2015-12-02, 17:35
Medlem
Någon som har något positivt att säga om brunahuset.net tjack?. Haschet var det ju inget fel på samt mycket bra paketerat. Men såklart man blir misstänksam när priset är såpass bra.
Senast redigerad av Spazzman 2015-12-02 kl. 17:38.
2015-12-02, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Någon som har något positivt att säga om brunahuset.net tjack?. Haschet var det ju inget fel på samt mycket bra paketerat. Men såklart man blir misstänksam när priset är såpass bra.

Varför ska man bli misstänksam?
Killen får säkert plattorna för ett bra pris, och säljer det fort då han har flera kunder som inte bara köper en femma åt gången.

Samma gäller med gräset. När du får in bra kontakter som ger ett bra pris, så går det att sälja till de priser han gör.
2015-12-02, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Varför ska man bli misstänksam?
Killen får säkert plattorna för ett bra pris, och säljer det fort då han har flera kunder som inte bara köper en femma åt gången.

Samma gäller med gräset. När du får in bra kontakter som ger ett bra pris, så går det att sälja till de priser han gör.

Ja eftersom det bara är negativa omdömen på det än så länge, vilket visserligen inte behöver stämma. Ibland får jag känslan av att shoparna har personer här inne som smutskastar varandra lite för att vinna över kunderna..
2015-12-02, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Jag har beställt "oboy" från TT. Betalade måndags och de var snabba med att svara på order mail med betal instruktioner, sen är det väldigt svårt att få tag på dem. De sa till slut att det var skickat, men inget kom med dagens post. Hoppas det kommer imorgon eller absolut senast fredag, annars blir det ingen rolig helg.

Samma här.. inget har kommit men detär ju 2 dagar kvar av veckan.
Det finns bara en shop som man kan lita på när det gäller leveransen o det är TT50..
2015-12-03, 02:07
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandman
Någon som handlat på scientific innovation på ett tag och har en invit kod. Har blivit av med mitt konto.

Har det något bra i sortimentet just nu?
Invite-koden är SwedenStart. Tittade för någon vecka sedan och då fanns det inte något som intresserade mig i alla fall.
2015-12-03, 16:22
Medlem
sandra92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LysergicZero
Tror det har med denna tråden o göra
(FB) "Ny" CS 3,4-dimethoxy-a-php

Tackar!
2015-12-03, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillagumman66
Samma här.. inget har kommit men detär ju 2 dagar kvar av veckan.
Det finns bara en shop som man kan lita på när det gäller leveransen o det är TT50..

Yes! 3,4-dime-a-php kom med posten från TT idag! Grönar ännu en gång. Snortat ca 25 mg, verkar grymt bra denna. Fick även 3 st 3-hydroxy som bonus!
2015-12-04, 08:06
Medlem
playboy7s avatar
Gjorde en best. Hos a-grossen för första gången. Tog tre dagar men nu har man lite ritta å nya verktyg å helgen blir strålande.
grönar dom med gott samvete
2015-12-04, 11:59
Medlem
CoupDeGraces avatar
Jag beställde från A-Grossisten förra veckan och jag har inte fått något ännu.
2015-12-04, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
Jag beställde från A-Grossisten förra veckan och jag har inte fått något ännu.
Samma här beställde i söndags har förvisso xanor i min order så det kanske är en av dom som är försenade tills måndag
2015-12-04, 12:29
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Samma här beställde i söndags har förvisso xanor i min order så det kanske är en av dom som är försenade tills måndag

Min innehöll inga såna, så jag antar att jag blivit blåst. Har fått annan post idag så det verkar inte försenat.
Fy fan vad jag hatar såna där jävla stolpskott, dom sabbade min helg nu, horor.
2015-12-04, 17:47
Medlem
All creds till a-grossen, fick mina vita skor idag, beställde 5 xanor men fick 8 ikto istället. Bra agerat och jag är väldigt nöjd med att få leveransen innan helgen, tjacket var top notch.

A-grossen är gröna som en sommaräng

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in