2015-12-02, 22:20
Medlem
Vad fan säger Patricia? Den informationen om Sara och Sergios bråk som dom fått är ju den korrekta? Har hon snackat med Puffen och sagt att det inte stämde???
2015-12-02, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SASE1
Hennes personlighet kändes ju ganska, platt. Utseendet väger sällan upp då. Attraherades av hennes utseende ett par dagar, max. Fo realz. Extremt tråkig och intetsägande brud.
Det jag fann mest irriterande med henne var att det kändes som om hon inte var sig själv. Hon vågade inte säga något eller visa vem hon var eller stå upp för sig själv.
2015-12-02, 22:28
Medlem
2015-12-02, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det jag fann mest irriterande med henne var att det kändes som om hon inte var sig själv. Hon vågade inte säga något eller visa vem hon var eller stå upp för sig själv.

Nej, det var faktiskt extremt irriterande. Hon provocerade mig, obegripligt nog.
2015-12-02, 22:43
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Nej, det var faktiskt extremt irriterande. Hon provocerade mig, obegripligt nog.

Tycker Christian Och Linnea var lika tråkiga ibörjan. Men Christian har ju öppnat upp sig, men långt kvar innan killen blir en favorit för mig. Han verkar ju livrädd för tjejer och allmänt osäker. Linnea provocerade inte mig. Hon behövde man inte bry sig om ens. Inte ens hennes kille bryr sig längre. Nu försökte hon få omkull Christian men nejdå, fel kön.

Klarade inte hålla mig borta från BB.
2015-12-02, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LillTurken
Tycker Christian Och Linnea var lika tråkiga ibörjan. Men Christian har ju öppnat upp sig, men långt kvar innan killen blir en favorit för mig. Han verkar ju livrädd för tjejer och allmänt osäker. Linnea provocerade inte mig. Hon behövde man inte bry sig om ens. Inte ens hennes kille bryr sig längre. Nu försökte hon få omkull Christian men nejdå, fel kön.

Klarade inte hålla mig borta från BB.

Hörde nästan aldrig vad hon sa, och när man väl gjorde det så slutade hon alltid med ett hopplöst "Det är så många tankar!!!!!" så man fick aldrig något grepp om henne alls.

Jag vet inte ens om jag ser någon vinnare framför mig, kanske André bara för att det är en supervrickad tanke.
2015-12-02, 22:50
Medlem
LillTurkens avatar
Snor ett inlägg från BB chatten. Ibland skriver någon något bra:

Helt sjukt hur många tittare det är som slaktar programmet. Big Brother ska inte vara något jävla familjemys, det är inte vad tittarna vill ha, även om vissa här tror det. Skitsamma att Sara är som hon är, hon försökte hitta på saker och skapade ständigt reaktioner som ledde till drama och dylikt. Alexander skapade också drama, och givetvis röstar folk ut honom då.. Det funkar inte att rösta ut folk som skapar händelser. Det stora bråket hade inte ens skett igår om inte Sara skapat det, inte sant? Jag hoppas givetvis att det blir nya säsonger, men risken är att det här blir Big Brother Sveriges död.

Många här i chatten lallar runt och njuter av att personer som Sara får åka hem, men sanningen är att det dessvärre troligtvis kommer leda till att ni inte kommer få något mer Big Brother. Lördagens avsnitt slog nya bottenrekord. 9 000 TV-tittare hade man. 9 000! Det är mindre än vad program som visas på vardagsnätter på samma kanal har... Senast Kanal5 visade Big Brother(innan uppehållet mellan 2007 och 2010) så var det här programmet fyllt av skandaler och allt möjligt som var underhållande. Skandalerna marknadsförde faktiskt programmet bra. På den tiden kunde tittarsiffrorna ligga på en halv miljon! Folk måste inse att detta handlar om underhållning. Givetvis tycker jag också att vissa personer är bättre än andra, men det är sekundärt. Allt handlar om underhållning och det är vad man bör utgå ifrån när man röstar.
2015-12-02, 22:53
Bannlyst
^

Preach. 9000 tittare. D är verkligen röva.
2015-12-02, 22:58
Bannlyst
Undra hur siffrorna ser ut för webb-tittande? Inte för att det kompenserar upp några 9000 tv-tittare men ah.

Citat:
Ursprungligen postat av fnytltosen
Vad fan säger Patricia? Den informationen om Sara och Sergios bråk som dom fått är ju den korrekta? Har hon snackat med Puffen och sagt att det inte stämde???

Vad missade jag här? Lät rörigt.
2015-12-02, 23:06
Medlem
Andre måste fan vinna skiten! Ingen som förtjänar att vinna.
2015-12-02, 23:08
Medlem
Citat:
Undra hur siffrorna ser ut för webb-tittande? Inte för att det kompenserar upp några 9000 tv-tittare men ah.

Vad missade jag här? Lät rörigt.
stabila 20 tusen per avsnitt. Blir nog ingen ny säsong, det får vi tacka produktionen för. Big brother är inget modernt koncept men detta är skandalsiffror
2015-12-02, 23:09
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Andre måste fan vinna skiten! Ingen som förtjänar att vinna.

Hade faktiskt vart roligt. Tror det kan bli så. Ingen annan därinne är värd det. Men han kan vinna för det skulle vara så kul se hans reaktion. Ingen kommer reagera som han. Ingen kan göra det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in