2014-12-28, 22:21
  #8713
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Hmm en återförsäljare som både säljer Svea och Extreme, det gillar inte Svea. Får dom nyss om detta kommer dom dra sig ur från den återförsäljaren.


Jasså är det så? Tror dom har väldigt bra kontakt då dom är största återförsäljarna i Skaraborg och så har dom haft i ett flertal år.
Citera
2014-12-28, 22:23
  #8714
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jcarlberg
Någon som handlat hos 4verkeri i Billesholm? Tänkte dra ditt imorgon med Fasssn min. Tar ändå 1tim ditt så tänkte höra om någon vet hur tillgången är? De begränsade Thunder King bl a.

Jag köpte den sista Thunder så den kan du ju glömma iallafall
Citera
2014-12-28, 22:23
  #8715
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cappizo
Hade woodstock bra tryck i sig? small den högt?


Jag tyckte den hade bra tryck och hade mkt höga smällar
Citera
2014-12-28, 22:23
  #8716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cappizo
Okej!, har du någon aning vilken kaliber den har?
Kommer tyvärr inte ihåg:/
Citera
2014-12-28, 22:30
  #8717
Medlem
Allt har nu kommit ner mellan två tårtor!

Avantgarde från hansson
eller
Raptor från Svea

Vad hade ni valt?

Själv gillar jag höga smällar så därför undrar jag vad avantgarde har i kaliber om någon vet? samt kostar den 399 i år med ?
Citera
2014-12-28, 22:39
  #8718
Medlem
Harrybs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavotto
Jasså är det så? Tror dom har väldigt bra kontakt då dom är största återförsäljarna i Skaraborg och så har dom haft i ett flertal år.

Jag har pratat med andra återförsäljare som har tex sålt Extreme och Royal Party. Och dom har försökt få in Svea produkter, men Svea har sagt nej pga att dom har sålt andra märken.

EDIT: Någon som har några riktigt gamla tabloider från något företag? Hade varit roligt med lite nostalgi Fick en bild idag från en kompis som hade tagit en bild på sina gamla Hammargrens produkter, både Joker och Top Gun fanns med på bild Riktigt kul att se
Citera
2014-12-28, 22:40
  #8719
Medlem
Någon här som va på krutdurkens skjutning ikväll i Helsingborg och som har ett schema? Eller vet dom 3 som va sist på schemat?
__________________
Senast redigerad av Capteno 2014-12-28 kl. 22:43.
Citera
2014-12-28, 22:41
  #8720
Medlem
jcarlbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Jag köpte den sista Thunder så den kan du ju glömma iallafall


Allvar? :'/
Citera
2014-12-28, 22:43
  #8721
Medlem
jcarlbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Vet inte hur det är med lagret, men dom hoppades ha kvar tills imorgon iallafall. Någon hävdade att Scorpion-lagret var på väg utför, hur vida detta är bekräftat eller dementerat vet jag inte. Annars tror jag lagret är lugnt


Oroa dig inte, du kommer bli nöjd ändå, dom har välsorterat utbud Hur ser din lista ut?


Fick bekräftat nu av en "säker" källa att de var slutsålda....?!!!?

Ingen detta år, var tänkt jag ej skulle handla pga andra omständigheter men så fann jag deras hemsida så vi för se , kommer med en lista imorgon kväll ;p.

Hade haft sen förra året om de ej varit för de jäkla tjuvarna som ej kan hålla sina fingrar i styr.
Citera
2014-12-28, 22:46
  #8722
Medlem
Pilsnerologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jcarlberg
Allvar? :'/

Jepp, tårtan från Festival då för 59:-. Tvärslut på lagret, köpte den sista som stod på hyllan.
Citera
2014-12-28, 22:48
  #8723
Medlem
Grabbar jag köpte denna...
https://www.youtube.com/watch?v=c9l4SgMzLPE <-- 1min in

Ägde kvarteret och sa happy fucking new year!

2st flowerpower från EF tillsammans med Ragnarök blir det och någon låda innan 12 slaget ej klart vilken.
Citera
2014-12-28, 22:52
  #8724
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Jag köpte den sista Thunder så den kan du ju glömma iallafall

Tårtan? Dom sa att det lagret började tryta igår. Fick mig två iallafall!

Nu har jag tre. Ska man köra alla tre samtidigt i arrangemanget eller bara två och spara en?

Citat:
Ursprungligen postat av jcarlberg
Fick bekräftat nu av en "säker" källa att de var slutsålda....?!!!?

Ingen detta år, var tänkt jag ej skulle handla pga andra omständigheter men så fann jag deras hemsida så vi för se , kommer med en lista imorgon kväll ;p.

Hade haft sen förra året om de ej varit för de jäkla tjuvarna som ej kan hålla sina fingrar i styr.

Okej, hehe. Satsa på Extreme Fireworks Thunder Kings då. Det blir rätt långtråkigt med 60 av Fyrverkerimästarna på en kväll tbh Köpte 10 paket mest för det var så billigt och för jag tänkte göra en liten tårta i ett arrangemang

Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerolog
Jepp, tårtan från Festival då för 59:-. Tvärslut på lagret, köpte den sista som stod på hyllan.

Fast det sa dom iofs till mig med och plötsligt poppade en upp

Fast dom kostade ju 49:- förra året, sjukt bra pris då faktiskt. Under 2:- skottet. Under 2,5 nu så ah.. Still good Men som sagt så kan dom rota fram några fler, ibland tar dom slut i butiken men finns på huvudlagret.
__________________
Senast redigerad av pyro860 2014-12-28 kl. 22:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in