2015-12-01, 22:51
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Det kan vara olika grupper som ligger bakom. Likaså kan motiven variera, precis som omfattningen på stalkingen osv.

Generellt anser jag det är sannolikt att det hela sker i statens namn (att stater kan ha minst sagt grumliga motiv råder det inget tvivel om). Eller så har statens resurser/kapital ’kidnappats’ av nätverk med egen agenda. Samtidigt finns det säkerligen fall där statens tortyrtekniker kopierats av grupper varpå det hela sker helt utan ytterligare statlig inblandning.

Med tanke på vad som görs mot människor vid organized stalking/electronic harassment så är det att betrakta som absolut värsta sortens kriminalitet – oavsett vem som gör det och varför.

OK, men bevisen lyser med sin frånvaro och tråden är till för att diskutera OM gangstalking förekommer - inte vad individuella personer anser sig ha upplevt ur ett personligt perspektiv. Så jag lämnar er tillfälligt tills något argument eller något intressant dyker upp..
Citera
2015-12-02, 01:36
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
OK, men bevisen lyser med sin frånvaro och tråden är till för att diskutera OM gangstalking förekommer - inte vad individuella personer anser sig ha upplevt ur ett personligt perspektiv. Så jag lämnar er tillfälligt tills något argument eller något intressant dyker upp..

Rubriken på tråden är "Förekommer organiserad gang stalking?" och jag har varit med om mycket utav dessa Stasi metoder , jag kände inte till Zersetzung (Stasi metoderna ) innan början på detta år.

Jag delar och bekräftar att metoderna används sedan i alla fall nästan 20 år i Sverige I mitt fall så rör det sig uppenbarligen om en kommission som jag också fick kännedom i början på detta år 2015 genom en länk där mitt namn stod med . Grovt vinklat.

Det jag sökte på på nätet var sömntortyren som jag såg beskrevs som en lindrig tortyr och då jag i frustration slog på STASI metoder så hittade jag zersetzung som är som en kopia på mina dagböcker.

Så jag vet att detta används, sedan om någon av skam rädsla etc blir anhängare av detta i stället för att kolla med en läkare om det är inbillningar eller hallisar är ju inte bra. Men man ser också då man fördjupar sig lite att läkarna känner inte till att detta existerar och kan alltså gå stalkarnas ärenden genom att skriva tex inbillnings sjuk om någon nämner detta till en läkare, och där får stalkarna cart blance att fortsätta sitt verk.

Så för att inte skapa flera Åkeshovsmannen så bör detta nå allmänheten och utredas. Jag kan sätta runt 50 personer (har höftat snabbt här) för detta och ytterligare ett hundra tal som vittnen åtminstone.

Sedan vet man ju inte om tex några bara testat mig för att se varför jag helt plötsligt började hålla mig borta från vänner etc , men det är sådant jag vill ha utrett och kunna beskriva vad jag varit med om .
Citera
2015-12-02, 01:42
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
Rubriken på tråden är "Förekommer organiserad gang stalking?" och jag har varit med om mycket utav dessa Stasi metoder , jag kände inte till Zersetzung (Stasi metoderna ) innan början på detta år.

Jag delar och bekräftar att metoderna används sedan i alla fall nästan 20 år i Sverige I mitt fall så rör det sig uppenbarligen om en kommission som jag också fick kännedom i början på detta år 2015 genom en länk där mitt namn stod med . Grovt vinklat.

Det jag sökte på på nätet var sömntortyren som jag såg beskrevs som en lindrig tortyr och då jag i frustration slog på STASI metoder så hittade jag zersetzung som är som en kopia på mina dagböcker.

Så jag vet att detta används, sedan om någon av skam rädsla etc blir anhängare av detta i stället för att kolla med en läkare om det är inbillningar eller hallisar är ju inte bra. Men man ser också då man fördjupar sig lite att läkarna känner inte till att detta existerar och kan alltså gå stalkarnas ärenden genom att skriva tex inbillnings sjuk om någon nämner detta till en läkare, och där får stalkarna cart blance att fortsätta sitt verk.

Så för att inte skapa flera Åkeshovsmannen så bör detta nå allmänheten och utredas. Jag kan sätta runt 50 personer (har höftat snabbt här) för detta och ytterligare ett hundra tal som vittnen åtminstone.

Sedan vet man ju inte om tex några bara testat mig för att se varför jag helt plötsligt började hålla mig borta från vänner etc , men det är sådant jag vill ha utrett och kunna beskriva vad jag varit med om .

Frågan som återstår att utreda är dock vilken typ av fara alla dessa multimiljonorganisationer anser dig vara för dem, och varför du aldrig släpper den info som kan ta dem av daga för gott?

Är du bara här för att fylla ditt "jag är speciell"-bekräftelsebehov, eller har du info som kan döda dessa organisationer?

Alltså, varför lägger de miljarder på att få din perifera ställning i samhället till att bli än mer periferell?
Citera
2015-12-02, 01:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Frågan som återstår att utreda är dock vilken typ av fara alla dessa multimiljonorganisationer anser dig vara för dem, och varför du aldrig släpper den info som kan ta dem av daga för gott?

Är du bara här för att fylla ditt "jag är speciell"-bekräftelsebehov, eller har du info som kan döda dessa organisationer?

Alltså, varför lägger de miljarder på att få din perifera ställning i samhället till att bli än mer periferell?

Det handlar tydligt om många fler vittnesmål
"Survivors Testimonials of
Remote Mind Control Attacks".

"Extracts from Mind Control Forum - the Worlds leading web site on Remote Mind Control against society".

Cary Adcox
Marla Allison
Angel - Ed Light's dog ;-)
Mojmir Babacek
Dave Bader
Elizabeth Bain
Belgrave
Robert Born
Steve Bratcher
Tannie Braziel
T. Casey Brennan
Brian
Bridget
Mike Cab
Lee and Farren Carroll
Blanche Chavoustie
Ian Clark
Mark Cohen
Gregory Cousins
David
Dee
Michael Donovan
Sheila Epstein
Maurice Fernandez [was Clifford]
S. Flowers
John Ginter
James Henry Graf
Barbara Hartwell
Kathy Heckman
Heveab
Janine Jones
Judith ABR
Ed Kats and Family
Deanna Kline
Martti Koski - More victims at his Web Site
John Lambros - More victims at his Web Site
David Lee
George Li
Ed Light
Lonewolf from Australia
Sharon Lucas
William MacIntosh
Martin C. Mack
The Mitchells
Lynne Moss-Sharman
Pat Mougey
Robert Naeslund
Glen Nichols
Nico Ntumba
Richard O'Neal
William Peck
Don Phillips
Paul Pietzonka
Robert Pollack
Norman Rabin
Raven - see Eleanor White
Rob from Michigan
Ronald Roose
Bill Rosser
Sara Schaeffer
Lloyd Schrier
Rev. Bob Shannon
Sharon Shea
William Sherman
Joan Siegemund
Steve Smith
Jason Snitker
Leia Jessira Starfire
Carol Sterling
Steve from New York
Kathleen Sullivan
Steve Tueting
"Vera"
Vicki from Michigan
Ken D. Webber
Lila Wellings
Cheryl Welsh
Eleanor White - [Raven]
Jim Whittle
Michael Williams
A.M. Wittebrood
Aleksander Zielinski

Video Transcript - 16 victims & supporting professionals
http://www.lambros.name/profreedom/survivors_links.html
Senast redigerad av Kitsonga 2015-12-02 kl. 01:57.
Citera
2015-12-02, 03:50
Medlem
Mycket bra information och bevis finns i tråden. Ibland känns det dock som om det skrapas lite för mycket på ytan. För att hitta och förstå orsakerna till varför gangstalking existerar så tror jag att man ska börja gräva djupare. Jag anser att det egentligen handlar om psykologisk/andlig/känslomässig/fysisk krigsföring samt om psykopatiska personer i världseliten som drivs av en sjuk önskan om ett totalt övervaknings- och kontrollsamhälle. Vi är redan långt gångna när det gäller detta. De som sitter i toppen har tillgång till massor av "marionettdockor" som tjänar dem, plus avancerad teknologi.

Den stora folkmassan verkar fortfarande inte till fullo inse att majoriteten av de som sitter i toppen inte finns där för att göra gott utan snarare för att få utlopp för sin maktlystnad, girighet och behov av total kontroll över andra. Så de styrande använder sig alltså av krigsföring gentemot sin egen befolkning. Gangstalking i stasi-stil och elektronisk tortyr ingår i denna krigsföring och det är många fler som är utsatta än vad det rapporteras eller vittnas om, vilket beror på att många TI's inte ännu är medvetna om VAD det är som händer och kan därför inte sätta ord på det. Men antalet utsatta som vaknar upp ökar samtidigt hela tiden.

Tror att det blir svårt att försöka utse EXAKT EN förövargrupp i detta. Det handlar i stort sett om ALLA organisationer som tjänar under makteliten och de som ursprungligen ligger bakom är förmodligen dolda på ett skickligt sätt. Men exempel på några marionettorganisationer är polisen, läkare, psykologer, forskare, banker, olika myndigheter så som Abetsförmedlingen och Försäkingskassan, olika företag och även hyresvärdar, Posten, mainstream media, kommuner, staten, kontrollerade religiösa samfund, grannsamverkan, satanistiska ligor, kriminella ligor osv. Det finns gangstalkingsförövare på alla dessa ställen, på samma sätt som det också finns godhjärtade personer på de flesta av dessa ställen. De finns många gangstalkingsförövare som tror att de gör gott när de medverkar för att de har blivit serverade rena lögner om TI's och tror således att de hjälper till att hålla koll på någon ondskefull förövare.

De som styr oss är EMOT oss. De tillhör ett annat slags "människosläkte" som har sina tjänare överallt, och de infiltrerar och ljuger om det mesta. De ser vår verklighet som ett spel och de njuter av att spela schack med oss som deras spelpjäser.

Ser man till helheten av hur den här världen fungerar i nuläget så blir detta med gangstalking och dess förekomst lättare att förstå . Rent krasst skulle man kunna säga att ondskan och dess lakejer löper amok och tillåts löpa amok och göra precis vad som helst.

Gangstalking = avancerad illvillig krigsföring, tortyr, samt kriminell experimentering på oskyldiga utfört av psykopatiska kontrollfreaks. Vi befinner oss alltså i krig. Och ja - dessa psykopater existerar, och ja - det finns ren ondska i den här världen.
Senast redigerad av rosalotus 2015-12-02 kl. 03:56.
Citera
2015-12-02, 04:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Mycket bra information och bevis finns i tråden. Ibland känns det dock som om det skrapas lite för mycket på ytan. För att hitta och förstå orsakerna till varför gangstalking existerar så tror jag att man ska börja gräva djupare. Jag anser att det egentligen handlar om psykologisk/andlig/känslomässig/fysisk krigsföring samt om psykopatiska personer i världseliten som drivs av en sjuk önskan om ett totalt övervaknings- och kontrollsamhälle. Vi är redan långt gångna när det gäller detta. De som sitter i toppen har tillgång till massor av "marionettdockor" som tjänar dem, plus avancerad teknologi.

Den stora folkmassan verkar fortfarande inte till fullo inse att majoriteten av de som sitter i toppen inte finns där för att göra gott utan snarare för att få utlopp för sin maktlystnad, girighet och behov av total kontroll över andra. Så de styrande använder sig alltså av krigsföring gentemot sin egen befolkning.

Tror att det blir svårt att försöka utse EXAKT EN förövargrupp i detta. Det handlar i stort sett om ALLA organisationer som tjänar under makteliten och de som ursprungligen ligger bakom är förmodligen dolda på ett skickligt sätt. Men exempel på några marionettorganisationer är polisen, läkare, psykologer, forskare, banker, olika myndigheter så som Abetsförmedlingen och Försäkingskassan, olika företag och även hyresvärdar, Posten, mainstream media, kommuner, staten, kontrollerade religiösa samfund, grannsamverkan, satanistiska ligor, kriminella ligor osv. Det finns gangstalkingsförövare på alla dessa ställen, på samma sätt som det också finns godhjärtade personer på de flesta av dessa ställen. De finns många gangstalkingsförövare som tror att de gör gott när de medverkar för att de har blivit serverade rena lögner om TI's och tror således att de hjälper till att hålla koll på någon ondskefull förövare.

De som styr oss är EMOT oss. De tillhör ett annat slags "människosläkte" som har sina tjänare överallt, och de infiltrerar och ljuger om det mesta. De ser vår verklighet som ett spel och de njuter av att spela schack med oss som deras spelpjäser.

Ser man till helheten av hur den här världen fungerar i nuläget så blir detta med gangstalking och dess förekomst lättare att förstå . Rent krasst skulle man kunna säga att ondskan och dess lakejer löper amok och tillåts löpa amok och göra precis vad som helst.

Gangstalking = avancerad illvillig krigsföring, tortyr, samt kriminell experimentering på oskyldiga utfört av psykopatiska kontrollfreaks. Vi befinner oss alltså i krig. Och ja - dessa psykopater existerar, och ja - det finns ren ondska i den här världen.

Många är ju rädda och hotade, andra orkar inte engagera sig då all energi förbrukas i kamp med att överleva vardagen.
Citera
2015-12-02, 06:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Absolut sant, så är det. Jag tycker att man pendlar lite upp och ner mellan att vara stark och orka engagera sig ena dagen medan man sedan kan känna sig helt handlingsförlamad och djupt deprimerad andra dagar.

Här är ett symposium på över 4 timmar (över 14.000 views på dryga 3 månader). Har själv inte lyssnat på hela och kan inte gå i god för sanningshalten i allt men tveklöst en hel del av vad som sägs.
Av vad jag hittills lyssnat till är en del åtminstone intressant att begrunda medan annat är tveksamt, hela ämnet TI, AI Mind Control är ju långt från vår gängse inlärda föreställningsvärld.
"The Untangled Gathering: AI & Mind Control Symposium"
https://www.youtube.com/watch?v=50kE55EvRw8
Senast redigerad av Kitsonga 2015-12-02 kl. 06:20.
Citera
2015-12-02, 07:58
Moderator
Massor av OT raderat.

Påminnelse:
Tråden handlar INTE om dess deltagares psykiska hälsa eller deras motiv för att skriva i tråden.

Varningar kommer att delas ut om sådana inlägg fortsätter att postas.

/Moderator
Citera
2015-12-02, 12:21
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kitsonga
Många är ju rädda och hotade, andra orkar inte engagera sig då all energi förbrukas i kamp med att överleva vardagen.

Deras taktik är att man ska förbruka orken , genom alla de händelser man utsätts för . Man hamnar i ett ekorrhjul.

Jag blev riktigt rädd då jag fick ett hot som var likartat med det hot allt hade börjat med , från en av de i grupp 2 ,värvarna,(så att säga, har listat grupperna innan med 1 tom 4) som var ett riktigt hugg i ryggen.

Jag tror att vissa myndigheter och arbetsplatser utnyttjas på så sätt att deras utsatta gruppkänsla används av ett par individer från "GS gruppen" på varje ställe, där de tex gräver fram sådant som normalt hade glömts/missats .

Som tex då du får ett jobb och väntar på lönen bara för att se att kronofogden mätt ut större delen av den , detta tar ju vanligtvis en tid om du inte meddelar dem själv att du fått ny lön genom nytt jobb.

Många på dessa myndigheter får nog slava om de tex opponerar sig genom ren zesetzung metodik eller sabotagen om man så vill som tex just då du ska använda kopiatorn så strular den , just då du ska ficka så är kaffemaskinen trasig , finns mängder med små fel som kan hända och säger du något om dessa så kallas du överkänslig och då samtidigt som du fått ett par akter till att behandla utöver dina normala och ska hämta ungarna på dagis etc och skulle då någon utav dessa orka ta sig annan något som de tyckte såg fel ut eller skulle de låta sig nöjas med "GS" mannens yttrande om att detta är ok , glöm det . Eller så kör det med halvsanningar och svärtar ned folk så att de tycker att ok det är en ful fisk, jag skiter i detta.

Såg på mitt jobb ( andra jobbet på raken via af där det börjat strula nästan direkt) då det började hända saker som ju kan hända över tid, men ofta och alltid och på olika platser gör att jag tänker att det var arrangerat. Detta är inget jag kommer att peka på direkt då jag har namnen och bilderna på de som allt började med och vad de sade om at gå med grupper för att spana mot dem för deras räkning och numera den troliga huvudanledningen med en kommission sedan i somras/början av året.

Jag har varit tvungen att vara tyst tills för en tid sedan så jag har märkt vilka metoder de använt sig av klart och tydligt , var även svårt sjuk i en infektionssjukdom så att ut och dansa efter jobbet var inget jag strävade efter så jag han med att skriva dagboken som pliktskyldigast i alla fall. Läkar etiken har flera läkare missat och jag tror att det är samma där som med myndigheterna , de har ett par handplockade läkare som säger, trotts bevis på att man lider av åkomman, att man överdriver och sedan falserar journalen så att nästa läkare inte gör ett skvatt då denne tänker att det finns inget att göra så operation och antibiotika behandling försenades under många år. Detta är synnerligen grov misshandel .

Summa summarum ett par handplockade här och var kan ge en hel myndighet dåligt ryckte genom att styra en större grupp med halvsanningar. De är nog psykopater eller små människor som vill visa sin makt de har eller hjärntvättade att tro att de gör rätt.
Citera
2015-12-02, 12:33
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Du kanske borde ta upp den frågan med bernard_law som år trådstartaren istället för med mig?
Men mitt spontana svar skulle förstås vara att man kan försöka lägga fram bevis för att det förekommer. Inte rykten, hörsägen, personliga upplevelser och youtubeklipp - utan bevis som vi kan diskutera utifrån. Den enda jag sett som varit nära att lyckas med detta är Harfager som faktiskt dokumenterat och redovisat sina upplevelser i tråden med bilder och länkar.

Då blir det väl er uppgift att redovisa detta om ni tror att det är så det ligger till. En länk till en hemsida helt utan källhänvisningar eller andra bevis än uselt layoutade textmassor är inget bevis på annat än bristande källkritik.

Ja precis, det är därför jag hänger i tråden - det var korrekt uppfattat av dig.

Flera som debatterar här har ju delat sina egna erfarenheter , som jag . Och du som inte känner till eller vill ta in detta bara tjaffsar med allt och alla , ge exempel på betroda Mr organisationer som vill ta upp detta istället. Jag har ju namnen , hur det började och länk på den troligaste orsaken varför en massa gold digers har hjälp till som troliga nyttiga idioter. Dessa har försökt ta mitt liv och då de missat detta så har de hållit mig sysselsatt med evighets bekymmer som sjukdom, hot, förföljelse trakasserier utöver att gå igenom sopor och allt annat som jag upptäckt .

Du har ju givit din synpunkt nu ett antal gånger att det inte existerar , varför lägga dig i varje gång någon kommer med ett vittnesmål . Du är väldigt oförskämd
Citera
2015-12-02, 12:54
Medlem
Citat:
Du kanske borde ta upp den frågan med bernard_law som år trådstartaren istället för med mig?
Men mitt spontana svar skulle förstås vara att man kan försöka lägga fram bevis för att det förekommer. Inte rykten, hörsägen, personliga upplevelser och youtubeklipp - utan bevis som vi kan diskutera utifrån. Den enda jag sett som varit nära att lyckas med detta är Harfager som faktiskt dokumenterat och redovisat sina upplevelser i tråden med bilder och länkar.

Då blir det väl er uppgift att redovisa detta om ni tror att det är så det ligger till. En länk till en hemsida helt utan källhänvisningar eller andra bevis än uselt layoutade textmassor är inget bevis på annat än bristande källkritik.

Ja precis, det är därför jag hänger i tråden - det var korrekt uppfattat av dig.

Ok så om jag tar bilder samt ljud på att någon "främmande" pratar utanför min grannes dörr när jag ska åka till jobbet på morgonen samt att en vit mindre skåpbil kör därifrån(parkerad med fronten ut mot gatan och förare sitter i) så att jag precis hinner se den i backspegeln innan kurvan vid två OLIKA tillfällen så skulle du se det som bevis för det som ibland kallas "gangstalking"?

Om jag tar en bild på en vit bil som står parkerad på vänster sidan av vägen vid skymingen på ett ställe(motorvägsavfart) där det normalt sett aldrig står bilar samt att det vid ett tidigare tillfälle befunnits sig personer mellan avfarten och motorvägen(som det normat sett aldrig gör) samt att en av huvudlamporna på vänster sida är trasigt så skulle du se det som ett bevis för "gangstalking"

För att toppa detta kan jag berätta följande:

Om en person uppfattar att andra personer, kan vara vem som helst, pratar om saker som den personen har tänkt på tidigare och det inte är en slump HUR ska den personen kunna bevisa att det har hänt?

KAN DU FATTA ATT DET INTE GÅR ATT BEVISA?
Citera
2015-12-02, 13:09
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filep
Ok så om jag tar bilder samt ljud på att någon "främmande" pratar utanför min grannes dörr när jag ska åka till jobbet på morgonen samt att en vit mindre skåpbil kör därifrån(parkerad med fronten ut mot gatan och förare sitter i) så att jag precis hinner se den i backspegeln innan kurvan vid två OLIKA tillfällen så skulle du se det som bevis för det som ibland kallas "gangstalking"?

Om jag tar en bild på en vit bil som står parkerad på vänster sidan av vägen vid skymingen på ett ställe(motorvägsavfart) där det normalt sett aldrig står bilar samt att det vid ett tidigare tillfälle befunnits sig personer mellan avfarten och motorvägen(som det normat sett aldrig gör) samt att en av huvudlamporna på vänster sida är trasigt så skulle du se det som ett bevis för "gangstalking"

För att toppa detta kan jag berätta följande:

Om en person uppfattar att andra personer, kan vara vem som helst, pratar om saker som den personen har tänkt på tidigare och det inte är en slump HUR ska den personen kunna bevisa att det har hänt?

KAN DU FATTA ATT DET INTE GÅR ATT BEVISA?

Hej, kan du göra en kort beskrivning hur det startade för dej, detta brottstycke med vita bilar förstår jag måste ha en längre historia bakom sig som du kan på dina fem fingrar .

Om du har tänkt på tex sockerkaka och hör nästa person mummla sockerkaka så kan någon viskat i dit öra då du sov eller kört med riktat ljud ordet sockerkaka , för att du ska tro att de kan avlyssna din hjärna.

Jag vaknade en dag och hade en tanke i huvudet, då jag kom ut så såg jag att det jag hade tänkt på var trasigt på mitt fordon. Jag har varit med om att mitt i natt stått folk och mumlat nära mig så att jag vaknat och om det vore sockerkaka det upprepat så vore det inte konstigt om jag åtminstone fick ett deja vu om jag såg eller hörde ordet sockerkaka senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in