2015-12-03, 03:44
Medlem
Jag försöker göra uppdragen för consitution. Är i cordoba fabriken men kommer inte uipp till kontoret där reservdelen finns. Hur gör man?
Citera
2015-12-03, 05:08
Medlem
ArischManns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falconcoach
Jag försöker göra uppdragen för consitution. Är i cordoba fabriken men kommer inte uipp till kontoret där reservdelen finns. Hur gör man?
finns en knapp så att en platform fälls ut så du kan gå över istället för att försöka hoppa.
Citera
2015-12-03, 05:23
Moderator
Arne.Ankas avatar
Skrev tidigare att min gubbe är op...nu har det passerat gränsen för löjligt flera gånger om...
Citera
2015-12-03, 11:31
Medlem
XtraXs avatar
Tar aldrig minute men uppdragen man får av Preston Garvey slut? Har gjort hur många som helst. Menar de när man ska rensa ställen på Ghouls, frita gisslan osv. Varje gång jag får ett gisslan uppdrag har jag redan gjort exakt samma uppdrag så alla fiender är redan borta, bara gå in och hämta gisslan. Lättförtjänta erfarenhets poäng iallafall =)
Citera
2015-12-03, 12:14
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Tar aldrig minute men uppdragen man får av Preston Garvey slut? Har gjort hur många som helst. Menar de när man ska rensa ställen på Ghouls, frita gisslan osv. Varje gång jag får ett gisslan uppdrag har jag redan gjort exakt samma uppdrag så alla fiender är redan borta, bara gå in och hämta gisslan. Lättförtjänta erfarenhets poäng iallafall =)

Tror inte de tar slut, jag har gjort hur många som helst... Flera uppdrag på samma ställe.
Citera
2015-12-03, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Nej tar aldrig slut
Citera
2015-12-03, 14:30
Medlem
overseer's guardian är mycket bra prickgevär, dubbla skott på ett skott och moddad till non-automatic med full rifle perk, survival svårighetsgraden är lätt. Vad i helvete, OP vapen. Skall definitivt inte uppdatera/patcha versionen av fallout på mitt PS4 ifall de skulle få för sig att nerfa den.
Citera
2015-12-03, 14:38
Medlem
Så, vilka mods rekommenderas?
Citera
2015-12-03, 15:18
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bringeroflight
Har inte heller några problem med buggar. Det enda är att ibland försvinner vapnet och pip boyen går inte att ta fram. Vapnet är kvar men osynligt och det brukar hålla i sig i några minuter så lite retfullt men inget som förstör spelet.

För vapnet så scrolla ut i 3rd person och sedan tillbaka för 1st person så löser det sig direkt. För pipboy så alt-tabba ut och in i spelet bara Det buggar så när man använt steam overlay.
Citera
2015-12-03, 17:25
Medlem
Försvinner perksen man fått av tidningar om man lägger ifrån sig dom?
Citera
2015-12-03, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zkumt
Försvinner perksen man fått av tidningar om man lägger ifrån sig dom?

Nej, du behåller perksen!
Citera
2015-12-03, 17:52
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
overseer's guardian är mycket bra prickgevär, dubbla skott på ett skott och moddad till non-automatic med full rifle perk, survival svårighetsgraden är lätt. Vad i helvete, OP vapen. Skall definitivt inte uppdatera/patcha versionen av fallout på mitt PS4 ifall de skulle få för sig att nerfa den.
+200 skada och 6 skott i vats...rätt op
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in