Flashback bygger pepparkakshus!
2015-11-23, 13:13
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
Hur är ruset på dom? Låter lite för bra för att vara sant men att dom fungerar vid en Opiat AT är det ingen tvekan på.
Tog bort ett par symptomer men man fick klämma i sig en hel del.

/Thenewguy

Som ett långvarigt kodeinrus mer eller mindre.
Citera
2015-11-23, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Som ett långvarigt kodeinrus mer eller mindre.

Coolt, några vanliga bi-effekter vid sådana höga doser? förutom förstoppning såklart. Har bunkrat på mig en jäkla massa för framtida AT:s så jag kommer spara dom till det men det kan vara kul att veta.
Trodde faktiskt det var ett elakt skämt att folk flumma på Loperamid.

/Thenewguy
Citera
2015-11-23, 13:57
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
Coolt, några vanliga bi-effekter vid sådana höga doser? förutom förstoppning såklart. Har bunkrat på mig en jäkla massa för framtida AT:s så jag kommer spara dom till det men det kan vara kul att veta.
Trodde faktiskt det var ett elakt skämt att folk flumma på Loperamid.

/Thenewguy

Du kommer bli jävligt sänkt om man säger så likt tung indica med röda ögon o lite "smutsigt" rus. men bättre iallafall än att vara nykter om man säger så. Tar ungefär 4 timmar innan det slår på ordentligt.
Citera
2015-12-03, 15:03
Medlem
Malrs avatar
Vad ligger dos för en utan tolerans? Blir de misstänksamma och kan neka en ifall man handlar två 16-pack och omeprazol samtigt på apotek? Skiter man knäck efter bara en dosering? Är i en sits där jag inte kan vara uppenbart väck...

Edit: Räcker det med svartpeppar istället för omeprazol?
Senast redigerad av Malr 2015-12-03 kl. 15:16.
Citera
2015-12-03, 17:13
Medlem
calamatos avatar
Jag brukar köpa fem askar åt gången och dom uppträder som vanligt.
Citera
2015-12-04, 10:04
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Vad ligger dos för en utan tolerans? Blir de misstänksamma och kan neka en ifall man handlar två 16-pack och omeprazol samtigt på apotek? Skiter man knäck efter bara en dosering? Är i en sits där jag inte kan vara uppenbart väck...

Edit: Räcker det med svartpeppar istället för omeprazol?

Jo men kör helst med 40 mg omeprazol en halvtimme innan intag, köp gärma grapefrukt också eller tonic water.
Citera
2015-12-04, 13:45
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Jo men kör helst med 40 mg omeprazol en halvtimme innan intag, köp gärma grapefrukt också eller tonic water.
Tack. Köpte några askar och har käkat både svarpeppar och omeprazol. Om ens tolerans är låg,(sporadisk användare, tre veckor sen sist) man kan inte se för stukad ut men i vanliga fall behöver lite mer än medelssvensson när det kommer till oioider, bör en ask, 16st 2mg, räcka för att bli go' eller bör jag börja lägre?
Citera
2015-12-04, 19:34
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Tack. Köpte några askar och har käkat både svarpeppar och omeprazol. Om ens tolerans är låg,(sporadisk användare, tre veckor sen sist) man kan inte se för stukad ut men i vanliga fall behöver lite mer än medelssvensson när det kommer till oioider, bör en ask, 16st 2mg, räcka för att bli go' eller bör jag börja lägre?

Två askar behöver du minst så kör på det, man kan se lite stenad ut i ögonen efter ett tag.
Citera
2015-12-05, 21:56
Medlem
Malrs avatar
Citat:
Två askar behöver du minst så kör på det, man kan se lite stenad ut i ögonen efter ett tag.
Gjorde så och fick mest småont i magen och smått kroppsligt behag, opiatkänsla utan någon speciell glädje vilket var lite underligt.. Förväntade mig inget under men är nog hellre nykter faktiskt. Vart dock rätt schysst i kombo med liten dos flunitrazepam och lyrica. Tack för snabb respons i alla fall.
Citera
2015-12-05, 23:20
Medlem
Ratozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hotmr
För några veckor sedan hittade min vän en flaska polysorbat 80, under en bro. Han ringde mig och frågade vad det var och om han kunde bli bäng på det.

Nej, du blir inte bäng.

Sedan idag så satt jag och surfade på internet, började jag tillslut läsa om imodium och varför den inte kommer igenom blod-hjärnbarriären. Och det visar sig att den gör det, men pumpas direkt ut igen.

Wikipedia.

Sedan hittade jag detta.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9098875

Och även något slags recept som inte verkar vilja diskuteras särskilt mycket.
http://www.bluelight.org/vb/archive/.../t-347206.html

Polysorbat 80 är ett emugleringsmedel som används i mat och annat. Min vän hittade det halvt gömt under en bro och jag kan inte för livet av mig komma på varför någon skulle vilja gömma ett emugleringsmedel under en bro. Antingen så är det några niondeklassare som snott det från kemilektionen (Som egentligen verkar mest troligt), sedan trott att polysorbatet skulle kunna fräta sönder saker (coolt), och testade under en bro. ELLER så har det med imodiumet att göra. Men vem skulle behöva gömma den under en bro? Polysorbat 80 är inte olagligt och kostar ca 600kr kilot och det där kanske var 300gram om ens det, så det är ju lite konstigt kanske.

Är det här en grej? har någon testat det?

Ledsen att behöva göra dig besviken. Men enligt materialet du citerar så räcker det inte med att lyckas kapsla in ämnet i nanopartiklar av emulgeringsmedlet i fråga. Man måste dessutom kunna ge dessa partiklar ett överdrag. Tror knappast detta är något för amatörapotekaren.
Citera
2015-12-06, 13:22
Medlem
ShogunAssassin87s avatar
Haha när jag va på behandlingshem förra året åkte jag in till stan ett par gånger i veckan, slängde i mig mellan 5-7 askar varje gång. Det var ett antal klienter som åt dimor regelbundet personalen fick nyss om det och kallade alla klienter till möte för att prata om "Dimorhärvan" det va t.o.m 2 personer som blev hemskickade. Jag va mest nojig dagen efter så då fick man spruta näs sprej i ögonen för att annars såg personalen att ögonen var knall röda
Citera
2015-12-06, 15:02
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShogunAssassin87
Haha när jag va på behandlingshem förra året åkte jag in till stan ett par gånger i veckan, slängde i mig mellan 5-7 askar varje gång. Det var ett antal klienter som åt dimor regelbundet personalen fick nyss om det och kallade alla klienter till möte för att prata om "Dimorhärvan" det va t.o.m 2 personer som blev hemskickade. Jag va mest nojig dagen efter så då fick man spruta näs sprej i ögonen för att annars såg personalen att ögonen var knall röda

på vilket sätt hjälpte nässpray i ögonen?. Låter bara som jävligt korkat knarkarbeteende, ingen logik där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in