Citat:
Ursprungligen postat av
Kitsonga
Många är ju rädda och hotade, andra orkar inte engagera sig då all energi förbrukas i kamp med att överleva vardagen.
Deras taktik är att man ska förbruka orken , genom alla de händelser man utsätts för . Man hamnar i ett ekorrhjul.
Jag blev riktigt rädd då jag fick ett hot som var likartat med det hot allt hade börjat med , från en av de i grupp 2 ,värvarna,(så att säga, har listat grupperna innan med 1 tom 4) som var ett riktigt hugg i ryggen.
Jag tror att vissa myndigheter och arbetsplatser utnyttjas på så sätt att deras utsatta gruppkänsla används av ett par individer från "GS gruppen" på varje ställe, där de tex gräver fram sådant som normalt hade glömts/missats .
Som tex då du får ett jobb och väntar på lönen bara för att se att kronofogden mätt ut större delen av den , detta tar ju vanligtvis en tid om du inte meddelar dem själv att du fått ny lön genom nytt jobb.
Många på dessa myndigheter får nog slava om de tex opponerar sig genom ren zesetzung metodik eller sabotagen om man så vill som tex just då du ska använda kopiatorn så strular den , just då du ska ficka så är kaffemaskinen trasig , finns mängder med små fel som kan hända och säger du något om dessa så kallas du överkänslig och då samtidigt som du fått ett par akter till att behandla utöver dina normala och ska hämta ungarna på dagis etc och skulle då någon utav dessa orka ta sig annan något som de tyckte såg fel ut eller skulle de låta sig nöjas med "GS" mannens yttrande om att detta är ok , glöm det . Eller så kör det med halvsanningar och svärtar ned folk så att de tycker att ok det är en ful fisk, jag skiter i detta.
Såg på mitt jobb ( andra jobbet på raken via af där det börjat strula nästan direkt) då det började hända saker som ju kan hända över tid, men ofta och alltid och på olika platser gör att jag tänker att det var arrangerat. Detta är inget jag kommer att peka på direkt då jag har namnen och bilderna på de som allt började med och vad de sade om at gå med grupper för att spana mot dem för deras räkning och numera den troliga huvudanledningen med en kommission sedan i somras/början av året.
Jag har varit tvungen att vara tyst tills för en tid sedan så jag har märkt vilka metoder de använt sig av klart och tydligt , var även svårt sjuk i en infektionssjukdom så att ut och dansa efter jobbet var inget jag strävade efter så jag han med att skriva dagboken som pliktskyldigast i alla fall. Läkar etiken har flera läkare missat och jag tror att det är samma där som med myndigheterna , de har ett par handplockade läkare som säger, trotts bevis på att man lider av åkomman, att man överdriver och sedan falserar journalen så att nästa läkare inte gör ett skvatt då denne tänker att det finns inget att göra så operation och antibiotika behandling försenades under många år. Detta är synnerligen grov misshandel .
Summa summarum ett par handplockade här och var kan ge en hel myndighet dåligt ryckte genom att styra en större grupp med halvsanningar. De är nog psykopater eller små människor som vill visa sin makt de har eller hjärntvättade att tro att de gör rätt.