Snart är det dags att starta en tråd om komplotter..eller heter det konspirationer.. inom fotbollen.
För vem vet vad vi kan gräva fram? Det lär ju finnas en uppsjö med påhittade fraser och händelser som i sanningens namn aldrig har ägt rum.
Bajen tog SM-guld? Vi måste bevara filmbevis inför framtiden. Tänk om 50 år när ens barnbarn undrar vilka Stockholmslaget ens var som uppfann supportkulturen. Eller han fd legenden som råkade yppa ordet svarting under en AIK-match.
Av alla citat man växt upp med (90-talist här) är det för mig i alla fall detta (Kamerun alltså inte Bajen) som etsat sig fast i minnet. Kom ju med modersmjölken i princip. Man har säkert dragit av den inför skolkompisarna på gården och helt plötsligt har hela jävla skolan hört den, tom tjejerna.
Vem vet vad fan som har lurats i en?

Alla anekdoter och skit som Sveriges elitidrottare varit med om genom åren kanske aldrig ens ägt rum.
Jag vet inte med er men jag är i alla fall omtumlad och upprörd. Det förssigår ju tom fuffens inom FIFA i dessa tider. Fast nu kanske jag svamlar för jag är trött. Natti