2015-12-04, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
All creds till a-grossen, fick mina vita skor idag, beställde 5 xanor men fick 8 ikto istället. Bra agerat och jag är väldigt nöjd med att få leveransen innan helgen, tjacket var top notch.

A-grossen är gröna som en sommaräng

Beställde 3G tjack från A-Grossisten, fick 2 st påsar med ca 900 mg i varje. Tjacket funkar fint, men hoppas verkligen han gör rätt för sig och skickar minst 1G till. Meddelar i tråden hur det går, har mailat han detta. Även min förra beställning på 1G hade undervikt i påsen, men orkade inte be om kompensation då.
Senast redigerad av Zebbie 2015-12-04 kl. 22:34.
2015-12-04, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Beställde 3G tjack från A-Grossisten, fick 2 st påsar med ca 900 mg i varje. Tjacket funkar fint, men hoppas verkligen han gör rätt för sig och skickar minst 1G till. Meddelar i tråden hur det går, har mailat han detta.
Ah segt verkar vara reko lirare på agrossiste så ja tror du får komp om du saknar ett gram
2015-12-04, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Ah segt verkar vara reko lirare på agrossiste så ja tror du får komp om du saknar ett gram

Hoppas det!
2015-12-04, 23:11
Bannlyst
Citat:
Beställde 3G tjack från A-Grossisten, fick 2 st påsar med ca 900 mg i varje. Tjacket funkar fint, men hoppas verkligen han gör rätt för sig och skickar minst 1G till. Meddelar i tråden hur det går, har mailat han detta. Även min förra beställning på 1G hade undervikt i påsen, men orkade inte be om kompensation då.

det har antagligen varit 1g per påse men att dom missat en påse, iaf om du köpte det här nya vita? för jag vägde mina och det var 4st påsar varav alla vägde mellan 900-950 men då räknade jag bort vätskan som låg i så det dunstar iaf det är rätt tydligt men det är fan fina saker kan jag hålla med om, sen att det dunstar 50-100mg det är inget märkvä'rdigt så länge substansen är vad det utges att vara och det måste jag säga att det här amfetaminet håller en jäkla fin klass för sig
2015-12-04, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Varför ska man bli misstänksam?
Killen får säkert plattorna för ett bra pris, och säljer det fort då han har flera kunder som inte bara köper en femma åt gången.

Samma gäller med gräset. När du får in bra kontakter som ger ett bra pris, så går det att sälja till de priser han gör.

jo det kan det göra, men dock håller jag med ovanstående att priset är VÄ'LDIGT suspekt.. dom kan sälja för standard pris men väljer ett under pris klart man blir misstänksam det lär fler än vi blivit
2015-12-05, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
det har antagligen varit 1g per påse men att dom missat en påse, iaf om du köpte det här nya vita? för jag vägde mina och det var 4st påsar varav alla vägde mellan 900-950 men då räknade jag bort vätskan som låg i så det dunstar iaf det är rätt tydligt men det är fan fina saker kan jag hålla med om, sen att det dunstar 50-100mg det är inget märkvä'rdigt så länge substansen är vad det utges att vara och det måste jag säga att det här amfetaminet håller en jäkla fin klass för sig

Jo, han förklarade för mig att det dunstar snabbt, men att man kan banka ut det själv, ska tydligen vara väldigt rent.. Fast jag fick 1 påse för lite, men han har lovat att skicka en till nu + kompensation.
2015-12-07, 20:09
Medlem
Citat:
Jo, han förklarade för mig att det dunstar snabbt, men att man kan banka ut det själv, ska tydligen vara väldigt rent.. Fast jag fick 1 påse för lite, men han har lovat att skicka en till nu + kompensation.

Kompensationen kom redan idag! 2 påsar + 5 st iktorivil. Stor gröning till A-Grossisten! Är jävligt speedad nu, riktigt bra grejer!
2015-12-07, 22:36
Bannlyst
Citat:
Kompensationen kom redan idag! 2 påsar + 5 st iktorivil. Stor gröning till A-Grossisten! Är jävligt speedad nu, riktigt bra grejer!

Tycker att dom stegrat upp hela tiden, först deras vita som jag köpte första gången i augusti/september, var helt okej, sen köpte jag i oktober då var det annan batch och den var bättre och nu i december en till ny batch och den här är faktiskt riktigt bra det luktar rätt likt blomster amfetamin så skulle tippa på att det är blomster rakt av för blomster är det enda jag stött på tidigare som man kan banka ut så här hårt som jag gjorde med mina 10g.

Bankade ut mina 10g med 10g dextropur, tänkte för ska ändå sälja dom 10 grammen och jag märkte inte någon skillnad på effekten eller konsistensen såg likadant ut och ingen av dessa 3 vänner som köpte upp resten sa något mer än att dom ville ha mera så då kan det knappast ha blivit dåligt blandat.

Har någon här skjutit amfetaminet? Lär ju vara en jävla kick man får hade varit kul att höra om någon testat det. Försöks kanin någon?
2015-12-07, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muntorka
Tycker att dom stegrat upp hela tiden, först deras vita som jag köpte första gången i augusti/september, var helt okej, sen köpte jag i oktober då var det annan batch och den var bättre och nu i december en till ny batch och den här är faktiskt riktigt bra det luktar rätt likt blomster amfetamin så skulle tippa på att det är blomster rakt av för blomster är det enda jag stött på tidigare som man kan banka ut så här hårt som jag gjorde med mina 10g.

Bankade ut mina 10g med 10g dextropur, tänkte för ska ändå sälja dom 10 grammen och jag märkte inte någon skillnad på effekten eller konsistensen såg likadant ut och ingen av dessa 3 vänner som köpte upp resten sa något mer än att dom ville ha mera så då kan det knappast ha blivit dåligt blandat.

Har någon här skjutit amfetaminet? Lär ju vara en jävla kick man får hade varit kul att höra om någon testat det. Försöks kanin någon?
Vafan banka ut det 50% nog för att de va bra tjack men dina kunder kan ju knappt ha särkilt mycket erfarenhet ☺
2015-12-08, 13:05
Medlem
Risplockarns avatar
Hej! Har jag gjort rätt här i beställningsformuläret på countermail? Blev lite konfunderad av detta mailnick/name osv.

https://imgur.com/adqQRRn

Mvh

Grönar också TT åt en kompis, alltid tagit max 2 dagar, över 60 beställningar men den senaste tog 6 dagar och nu väntas en till dag 4, får se. Men slarvigt tycker jag. Annars bra ny stealth. Får gärna göra något åt lukten på påsarna bara! Min kompis fick också 6mg (1,5x4) ljusblåa hydroxyphenazepam och enligt uppgift från denne så har bara en tablett gett ångestlindring i hela 26 timmar. Just nu kan denne trots centralstimulanter inte hålla sig vaken, men det är fjärde dygnet nu.
Senast redigerad av Risplockarn 2015-12-08 kl. 13:09.
2015-12-08, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Hej! Har jag gjort rätt här i beställningsformuläret på countermail? Blev lite konfunderad av detta mailnick/name osv.

https://imgur.com/adqQRRn

Mvh

Grönar också TT åt en kompis, alltid tagit max 2 dagar, över 60 beställningar men den senaste tog 6 dagar och nu väntas en till dag 4, får se. Men slarvigt tycker jag. Annars bra ny stealth. Får gärna göra något åt lukten på påsarna bara! Min kompis fick också 6mg (1,5x4) ljusblåa hydroxyphenazepam och enligt uppgift från denne så har bara en tablett gett ångestlindring i hela 26 timmar. Just nu kan denne trots centralstimulanter inte hålla sig vaken, men det är fjärde dygnet nu.

Mailnick/namn är ju själva mailens namn vet inte vad du gjort nu men aa din bild du printat i alla fall så är det dit mail namn som är det man syftar på.

Men det som är dit mailnamn är endast : xx . Men inte själva mailen haha vet att det är många som brukar tro att det ska stå tex "joakim@live.se" men det är bara namnen som dom flesta vill ha och inte själva mail domän.
Senast redigerad av Morfar-52 2015-12-09 kl. 13:42.
2015-12-08, 20:45
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shawtayee
Mailnick/namn är ju själva mailens namn vet inte vad du gjort nu men aa din bild du printat i alla fall så är det dit mail namn som är det man syftar på.

Men det som är dit mailnamn är endast : xx. Men inte själva mailen haha vet att det är många som brukar tro att det ska stå tex "joakim@live.se" men det är bara namnen som dom flesta vill ha och inte själva mail domän.

Jaha! Så pass, tack så mycket då får jag skicka iväg ett tredje mail antar jag... Är de vanligtvis sega på att svara?

EDIT: Nu svarade de!

EDIT2: Hur har AG's leveranstider sett ut för er?
Senast redigerad av Morfar-52 2015-12-09 kl. 13:42.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in