Citat:
Ursprungligen postat av
Pilsnerolog
Jag köpte den sista Thunder så den kan du ju glömma iallafall

Tårtan? Dom sa att det lagret började tryta igår. Fick mig två iallafall!
Nu har jag tre. Ska man köra alla tre samtidigt i arrangemanget eller bara två och spara en?
Citat:
Ursprungligen postat av
jcarlberg
Fick bekräftat nu av en "säker" källa att de var slutsålda....?!!!?
Ingen detta år, var tänkt jag ej skulle handla pga andra omständigheter men så fann jag deras hemsida så vi för se

, kommer med en lista imorgon kväll ;p.
Hade haft sen förra året om de ej varit för de jäkla tjuvarna som ej kan hålla sina fingrar i styr.
Okej, hehe. Satsa på Extreme Fireworks Thunder Kings då. Det blir rätt långtråkigt med 60 av Fyrverkerimästarna på en kväll tbh

Köpte 10 paket mest för det var så billigt och för jag tänkte göra en liten tårta i ett arrangemang
Citat:
Ursprungligen postat av
Pilsnerolog
Jepp, tårtan från Festival då för 59:-. Tvärslut på lagret, köpte den sista som stod på hyllan.
Fast det sa dom iofs till mig med och plötsligt poppade en upp
Fast dom kostade ju 49:- förra året, sjukt bra pris då faktiskt. Under 2:- skottet. Under 2,5 nu så ah.. Still good

Men som sagt så kan dom rota fram några fler, ibland tar dom slut i butiken men finns på huvudlagret.