2015-12-12, 04:44
Medlem
iVanillaGorillas avatar
Är alla champions bra? undrar för har aldrig lirat innan och håller på att ladda ner nu och vill inte välja en champion som visar sig vara dålig så har jag slösat bort massa tid på att lära mig spela just den gubben i onödan...
Eller är det mer balanserat så man inte slipper oroa sig för att välja någon usel gubbe?
Citera
2015-12-12, 12:49
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iVanillaGorilla
Är alla champions bra? undrar för har aldrig lirat innan och håller på att ladda ner nu och vill inte välja en champion som visar sig vara dålig så har jag slösat bort massa tid på att lära mig spela just den gubben i onödan...
Eller är det mer balanserat så man inte slipper oroa sig för att välja någon usel gubbe?

När man är ny så spelar det inte jättestor roll vilken champion du väljer. Det viktigaste är att du väljer en champion som du trivs med att spela då blir det roligare att levla upp och lära spelets grunder

En tumregel är att din erfarenhet väger mycket tyngre än din champions styrka.
Citera
2015-12-12, 18:48
Medlem
Har precis installerat lol igen, men får inte attack move left click att fungera efter dom senaste patcherna när dom kom med filen "PersistedSettings" någon som har en aning om hur jag löser problemet? Går ju inte spela utan det ungefär. Försökt läsa runt på nätet men inget verkar ju fungera.
Citera
2015-12-14, 19:47
Medlem
PrinceMeandors avatar
Undrar när de tänker göra något åt minionblocken. Blev tvungen att flasha för ett gratis-kill i senaste matchen eftersom jag inte kunde gå en milliliter framåt tack vare en den ogenomträngliga minionmuren
Citera
2015-12-15, 13:08
Medlem
StevieGLFCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Undrar när de tänker göra något åt minionblocken. Blev tvungen att flasha för ett gratis-kill i senaste matchen eftersom jag inte kunde gå en milliliter framåt tack vare en den ogenomträngliga minionmuren

Mycket irriterande samt att minions verkar veta när du är i bushes? Hatar adc rollen och varje gång jag ska recalla så verkar någon minion se mig och följa med mig in och hämta resten av sitt gäng medans rengar sakta men säkert gör sin väg neråt i banan
Citera
2015-12-16, 18:44
Medlem
SlapBasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StevieGLFC
Mycket irriterande samt att minions verkar veta när du är i bushes? Hatar adc rollen och varje gång jag ska recalla så verkar någon minion se mig och följa med mig in och hämta resten av sitt gäng medans rengar sakta men säkert gör sin väg neråt i banan

Minions vet om du är i bushes om du attackerar minions eller motståndare från busken, motståndarens minions eller spelare också är i busken eller om motståndaren har vision(wards) där.
Citera
2015-12-16, 19:54
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlapBass
Minions vet om du är i bushes om du attackerar minions eller motståndare från busken, motståndarens minions eller spelare också är i busken eller om motståndaren har vision(wards) där.
Fast med dom senaste patcherna så har minions 'buggat' ut lite och slåendes går in i buskar du är i utan att dom ser/vet att du är där. Finns x-antal stream klipps där det händer. Kan la söka reda på något om du verkligen vill, men minions just är otroligt buggiga för att inte tala om creep blocksen man får.
Citera
2015-12-19, 09:33
Medlem
Jessicaffss avatar
fick en länk av nån i LOL och undrar om han försöker ge mig virus eller nåt så jag kan rapportera honom. Han sa att det är nån link till att få skin eller poäng typ.

giftsofsnowdown(punk com)

Vill inte ge den exakta adressen så ingen ska råka trycka på den.

Någon som vet om det finns någon sån länk som är äkta eller var det någon utan liv som höll på?
Citera
2015-12-19, 16:29
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
fick en länk av nån i LOL och undrar om han försöker ge mig virus eller nåt så jag kan rapportera honom. Han sa att det är nån link till att få skin eller poäng typ.

giftsofsnowdown(punk com)

Vill inte ge den exakta adressen så ingen ska råka trycka på den.

Någon som vet om det finns någon sån länk som är äkta eller var det någon utan liv som höll på?
de e virus men vill du bevara tanken om att du kommer få 1000 000 rp så visst tryck
Citera
2015-12-19, 23:20
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheReef
de e virus men vill du bevara tanken om att du kommer få 1000 000 rp så visst tryck

vadå för virus? jag har klickat på den och inget hände? Vad gör viruset och hur får jag bort det då?

Priserna är ju bara typ mysterybox, någon skin och högsta priset är $25 dollars giftcard typ?

Hmm kmr upp som nr tre på sökfunktionen på google också.

Är det verkligen virus? vad ska jag göra för ta bort eller skydda mitt konto.
Senast redigerad av Jessicaffs 2015-12-19 kl. 23:29.
Citera
2015-12-20, 16:06
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
vadå för virus? jag har klickat på den och inget hände? Vad gör viruset och hur får jag bort det då?

Priserna är ju bara typ mysterybox, någon skin och högsta priset är $25 dollars giftcard typ?

Hmm kmr upp som nr tre på sökfunktionen på google också.

Är det verkligen virus? vad ska jag göra för ta bort eller skydda mitt konto.
Jag är ganska säker på att sidan antingen är en 'recruit more' sida eller helt enkelt en phising sida där du skriver in ditt id & pw så får dom det.
Gå in på hemsidan bara är ofarligt.
Citera
2015-12-23, 17:26
Medlem
Tyrolerhatts avatar
Piltover custom eller Battle boss Blitz??

Kan inte bestämma mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in