2015-05-27, 11:38
  #21769
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
EUNE har dock större problem med troll enligt min erfarenhet. Det är något alldeles speciellt med öststatskids och deras psykiska problem. Kan ge några exempel från mina senaste matcher(hög guld/låg plat mmr).

Jag som junglare ger inte blå till min feedande mid = "ok i go troool" sen bjuder han fienderna på 10 kills och går afk

Spelar support och min ADC dör 1 vs 5 av fiendernas invade = "Im afk. pls report noob support no help" och fanskapet går afk på fullt allvar

En Riven som går 0-14 i lane = "report noob jungler 0 ganks"

Har promo game och i champion select så säger vår last pick "mid or feed", alla ignorerar honom och det slutat med att jag får spela solo-bot eftersom vi har två mids

Sen finns det mycket fler engelsktalande spelare på West. På EUNE är det bara skandinaverna som har någorlunda vettig engelska resterande spelare på servern kan bara polska.
Japp har samma erfarenheter ifrån EUNE på silver/guld nivå. Blev bara överraskad gång på gång av EUW och skrattade flera gånger dom första veckorna av hur otroligt mycket bättre engelskan var och hur mycket mindre troll det var.
EUW är ju inte perfekt, men på lägre elos så var EUNE riktigt frustrerande stundtals.
Citera
2015-05-28, 10:21
  #21770
Medlem
4-Gotts avatar

Det där va fan EUNE i ett nötskal.
Citera
2015-05-28, 14:54
  #21771
Medlem
colabulles avatar
Någon som vet om ekko är släppt i Europa?
Citera
2015-05-28, 15:03
  #21772
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
EUNE har dock större problem med troll enligt min erfarenhet. Det är något alldeles speciellt med öststatskids och deras psykiska problem. Kan ge några exempel från mina senaste matcher(hög guld/låg plat mmr).

Jag som junglare ger inte blå till min feedande mid = "ok i go troool" sen bjuder han fienderna på 10 kills och går afk

Spelar support och min ADC dör 1 vs 5 av fiendernas invade = "Im afk. pls report noob support no help" och fanskapet går afk på fullt allvar

En Riven som går 0-14 i lane = "report noob jungler 0 ganks"

Har promo game och i champion select så säger vår last pick "mid or feed", alla ignorerar honom och det slutat med att jag får spela solo-bot eftersom vi har två mids

Sen finns det mycket fler engelsktalande spelare på West. På EUNE är det bara skandinaverna som har någorlunda vettig engelska resterande spelare på servern kan bara polska.

Citat:
Ursprungligen postat av fredrikmannen
Japp har samma erfarenheter ifrån EUNE på silver/guld nivå. Blev bara överraskad gång på gång av EUW och skrattade flera gånger dom första veckorna av hur otroligt mycket bättre engelskan var och hur mycket mindre troll det var.
EUW är ju inte perfekt, men på lägre elos så var EUNE riktigt frustrerande stundtals.

Alltså alla ni som tjatar om detta med trolls och shit, jag må inte spela league men i vanlig 5 vs 5 stöter jag extremt sällan på trols, kanske 1 troll på 100 mather inte mera om ens det. Så antingen har ni någon extrem otur med detta eller så håller alla troll hus på brons silver guld platinum dion league.
Citera
2015-05-28, 15:28
  #21773
Medlem
Kombinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Någon som vet om ekko är släppt i Europa?
Inte än, kommer senare under patch 5.10 så högst troligen inom en vecka eller så.
Citera
2015-05-28, 17:21
  #21774
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kombination
Inte än, kommer senare under patch 5.10 så högst troligen inom en vecka eller så.


Den patchen kom idag..... Bra koll du verkar ha

Men då lär den komma följande vecka eller nästa efter det, Hatar att de "announcar" en champion som inte ens är släpt och att vi här i eruopa får den ibland en vecka senare än de i usa.
Citera
2015-05-28, 17:37
  #21775
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Den patchen kom idag..... Bra koll du verkar ha

Men då lär den komma följande vecka eller nästa efter det, Hatar att de "announcar" en champion som inte ens är släpt och att vi här i eruopa får den ibland en vecka senare än de i usa.
Han sa ju att den kommer senare under 5.10???????????????????
Citera
2015-05-28, 18:28
  #21776
Medlem
Kombinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Den patchen kom idag..... Bra koll du verkar ha

Men då lär den komma följande vecka eller nästa efter det, Hatar att de "announcar" en champion som inte ens är släpt och att vi här i eruopa får den ibland en vecka senare än de i usa.
Hur är det med läsförståelsen riktigt?
Citera
2015-05-28, 19:19
  #21777
Medlem
Ekko har släppts!
Citera
2015-05-29, 10:16
  #21778
Medlem
PrinceMeandors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Alltså alla ni som tjatar om detta med trolls och shit, jag må inte spela league men i vanlig 5 vs 5 stöter jag extremt sällan på trols, kanske 1 troll på 100 mather inte mera om ens det. Så antingen har ni någon extrem otur med detta eller så håller alla troll hus på brons silver guld platinum dion league.

Ju lägre elo man har desto fler troll. Låg guld är det värsta jag sett. Spelar ingen roll vad man gör när så många av spelarna har attityden att de inte ens bryr sig om att vinna.

Någon kritiserar min build eller mitt spelsätt? "STFU or i AFK!!!!!"
Någon tar min buff/raptorcamp/minionvåg "Ok I troool!!!!!"
Någon flamar "I troool now, you flame and now I will make us loose the game ahahahahaha"
Någon tar din favoritposition i champion select. "ok duo mid IDC "
Jag förlorar lane fast alla andra lanes vinner. "end fast pls noob team wont surr"

Har du bara ett troll på 100 matcher har du en extrem tur eller så är du i Challenger elo. När jag spelar normals så har man troll i var tredje match minst och kanske var fjärde eller var femte i ranked.
Citera
2015-05-29, 15:11
  #21779
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Ju lägre elo man har desto fler troll. Låg guld är det värsta jag sett. Spelar ingen roll vad man gör när så många av spelarna har attityden att de inte ens bryr sig om att vinna.

Någon kritiserar min build eller mitt spelsätt? "STFU or i AFK!!!!!"
Någon tar min buff/raptorcamp/minionvåg "Ok I troool!!!!!"
Någon flamar "I troool now, you flame and now I will make us loose the game ahahahahaha"
Någon tar din favoritposition i champion select. "ok duo mid IDC "
Jag förlorar lane fast alla andra lanes vinner. "end fast pls noob team wont surr"

Har du bara ett troll på 100 matcher har du en extrem tur eller så är du i Challenger elo. När jag spelar normals så har man troll i var tredje match minst och kanske var fjärde eller var femte i ranked.
+1, vissa trollar och vissa är bara hjärndöda i låg guld...
I princip varje match jag lirat den senaste veckan har någon av lagen "throwat" helt sinnessjukt att folk inte kan lära sig att spela med övertaget, yolo'a 2v5, ta baron trots att alla i motståndarlaget lever och kan slåss om den så vi förlorar gamet, konstant händer sådant. Aja spelet är ju trots det beroendeframkallande så jag spelar ändå
Citera
2015-05-29, 17:23
  #21780
Medlem
PrinceMeandors avatar
Vilka ADCs tycker ni är bra i nuvarande metan?

Har spelat en del Graves och det känns som att folk nuförtiden stackar så mycket armor att han redan i midgame börjar ha svårt att få ut någon märkbar dmg i teamfights.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in