Skrev tidigare att min gubbe är op...nu har det passerat gränsen för löjligt flera gånger om...
Upptäckte idag att kläderna gubben har kan modifieras med +110 skydd, fick killshot perk som är buggad så istället för +20% fick jag +2000% högre träffsäkerhet på huvudskott, spelet skalar otroligt dåligt med sånt här :/
Tar aldrig minute men uppdragen man får av Preston Garvey slut? Har gjort hur många som helst. Menar de när man ska rensa ställen på Ghouls, frita gisslan osv. Varje gång jag får ett gisslan uppdrag har jag redan gjort exakt samma uppdrag så alla fiender är redan borta, bara gå in och hämta gisslan. Lättförtjänta erfarenhets poäng iallafall =)
Tar aldrig minute men uppdragen man får av Preston Garvey slut? Har gjort hur många som helst. Menar de när man ska rensa ställen på Ghouls, frita gisslan osv. Varje gång jag får ett gisslan uppdrag har jag redan gjort exakt samma uppdrag så alla fiender är redan borta, bara gå in och hämta gisslan. Lättförtjänta erfarenhets poäng iallafall =)
Tror inte de tar slut, jag har gjort hur många som helst... Flera uppdrag på samma ställe.
overseer's guardian är mycket bra prickgevär, dubbla skott på ett skott och moddad till non-automatic med full rifle perk, survival svårighetsgraden är lätt. Vad i helvete, OP vapen. Skall definitivt inte uppdatera/patcha versionen av fallout på mitt PS4 ifall de skulle få för sig att nerfa den.
Har inte heller några problem med buggar. Det enda är att ibland försvinner vapnet och pip boyen går inte att ta fram. Vapnet är kvar men osynligt och det brukar hålla i sig i några minuter så lite retfullt men inget som förstör spelet.
För vapnet så scrolla ut i 3rd person och sedan tillbaka för 1st person så löser det sig direkt. För pipboy så alt-tabba ut och in i spelet bara Det buggar så när man använt steam overlay.
overseer's guardian är mycket bra prickgevär, dubbla skott på ett skott och moddad till non-automatic med full rifle perk, survival svårighetsgraden är lätt. Vad i helvete, OP vapen. Skall definitivt inte uppdatera/patcha versionen av fallout på mitt PS4 ifall de skulle få för sig att nerfa den.