Citat:
Ursprungligen postat av
Arne.Anka
+200 skada och 6 skott i vats...rätt op
Hitta ett double shot combat shotgun över 250dmg med rifleman perken. Det enda som står sig emot är jävla mirelurks.
Hitta även ett heavy combat rifle doubleshot som jag modda till .38 för sånna skott kan fan aldrig ta slut. 100+ dmg, 'lite' bättre än alla jävla pipe vapen.
Citat:
Ursprungligen postat av
nitecore
Den här modden rekommenderas om du tycker att du har byggt ett välförsvarat settlement och behöver tryckas ner i skorna.
Än så länge är det bara batfiler som startar ett anfall med ett konsollkommando men det ska utvecklas vidare.
Testade Hard gunners. Granaterna yrde och folk dog som flugor. När dammet hade lagt sig var 2 generatorer plus min teleporter sprängda, fast jag behöver inte den längre.
Vet inte riktigt vad som är fel, av mina settlements så är det bara dom som man aldrig någonsin har orkat byggt något i som blivit attakerade. Inget annat har blivit attackerat, skulle villja ha lite fight
Finns det något bra sätt att samla aluminium? Plockar fan på mig varenda matbricka och burk jag hittar men har fan alltid slut på aluminium, har även typ 10+ scavenging stations och de enda de letar är aluminium + nuclear mtrl. (vet dock inte hur mykt de hittar). La till 100 alum. genom konsollen, känns som de har gjort fel med hur mykt aluminium som krävs?