2015-12-08, 15:21
Medlem
Teleslingas avatar
Hej Allah!

Vet inte om det varit uppe tidigare men jag vill verkligen slå ett slag för det underbart fina rökta sidfläsket som finns hos Lidl. Det är fast och fint, lagom sälta och röksmak samt dryper inte av insprutad saltlake som Tulip-skiten från Danmark. Underbart till allehanda pastasåser, fläskpannkaka eller bara att mumsa i sig som det är. Rekommenderas varmt!
Citera
2015-12-08, 17:27
Medlem
Lolitasyndromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Vad är det för märke på den?
Freeway.

//Lolitasyndrome
Citera
2015-12-08, 20:06
Medlem
hejjjsan123s avatar
Vid snackshyllan såg jag en ensam påse "Pommes-snacks, curry & barbeque flavour".

Ruskigt goda, men det fanns bara den. Någon som sett den och var den del av ett avslutat erbjudande?
Citera
2015-12-08, 22:25
Moderator
Gromguttens avatar
Saknas: Senapschipsen. Låter inte gott, men är underbara. Har en sparad påse sedan några år...
Citera
2015-12-08, 23:22
Medlem
Zastroznjemjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Saknas: Senapschipsen. Låter inte gott, men är underbara. Har en sparad påse sedan några år...

Det kan jag tänka mig. Off-topic, men de Pringles som fanns för några år sedan med wasabismak var fan kungliga. Det goda med dem var att det var generöst med smak på dem också, men de finns inte heller att köpa längre.
Citera
2015-12-09, 02:27
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zastroznjemje
Det kan jag tänka mig. Off-topic, men de Pringles som fanns för några år sedan med wasabismak var fan kungliga. Det goda med dem var att det var generöst med smak på dem också, men de finns inte heller att köpa längre.

Lidl hade också riktigt goda heta wasabichips en vända, har inte sett dom på låååång tid dock.
Citera
2015-12-09, 21:39
Medlem
Lolitasyndromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejjjsan123
Vid snackshyllan såg jag en ensam påse "Pommes-snacks, curry & barbeque flavour".

Ruskigt goda, men det fanns bara den. Någon som sett den och var den del av ett avslutat erbjudande?
Vet inte. Står en hel hög i ett hörn på mitt lidl.

//Lolitasyndrome
Citera
2015-12-09, 23:05
Medlem
JerryCottons avatar
Tummen upp för Mcennedys tranbärsdryck. Den sopar banan med konkurrenterna, Jokk o.s.v. Har ett bärinnehåll på 25%, många andra ligger runt eller klart under 20%. Inte så himskans söt heller. Billig är den också jämfört med konkurrenterna.
Citera
2015-12-10, 11:45
Medlem
skillad-banans avatar
Zoega kaffe va riktigt billigt såg jag, ska in och handla julkaffet.
Någon som smakat det?
Citera
2015-12-14, 11:55
Avslutad
Senast jag var in så hade dom italienska ostpizzor, tipsi tipsi
Citera
2015-12-15, 14:30
Medlem
Jag saknar temaveckorna! Var länge sen … Men dem kommer nog tillbaka efter helgerna.

Har någon köpt korkskruv som Lidl säljer? Bör nog köpa vilket fall som helst, när den är så billig …
Alltså någon sorts halvautomatisk lösning.
Citera
2015-12-15, 14:34
Medlem
Carl Serungs avatar
Köpte en "färsk" Deluxe pizza för 50 spänn med Parmaskinka, Mozarella och lite annat på häromdan.
Den smakade som vilken fryspizza som helst och var inte värd 50 spänn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in