevet tänker. I stort står det
- Kolla detta brev det finns GS/TI i Kina också, inte en tanke på att tala om var man fått brevet från eller källa.
Är det TIs tanke att vi som är skeptiker ska acceptera allt som läggs upp som bevis för att det är sant.
vi ska testa, jag hävdar att brevet är fejk, jag hävdar dessutom att GS inte existerar och som en följd av det så finns inga TI,
Nu har jag skrivit det är det då sant ?
Tacksam om Ni kan svara på frågorna 1.-4, samt komma med källhänvisninigar Kina dokumenten,
Nu har man skrivit ett nytt brev de Kinesiska TI som vänder sig till FN och Eu bland annat.
Detta är givetvis sensationella uppgifter och man skulle vilja komma över breven från 2007 & 2008 samt få reda på vilken respons de fick.
Jag har sökt både inom EU och FN om
det senaste brevet men inte funnit något.
Själv undrar jag hur den som publicerar brevet tänker. I stort står det
- Kolla detta brev det finns GS/TI i Kina också, inte en tanke på att tala om var man fått brevet från eller källa.
Är det TIs tanke att vi som är skeptiker ska acceptera allt som läggs upp som bevis för att det är sant.
vi ska testa, jag hävdar att brevet är fejk, jag hävdar dessutom att GS inte existerar och som en följd av det så finns inga TI,
Nu har jag skrivit det är det då sant ?
Tacksam om Ni kan svara på frågorna 1.-4, samt komma med källhänvisninigar Kina dokumenten,
Källan/länken har ju som sagt funnits där hela tiden. Varför skriver du trams som "inte en tanke på att tala om var man fått brevet från eller källa".
Varför hävda att organized stalking inte existerar när mängder av människor världen över hävdar motsatsen? När vapen/teknik för electronic harassment existerar. När osäkerhetstjänsterna har ett mycket mörkt förflutet vad gäller övergrepp historiskt sett etc.