Citat:
Ursprungligen postat av
Zebbie
Kompensationen kom redan idag! 2 påsar + 5 st iktorivil. Stor gröning till A-Grossisten! Är jävligt speedad nu, riktigt bra grejer!

Tycker att dom stegrat upp hela tiden, först deras vita som jag köpte första gången i augusti/september, var helt okej, sen köpte jag i oktober då var det annan batch och den var bättre och nu i december en till ny batch och den här är faktiskt riktigt bra det luktar rätt likt blomster amfetamin så skulle tippa på att det är blomster rakt av för blomster är det enda jag stött på tidigare som man kan banka ut så här hårt som jag gjorde med mina 10g.
Bankade ut mina 10g med 10g dextropur, tänkte för ska ändå sälja dom 10 grammen och jag märkte inte någon skillnad på effekten eller konsistensen såg likadant ut och ingen av dessa 3 vänner som köpte upp resten sa något mer än att dom ville ha mera så då kan det knappast ha blivit dåligt blandat.
Har någon här skjutit amfetaminet? Lär ju vara en jävla kick man får hade varit kul att höra om någon testat det. Försöks kanin någon?