Citat:
Så där kom det igen, omsorg av vissa GS som halkat in på ett bananskal. För att i nästa stund skälla ut SnakePlissken för att jan ställer kritiska frågor eller efterfrågar bevis.
Det går inte riktigt ihop alla dina berättelser och vad det gäller det mega avslöjande bevisen så finns det inte. tomt borta, allt som å. erstår är otydliga bilder, folk som gör vardagliga saker, ljudinspelningar av knackningar'.
Inte ett spår av en känd person som är ute efter dig.
Jag utmanar dig igen, kom ut med allt material som du så länge sagt kommer avslöja allt och rentvå andra TI och tvåla till makten och sådana som mig. Gör du det så lovar jag att arbeta gratis
för att med säkerhet få upp frågan i Riksdagen. Inget dåligt avtal för din del.
Så lägg fram en heltäckande bevismatta så vi kan sätta igång.
Det går inte riktigt ihop alla dina berättelser och vad det gäller det mega avslöjande bevisen så finns det inte. tomt borta, allt som å. erstår är otydliga bilder, folk som gör vardagliga saker, ljudinspelningar av knackningar'.
Inte ett spår av en känd person som är ute efter dig.
Jag utmanar dig igen, kom ut med allt material som du så länge sagt kommer avslöja allt och rentvå andra TI och tvåla till makten och sådana som mig. Gör du det så lovar jag att arbeta gratis
för att med säkerhet få upp frågan i Riksdagen. Inget dåligt avtal för din del.
Så lägg fram en heltäckande bevismatta så vi kan sätta igång.
Blanda inte ihop de olika debattörerna nu igen , vare sig det gäller mot eller för. När man hört samma motargument från folk som inte kan ämnet eller som inte vill att detta ska komma ut så tröttnar man och fortsätter skriva för att tillslut nå de som kan och vill undersöka saken, resten är ju bara en transportsträcka som gör att man inte lägger ner energi på texten ibland .
Jag har min berättelse och "mega" avslöjandet är mitt vittnesmål med några inspelningar som direkt visar metoder och även direkta lagbrott , sedan ska ju detta sättas samman till att vara kommande från samma sekt och där fyller foton på förföljare på stan och registreringsnummer telefonnummer etc sin funktion.
Nu då jag har datum som sammanfaller med då allt började och som verkade alldeles för organiserat med lägenheter etc så borde det vara enklare för den normalbegåvade att få in i skallen vad som hänt.
50 miljoner och äran har fått många att bli blinda och galna uppenbarligen, och de metoder som använts är så långt borta från vad jag själv någonsin skulle kunna sänkt mig till så att ordet ynkrygg ofta dyker upp blir ganska logiskt.
Men jag tror att det ligger mer bakom somt tex att de skäms nog en del utav dem så de döljer än mer för att slippa skammen offentligt. De hade nog hoppats på då olyckorna inte funkade att man skulle göra "jobbet " själv då de gjort allt så surt med allt från läkare till jobb , hot och trakasserier , men jag är inte skapt så , jag är förbannad och nu äntligen kan jag orda.
Hade du en kunnig inom folkrättsbrott och som läst zersetzung då det är metoderna de använt sig av , så vore det intressant att sända över lite material TILL denne. Vilket håll inom riksdagen vore ju också intressant att veta så man inte matar torterarnas sida så att säga .
Sedan "rentvå" andra utsatta ? Det blir enklare för dem att anmäla brotten om någon har satt de första , sin berättelse får de sedan lägga fram som jag gjort, själva .
Får lite intrycket att du mest "fiskar" här då du uppenbarligen feltolkar och klummpar ihop folk här , ge ett namn på sökbar MR person som säger sig vara intresserad att undersöka detta , här eller i PM så ska jag se vad jag kan skaka fram för matnyttigt efter helgerna.
Ge helst namnet i PM annars kommer denne bli spammad och utbränd av sabotörernas påhittade historier som leder åt idioti.