Vem är det som springer runt och spikar upp plywood för dörrar o fönster? vem är det som springer runt och tänder alla lyktor?
Varför kan inte bethesda göra spelet mörkare och lägga till ficklampor, lampor på vapen, chems som ger mörkerseende, mörkerkikare etcetera?
Citat:
Ursprungligen postat av
NaCC.
Maxade du INT i början?
Började med 6, en bra bit in i spelet höjde jag till 7 + skydd som höjer +1.
Citat:
Ursprungligen postat av
wastaah
Jo dom har ju gått lite väll all out med perk trädet, när man får så jävla mykt för varje perk och contentet inte scalar spårar man ut rätt fort.
Skulle spärrat vid typ 30 så man tvingas välja inriktning på gubben, jag har några perks som jag i efterhand kanske inte satte på riktigt rätt ställe men skitsamma maxar mycket ändå :/ räcker att återbesöka ett par ställen för att levla upp och om man då som jag springer runt och utforskar och sen gör uppdrag så sticker det iväg snabbt.
Citat:
Fö tycker jag det här systemet med power armors är så sjukt jävla tråkigt, de gör fan spelet till en jävla cakewalk. Ok om cores hade varit extremt sällsynta hade det varit ok, men sitter fan på 50st och har inte ens försökt hitta en core. Försöker att undvika skiten
50? jag har 67 och slutade leta specifikt efter fusion core efter ett par timmar typ, power armor har så mycket skyddsvärde att det inte är kul att använda ens på survival.
Citat:
Ursprungligen postat av
iVanillaGorilla
Om man har 10 intelligence och skaffar perken night person som ger bl.a 2+ i intelligence. Kommer jag då ha 12 eller stannar den på 10?
Du kan välja som mest 10 för gubben och sen på det skydd o chems.
Citat:
Ursprungligen postat av
Firewaia
Vid 55 måste du ha upptäckt åtminstone 75% av kartan? Anser du inte att spelet redan innan dess levt upp till sin investering? Fallout har ju inte handlat om avslut sedans de isometriska versionerna, och knappt ens då.
Snarare 85% av kartan och nu spelar jag mest för jag vill se slutet på alla historierna, nästa gång jag spelar ska det in en djävla massa mods för att fixa det bethesda klanta till och få spelet svårare.