2015-12-08, 22:24
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallowen
Ja det är väl frågan om denna tråden någonsin kommer att ta slut, hur många frågor man ställer så kommer det tillslut helt andra svar än det som diskuteras och så är man tillbaks på noll och den som orkar får tålmodigt börja om och ställa de grundläggande frågorna igen, ska försöka ge lite (inte alla för då får man ta semester

1. GS organisationen är det den enkla varianten med grannar, bostadsföreningen ja. dessa som arbetar gratis bara för att någon som sprider rykte om att TI säljer knark.

2. Är det en organisation som använder Polis,läkare, arbetsförmedlingen .Eniro, Hyresvärdar. Underättelsetjänster och har obegränsade resurser, ekonomiskt,personellt och utvecklad ej känd teknik för allmänheten.

3. Är det lågintensiv GS som att köra röda bilar, klä sig i samma färg på jackan, sprita kemikalier i brevlådan, stjäla post osv

4. Eller är det hyperhemliga vapen som voice to skull, skalvågor, jag behöver inte fortsätta alla vittnesutsagor finns i tråden.

Trots hundratals frågor om hur detta går till så står vi fortfarande på samma kunskapsnivå som nät tråden skapades.

Jag vet ungefär vad TI tycker om mig just nu, men med handen på hjärtat tycker inte även NI TI att det vore rimligt att besvara ovanstående så vi har ett fundament att stå på för att gå vidare.

Vad gäller ditt inlägg så kan man tycka att det finns svar nog i tråden.

Vem som ligger bakom varierar. Likaså omfattningen och motiven.

"Staten" - vem den nu egentligen företräder - har generellt de resurser som krävs.
Det kan dock finnas nätverk vilka utnyttjar dessa resurser för att genomföra sin egen agenda.
Samtidigt kan tekniker för tortyr kopieras av andra mindre aktörer.

I samhäller finns genomgående olika sorters nätverk vilka utnyttjas.
Vanliga' personer kan påverkas och involveras på lösa grunder, inte minst om myndighetspersoner så önskar.
Påverkan kan även ske dolt med hjälp av teknik exempelvis genom att skicka sublima meddelanden, voice to skull etc.

Mycket i dagens samhälle vilar på elektronik vilken kan manipuleras av personer med rätt kunskap.

Citat:
Nu senast kom det ett brev från Kineser som är TI och som i den slutna diktatur som Kina fortsatt är skrivit brev till presidenten 2007 och underrättelsetjänsten 2008.

Nu har man skrivit ett nytt brev de Kinesiska TI som vänder sig till FN och Eu bland annat.

Detta är givetvis sensationella uppgifter och man skulle vilja komma över breven från 2007 & 2008 samt få reda på vilken respons de fick.

Jag har sökt både inom EU och FN om
det senaste brevet men inte funnit något.

Själv undrar jag hur den som publicerar brevet tänker. I stort står det
- Kolla detta brev det finns GS/TI i Kina också, inte en tanke på att tala om var man fått brevet från eller källa.

Är det TIs tanke att vi som är skeptiker ska acceptera allt som läggs upp som bevis för att det är sant.

vi ska testa, jag hävdar att brevet är fejk, jag hävdar dessutom att GS inte existerar och som en följd av det så finns inga TI,

Nu har jag skrivit det är det då sant ?

Tacksam om Ni kan svara på frågorna 1.-4, samt komma med källhänvisninigar Kina dokumenten,

Källan/länken har ju som sagt funnits där hela tiden. Varför skriver du trams som "inte en tanke på att tala om var man fått brevet från eller källa".

Varför hävda att organized stalking inte existerar när mängder av människor världen över hävdar motsatsen? När vapen/teknik för electronic harassment existerar. När osäkerhetstjänsterna har ett mycket mörkt förflutet vad gäller övergrepp historiskt sett etc.
Citera
2015-12-09, 00:01
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Varför hävda att organized stalking inte existerar när mängder av människor världen över hävdar motsatsen?

Av den enkla anledningen att det finns massor av människor som säger en massa dumma saker. Bara för många säger att de blivit kidnappade av aliens så betyder det inte att det är sant.

Det finns ett dagsaktuellt fall, mord i Kungsbacka, där gärningsmannen hävdar att han var förföljd. Du hävdar alltså att han är ett bevis för att GS förekommer?

http://www.gp.se/nyheter/vastsverige/halland/1.2921039-uppgifter-misstankte-mordaren-trodde-han-var-forfoljd
Citera
2015-12-09, 09:59
Medlem
[quote=FreedomDeep|55657254]1. Se länken, vilken verkar fungera för alla andra. Kan även du öppna den nu (har skickat två meddelanden till dig men ej fått svar)?
2. Vet ej.
3. Vet ej.
4. Kommit undan? Fallet är snarare tvärtom, de är torterade.
5. Se länk.
6. Surf och nyhetsbrev.[/QUOTE

Tack för länkarna hade missat att kolla inkorgen.

Nu till dina svar.

Jag uppfattar det som att du fått tag i materialet på nätet och att källgranska går inte då det inte går att skriva,ringa eller e.posta. Vilket brukar vara standard när det inträffar katastrofer (exenpelvis Estonia hade en stor organisation för anhöriga som enkelt kunde kontaktas)

Men Ok även det som skrivs på nätet anonymt kan ju vara sant problemet
är att vi inte kan kontrollera det.

Punkt 4 missförstod du frågan eller om jag skriver otydligt,

- Min fråga var hur Kina som jag uppfattar som en slutet land trots öppenhet avseende handel, och jag undrade hur denna grupp kunnat skriva alla dessa brev till, presidenter, underättelsetjämster, EU och FN.

I en diktatur så brukar inte staten tillåta fullyttrande frihet och absolut inte kritik som skulle kunna uppfattas som att staten gjort något fel.

Tacksam om du kan svara på den frågan igen samt länkar till allt du kommit över om den Kinesiska GS.
Citera
2015-12-11, 22:25
Moderator
Massor av OT raderat.

Resonemang om grundläggande logik får diskuteras i lämpligare forum.
Att rabbla upp enskilda brottsfall kommer aldrig svara på trådens frågeställning.
Att rabbla upp metoder som eventuellt kan användas kommer heller aldrig svara på trådens frågeställning.

Nivån behöver lyftas ett par nivåer om tråden ska finnas kvar.

/Moderator
Citera
2015-12-12, 21:29
Medlem
Citat:

"Staten" - vem den nu egentligen företräder - har generellt de resurser som krävs.
Det kan dock finnas nätverk vilka utnyttjar dessa resurser för att genomföra sin egen agenda.

Vanliga' personer kan påverkas och involveras på lösa grunder, inte minst om myndighetspersoner så önskar. Påverkan kan även ske dolt med hjälp av teknik exempelvis genom att skicka sublima meddelanden, voice to skull etc.

Mycket i dagens samhälle vilar på elektronik vilken kan manipuleras av personer med rätt kunskap
.

Källan/länken har ju som sagt funnits där hela tiden. Varför skriver du trams som "inte en tanke på att tala om var man fått brevet från eller källa".

Varför hävda att organized stalking inte existerar när mängder av människor världen över hävdar motsatsen? När vapen/teknik för electronic harassment existerar. När osäkerhetstjänsterna har ett mycket mörkt förflutet vad gäller övergrepp historiskt sett etc.

Men på något unikt sätt lyckas du då missa kärnfrågan-, - jag ifrågasätter varför alla TI HAR SÅ OLIKA VERSION av GS. Konstig organisation som är både pytteliten lokalt och bombastisk på samma gång. metorderna är allt från jackor, till inbrott avlyssning och supervapen.
'
Förstår du varför jag inte kan gå tilbaks i
tåden och få eN sammanhängande bild av GS.

Men varför vara förvånad Er sida kan ju låta folk titta på timtals youyube klipp som inte bevisar ett skit.

<<<<Du skriver:

Sen din avslutning den är om möjligt ännu sämre

Påverkan kan även ske dolt med hjälp av teknik exempelvis genom att skicka sublima meddelanden, voice to skull etc.

Mycket i dagens samhälle vilar på elektronik vilken kan manipuleras av personer med rätt kunskap

Där efter en beskrivning av alla supervapen, vore det inte på sin plats att presntera lite bevis, där man får se den eller en sktift im dessaa vapem.'

för om du känner till dem så borde det vara rätt många so känner til dessa va´pen,
Citera
2015-12-13, 15:59
Medlem
Citat:

Vanliga' personer kan påverkas och involveras på lösa grunder, inte minst om myndighetspersoner så önskar.

Mycket i dagens samhälle vilar på elektronik vilken kan manipuleras av personer med rätt kunskap.

Nu har jag läst ditt inlägg ett antal ggr, och jag tror jag vet vad det handlar om egentligen och det är i ditt fall inte GS, utan det som uppfattas som förföljelse av statsanställda.

Jag är övertygad om att du har eller är i konflikt, skatteverket, AF,Försäkringskassan ja det är bara att fylla på listan. Dessa jagar dig i frågor som du inte tycker de ska använda sig av dessa Myndighetspersoner

Det är med detta som bas som du känner dig förföljd och då passar GS in i bilden, det där med nya vapen och voice to skull är inget du upplevt, du har inte hållt i ett super vapen du har ingen bild och absolut ingen specification.

Voice to skull har du inte heller sett hur det fungerar eller praxiserat, men teknikutvecklingen går i en rasande fart så det är enkelt att säga och svårt att motbevisa (hur motbevisar man något som inte finns).

Så om du är helt ärlig kommentera om du är i konflikt med någon myndighet, det skulle förklara en hel del.

Jag vill minnas att Harfager går i konkurs, Rosalotus jobbade på en ny arbetsplats i en vecka innan hon fick sluta pga mobbing och trskasserier.

Är svaret på GS gåtan människor i samhällets marginal som är i konflikt med myndigheter ?
Citera
2015-12-13, 17:19
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Nu har jag läst ditt inlägg ett antal ggr, och jag tror jag vet vad det handlar om egentligen och det är i ditt fall inte GS, utan det som uppfattas som förföljelse av statsanställda.

Jag är övertygad om att du har eller är i konflikt, skatteverket, AF,Försäkringskassan ja det är bara att fylla på listan. Dessa jagar dig i frågor som du inte tycker de ska använda sig av dessa Myndighetspersoner

Det är med detta som bas som du känner dig förföljd och då passar GS in i bilden, det där med nya vapen och voice to skull är inget du upplevt, du har inte hållt i ett super vapen du har ingen bild och absolut ingen specification.

Voice to skull har du inte heller sett hur det fungerar eller praxiserat, men teknikutvecklingen går i en rasande fart så det är enkelt att säga och svårt att motbevisa (hur motbevisar man något som inte finns).

Så om du är helt ärlig kommentera om du är i konflikt med någon myndighet, det skulle förklara en hel del.

Jag vill minnas att Harfager går i konkurs, Rosalotus jobbade på en ny arbetsplats i en vecka innan hon fick sluta pga mobbing och trskasserier.

Är svaret på GS gåtan människor i samhällets marginal som är i konflikt med myndigheter ?

Hur fick du mitt bråk och sedan Palmespår till att vara konkurs? Jag är ytterst nära personlig konkurs men det är ju på grund av bla förföljelsen ,en förföljelse som varit med till läkare, AF , arbetsplatser, på stan, i nya bostäder etc och som väckt mig på nätter , hotat, baktalat mm . Visst kan någon läsa om GS och sedan oroa sig och tycka att det är jobbigt med myndigheter för att lägga ihop 1+1 men få fel svar .
Citera
2015-12-13, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Hur fick du mitt bråk och sedan Palmespår till att vara konkurs? Jag är ytterst nära personlig konkurs men det är ju på grund av bla förföljelsen ,en förföljelse som varit med till läkare, AF , arbetsplatser, på stan, i nya bostäder etc och som väckt mig på nätter , hotat, baktalat mm . Visst kan någon läsa om GS och sedan oroa sig och tycka att det är jobbigt med myndigheter för att lägga ihop 1+1 men få fel svar .

Jag har läst av dig ett flertal ggr att du är nära konkurs, om´det var privat eller ditt bolag lägger jag inga värderingar i, Snälla istället föratt haka upp Er på skit saker svara på det som frågeställaren påstår eller vill ha svar på, vad var det jag påstod............

Jo att de som anser sig vara utsatta för GS har i ett eller´flera fall kommit på kant med myndigheter-personer.

Där av uppfattar Ni Er som förföljda när det i själva verket AF,Skatteverket eller annat som är inne och gräver i Era privat liv.

Nu kommer väl RosaLotus och säger att anledningen till att hon bara kunde arbeta 1 vecka innan terrorn blev henne övermäktig var skäl X och anledning Y beroende på Z.

Skit i detaljerna är TI i ett eller flera fall nu eller tidigare i konflikt med någon Myndighet-person.
Citera
2015-12-13, 18:58
Medlem
Citat:

Harfager lägg ned Palmemordet du ska ju alltid komma med avslöjande längre fram och det lär du inte göra. Att skriva om det här är idiotiskt, Om det är underrättelsetjänsten skulle du vara död, vid detta laget. I annat fall skulle du få 50 miljoner vilket summan är ifag om någon kan komma med bevis som gör att mördaren/mördarna kan ställs till svars,

Så släpp Palmedravlet och svara på frågor som rör GS, alternativt starta en tråd med rubriken
- Lösningen på Palmemordet, då kan denna tråden koncentrera sig på GS.
Citera
2015-12-13, 19:08
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Jag har läst av dig ett flertal ggr att du är nära konkurs, om´det var privat eller ditt bolag lägger jag inga värderingar i, Snälla istället föratt haka upp Er på skit saker svara på det som frågeställaren påstår eller vill ha svar på, vad var det jag påstod............

Jo att de som anser sig vara utsatta för GS har i ett eller´flera fall kommit på kant med myndigheter-personer.

Där av uppfattar Ni Er som förföljda när det i själva verket AF,Skatteverket eller annat som är inne och gräver i Era privat liv.

Nu kommer väl RosaLotus och säger att anledningen till att hon bara kunde arbeta 1 vecka innan terrorn blev henne övermäktig var skäl X och anledning Y beroende på Z.

Skit i detaljerna är TI i ett eller flera fall nu eller tidigare i konflikt med någon Myndighet-person.

Men min dåliga ekonomi är ju en direkt följd av trakasserierna så det blir fel om du nämner det i fel ordning.

Eller tror du att KF flyttar in ovanför dig och börjar väcka dig på nätterna så är det ju en metod från Zersetzung /GS.
Du vill gärna ha allt och alla i en lite låda , men det är som med tex bankrån (tar det exemplet då det finns knappt längre ) det är olika som begår dessa men metoderna är snarlika och deras motiv skiljer sig .

Ju mera man nämner att dessa metoder används desto svårare blir det för någon att använda dem, visserligen kan fler använda detta då de läser att det funkar men en människa som ser mönstret och börjar dokumentera det hela har bättre utgångsläge en den som tänker att de slutar nog snart, jag var en av dem som tänkte så.

Jag började dra öronen åt mig då jag fick ett hot av en person av dessa i grupp 2 och efter att plats efter plats så var det väckningar så till slut så började jag spela in och dokumentera. Jag tänkte att grupp 3 kanske ville kolla grupp 2 (efter lite dåligt skådespel) och riktade in mig på nya händelser men har ju skrivit ned nu hur allt började med bråk och värvningsförslag etc.

Dessa har mycket att förklara och några kan inte undkomma fängelse som en markering. Detta har varit en rädsla, perversitet och samtidigt knalla över lik för att tjäna pengar och rädda sig själva från deras sida och det passar inte mitt land Sverige eller något annat land.
Citera
2015-12-13, 19:18
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Harfager lägg ned Palmemordet du ska ju alltid komma med avslöjande längre fram och det lär du inte göra. Att skriva om det här är idiotiskt, Om det är underrättelsetjänsten skulle du vara död, vid detta laget. I annat fall skulle du få 50 miljoner vilket summan är ifag om någon kan komma med bevis som gör att mördaren/mördarna kan ställs till svars,

Så släpp Palmedravlet och svara på frågor som rör GS, alternativt starta en tråd med rubriken
- Lösningen på Palmemordet, då kan denna tråden koncentrera sig på GS.

Jag har spånat lite på varför Palme nämnts under åren och då jag läste undersökningen så ramlade en pollett ner om varför, men såg ett annat spår också och ett fel och ett yttrande i utredningen som någon kunnat placera mig i närheten utav mordplatsen felaktigt. Och då tex LK i början nämnt att denne var efter mordet på platsen, och vissa gemensammare nämnare till så är mitt spår värt att kolla upp. En "bieffekt" utav detta är ju att jag blir förhörd och vänder blåslampan mot dem i stället och tar deras zersetzung metoder samtidigt.

Jag har varit nära , mycket nära att trilla av pinn genom olyckor med dessa i närheten vid två av tillfällena i alla fall , och två händelser innan dessa snart 20 år, undrade jag om det varit meningen att jag skulle dö av. Polletten trillade ner, man ska inte tänka för mycket vilket jag gjorde för att veta vad dessa ville men då man inte har alla bitarna så kan man bränna ut sig själv vilket ju bara gynnar dessa.
Senast redigerad av Harfager 2015-12-13 kl. 19:42.
Citera
2015-12-13, 20:05
Medlem
Citat:
Men min dåliga ekonomi är ju en direkt följd av trakasserierna så det blir fel om du nämner det i fel ordning.

Eller tror du att KF flyttar in ovanför dig och börjar väcka dig på nätterna så är det ju en metod från Zersetzung /GS.
Du vill gärna ha allt och alla i en lite låda , men det är som med tex bankrån (tar det exemplet då det finns knappt längre ) det är olika som begår dessa men metoderna är snarlika och deras motiv skiljer sig .

Ju mera man nämner att dessa metoder används desto svårare blir det för någon att använda dem, visserligen kan fler använda detta då de läser att det funkar men en människa som ser mönstret och börjar dokumentera det hela har bättre utgångsläge en den som tänker att de slutar nog snart, jag var en av dem som tänkte så.

Jag började dra öronen åt mig då jag fick ett hot av en person av dessa i grupp 2 och efter att plats efter plats så var det väckningar så till slut så började jag spela in och dokumentera. Jag tänkte att grupp 3 kanske ville kolla grupp 2 (efter lite dåligt skådespel) och riktade in mig på nya händelser men har ju skrivit ned nu hur allt började med bråk och värvningsförslag etc.

Dessa har mycket att förklara och några kan inte undkomma fängelse som en markering. Detta har varit en rädsla, perversitet och samtidigt knalla över lik för att tjäna pengar och rädda sig själva från deras sida och det passar inte mitt land Sverige eller något annat land.

Det är svårt att förstå vad du vill få sagt trots en massa text, Tycker inte jag fick svar på frågan om du har problem med någon myndighet eller myndighets person ( om du läste mitt inlägg hur är det möjligt att missa den frågan, har du någon bra ide om hur man ställer frågor till dig så arr du svarar på det som frågas)

Sen vet jag inte vad du vill tillföra, jag fetade ovan ditt exempel med bankrånare, de kan utföra brottet på liknande sätt men deras MOTIV är olika.

Jag är ju inte bankrånare själv men jag kan tänka mig enbart ett motiv, jag vill komma åt pengarna, vet inte om det i världshistorien förekommit att bankrånare haft andra motiv än pengar och värde saker.

- De elaka bankrånarna kom över personalens kaffeservis vilket inga som arbetat 20 år på banken var sur över. Men då bankrånarnas enda motiv var att komma över kaffeservisen märkte kunderna inget. Polisen kommer snart gå ut med fotografier på kaffeservisen, allmänheten ska vara varsam då servisen är ömtålig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in