2017-03-29, 16:29
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 416.5hp
Det är en flaska med pulver och plats för vatten. De har pannkakssmet enligt samma koncept, och både den och våffelsmeten ingår i ordinarie sortiment. Jag har provat pannkakssmeten, den funkar fint och smakar bra. Våffelsmeten är sannolikt snarlik. 2 flaskor för 14kr, billigt! Dessutom sparar man på disken då det inte behövs någon bunke eller visp, och doseringen går jättelätt ur flaskan.

Nästa vecka kommer en våt-/torrdamsugare för 449kr. Tror ni den är bättre eller sämre än motsvarande från Biltema?
Inget är sämre än Biltemas grejer.
Citera
2017-03-29, 16:44
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Freeway. Tycker den är bäst på marknaden, bättre än Coca-cola och Pepsi.
,
Tycket Colan är tämligen vidrig (eller var iaf sist jag köpte den, inte lika illa som coops dock, coops smakar aspartam och saft...), apelsinläsken är helt okej dock.
Citera
2017-03-29, 21:48
Medlem
Rallarsvingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scott Daniels
Behöver en cykelställning och ser att Lidl fr.o.m. idag har det. Kanske har de haft det tidigare i sortimentet - någon som har köpt denna cykelställning tidigare?

https://ibb.co/h3zvLa
Köpte en förra året och är nöjd.
Citera
2017-03-30, 00:10
Medlem
Elementarts avatar
Köpte Kanias Skånsk senap (grov och stark) från Lidl, den var mycket bra
Citera
2017-03-31, 17:39
Medlem
Bertings avatar
Jag köpte också senap på Lidl, den heter Moutarde de Dijon från Duc De Coeur.
Förväntade mej en senap med lite sting som Dijon brukar ha. Men denna är helt sepig, ingen sting alls utan en sur smak framträder på tungan. Ej dyr alls men ett bottennapp. Tyvärr kära Lidl.

Tillägg: Den säljs i en 200g glasburk.
Senast redigerad av Berting 2017-03-31 kl. 18:04.
Citera
2017-04-02, 07:06
Medlem
cykelvecka nu ,köpte stöd för 30 kr sadel för 80 och 2 st slangar för 40 mycket nöjd med alla 3
Citera
2017-04-05, 00:10
Medlem
GreenStuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Freeway. Tycker den är bäst på marknaden, bättre än Coca-cola och Pepsi.

Instämmer.... köper light varianten (den med silver etikett) som smakar helt ok för att vara lightdricka....däremot, den med svart etikett (Zero kopian) smakar vedervärdigt.
Citera
2017-04-06, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chamaemoros
Vem går ens på Netto? Enda främsta anledningen till att jag varit på Netto är då jag ska/skulle köpa öl/sprit när jag är/var i Danmark, den andra anledningen som händer mer sällan än en gång per år är att dem ibland har fläsksvål i de svenska butikerna som säljs billigare än någon annanstans i Riket. Fläsksvål och iskall öl är och förblir den bästa kombinationen på denna runda jord. Netto butiken är för övrigt en stor röra, lite som Abdos i Malmö.

Och vem fan bryr sig ens om vilken butik man går till?

Jag går på netto eftersom deras kött är tusentals gånger bättre än det sega skitet som säljs på ica maxi och för att vissa saker där är mer billigare saker samt intressanta saker. Ica maxi och netto är oftast de jag går till.

Sen vet jag inte vad det är för en netto butik du varit på som ska ha lika hemsk röra som i abdos men den i västra hamnen är knappast rörig.

Om du inte klarar av att folk går på en butik du hatar så bör du hellre ignorera de än att grina som en retarderad lantgubbe från Texas.
Senast redigerad av yusuke20 2017-04-06 kl. 18:39.
Citera
2017-04-06, 19:51
Medlem
Zastroznjemjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yusuke20
Och vem fan bryr sig ens om vilken butik man går till?

Jag har på riktigt sett folk komma ut från lidl med fulla kassar, men där själva kassen är vänd ut-och-in så att loggan inte ska synas. Tänk om grannarna ser.....
Citera
2017-04-10, 20:28
Medlem
416.5hps avatar
Har ni kollat senaste reklambladet online? Det ligger på lidl-flyer.com i stället för reklamblad.lidl.se och laddar mycket snabbare! Tyvärr har de lagt till en irriterande animering med "sidvändning" också. Den snabbare laddningstiden väger dock upp för detta.
Citera
2017-04-12, 10:10
Medlem
Ferdinand-Piechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 416.5hp
Har ni kollat senaste reklambladet online? Det ligger på lidl-flyer.com i stället för reklamblad.lidl.se och laddar mycket snabbare! Tyvärr har de lagt till en irriterande animering med "sidvändning" också. Den snabbare laddningstiden väger dock upp för detta.

Äntligen!
Citera
2017-04-12, 14:23
Medlem
Carl Serungs avatar
Om ni inte har testat Majonnäsen så ska ni göra det. Riktigt bra och fick toppbetyg i testet:

http://mittkok.expressen.se/artikel/majonnas-stort-test/?sida=7
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in