Citat:
Ursprungligen postat av
pillowpop
Vet inte vad e-trans är.
En man som transar på Internet genom att låtsas vara kvinna.
Citat:
Ursprungligen postat av
pillowpop
Jag har inget behov av att bevisa att jag är kvinna, tror det lyser igenom i mina inlägg, jag har inte blivit tagen för en man av någon annan än dig.
Det lyser igenom i dina inlägg att du är en man som låtsas vara kvinna.
Citat:
Ursprungligen postat av
pillowpop
Så det är osnygga kvinnor som inte någon sexlust? Jag har tjejvänner som inte ser ut som modeller, jag tycker förstås de är vackra, men de räknas kanske som medel. De gillar också sex. Speciellt de tjejer som kommer ut på andra sidan efter att ha haft förhållanden och barn i otaliga år, och nu blir singlar igen, de vill hitta en ny man och på vägen dit har de sex och gillar det. Det är mest i förhållandena runt mig som jag ser att sexet dött, men längtan finns där. Slöseri med resurser tycker jag.
1) Nope. Sex är som vilken hobby som helst om man är intresserad av det då investerar man i det till exempel genom att ha en snygg kropp, sexiga kläder, olika redskap, och så vidare.
2) Titta på statistiken för hur ofta medel-ålders singel-kvinnor har sex. Majoriteten har sex 0 gånger per år,
http://www.kinseyinstitute.org/resources/FAQ.html#frequency för kvinor 30-39 har 72% sex 0 gånger/år. Det är trots att de kan få knulla i princip vem de vill, hur de vill, när de vill.
Citat:
Ursprungligen postat av
pillowpop
Att kvinnor tackar nej till män kan nog ha olika orsaker. En förklaring kan ju vara att det sitter nedärvt i ryggmärgen/reptilhjärnan att kvinnor ska vara mer selektiva med val av vilka män de ligger med med tanke på avkomman. Eftersom många män är mindre selektiva så måste någon av parterna - kvinnan - välja den kombi av mamma/pappa som blir bäst för barnets genuppsättning. Alltså går inte tjejer i säng med alla killar som vill ha sex utan var och en tjej väljer kille efter vad som passar just henne. Det är exakt så det känns för mig. Medans andra tjejer givetvis ligger med allt som rör sig, jag säger inget om det, men det hör inte till normen för kvinnor.
1) Houston hade sex med 500 män på 1 dag. Var är alla andra kvinnor som gillar sex?
2) Majoriteten av sex är inte för reproduktion. Så den ursäkten är fail.
3) Det hör inte till normen för kvinnor för att kvinnor inte gillar sex.
Citat:
Ursprungligen postat av
pillowpop
Jag gillar sex, men inte har jag lust att ligga med varje man jag möter på gatan. Har du det? Är du inte selektiv överhuvudtaget?
Nope. Dick is dick.
Citat:
Ursprungligen postat av
pillowpop
Att jag inte ligger lika mycket som en kille har inget med min sexlust att göra, att den skulle vara liten på något sätt. Även samhällets normer spelar in på mig. Jag ligger t ex inte runt i vänkretsen även om jag kan tycka flera killar är attraktiva där.
Samhällets normer är att kvinnor ska vara över-sexuella.
Citat:
Ursprungligen postat av
pillowpop
Det är svårt att hitta en man som man vill ha närhet med, det är inte typ varannan man som jag ser på tunnelbanan och inte heller en hel drös när jag går ut på krogen, bara någon enstaka någon gång. Och hittar jag honom så är det inte säkert att jag vill ha ett ONS, om han vill det. Flera saker spelar in för mig som tjej.
Nej det är något som du hittar på för att du tror att kvinnor tänker så. I verkligheten tänker kvinnor antingen,
a)
jag vill knulla honom.
b)
vilket väder vi har fått alltså hon tänker inte på sex alls.