2015-12-02, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TearDrops
Har ännu inte sett kvällens avsnitt, men ere nån som kan tala
om för mig ifall bråket mellan Sara och Sergio was riktigt eller en bluff?

Känns ju like "riktig" som hans bråk med Myrna och Debbie tidigare där han efter såg ut som att
de planerat det och ville liva upp det. Och sen så ser deras blickar och skådespeleri urkasst. Nå?

Sara med hennes krokodiltårar som vanligt oxå. Köper aldrigt hennes skit, varken nu eller tidigare.

Sara åkte mer eller mindre ut p.g.a. av bråket, så, ja.
2015-12-02, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Vad är det för kille som dumpar Linnea för att hon gick ut?!
Kanske så att det var han som ville att hon skulle vara med från första början, hon verkade ju inte gilla tt vara där.
2015-12-02, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Och vem bryr sig vart ifrån demonen är kommen ifrån. Tack gode gud att demonen är ur huset!
Hon vill ha en svensk pojkvän. Hon försöker leka svenne.
2015-12-02, 22:05
Medlem
Förövrigt har jag aldrigt i mitt liv som BB gått här i Sverige fått se en sån öppen pakt mellan vissa (speciallet EoB deltagarna och sen kanske oxå Lina). Sämsta ideen någonsin var att ta med 4-5 stycken som tidigare vart med i en show och sen ha de som seriösa spelare i huset.
2015-12-02, 22:05
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon vill ha en svensk pojkvän. Hon försöker leka svenne.

Linnea är smyg Sdare för dölja hon är det så hade hon en svart pojkvän :F
2015-12-02, 22:06
Medlem
LillTurkens avatar
Var tvungen kolla till hur det var i huset på festen. Nu är det det sunkgänget som kör sunkstilen igen. lugna samtal och ingenting händer. Nu trivs chattarna. Och BB förlorar ännu fler tittare.

Nu är det tillbaks till det lugna och fina Puffen Och Andre kanske snackar om något intressant inatt? Snacka om att detta var dödstöten för den här säsongens BB. Hur ska detta få folk se BB ?
2015-12-02, 22:08
Medlem
Duckks avatar
Fjärde kvällen i rad som de får in alkohol.
2015-12-02, 22:09
Medlem
Citat:
Förövrigt har jag aldrigt i mitt liv som BB gått här i Sverige fått se en sån öppen pakt mellan vissa (speciallet EoB deltagarna och sen kanske oxå Lina). Sämsta ideen någonsin var att ta med 4-5 stycken som tidigare vart med i en show och sen ha de som seriösa spelare i huset.
Vilka jävla klappmongo som tog med fyra som redan kände varandra, hur fan tänkte man där?
2015-12-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
Linnea är smyg Sdare för dölja hon är det så hade hon en svart pojkvän :F
Kan tänka mig. jag undrar seriöst varför han gjorde slut med henne?
2015-12-02, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Kan tänka mig. jag undrar seriöst varför han gjorde slut med henne?
För han hade big brother live och insåg vilken grå trist jävla fjant han var ihop med? Så jävla snygg var hon heller inte, riktigt överskattad, hon blev snygg bara för resten av tjejerna i huset ser ut som en påse nötter.
2015-12-02, 22:15
Medlem
LillTurkens avatar
Citat:

Har ju aldrig vart den här sortens BB. Dålig idé absolut. Och EoB var fel för dom kommer från underhållningsprogram. Vilket normala BB är. Men det här är inte normala BB.

Helt klart så började det hända grejer när EoB och Isabella, Elin, Alexander kom in. Alla blev ju som galna, både chattare och spelare. Tycker ändå det var bra med dessa, är ju dom som verkligen fick saker att hända. Hatet var ju extremt från chattarna mot dom nya. Ingen visste ju vad maktspelet var. Många visste inte ens vad vanliga BB var. Var ju inte ens dom själva som sökt till programmet.

Alltså EoB var både rätt och fel. Men programmet var mest fel.
2015-12-02, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av umbertotozzi
För han hade big brother live och insåg vilken grå trist jävla fjant han var ihop med? Så jävla snygg var hon heller inte, riktigt överskattad, hon blev snygg bara för resten av tjejerna i huset ser ut som en påse nötter.

Hennes personlighet kändes ju ganska, platt. Utseendet väger sällan upp då. Attraherades av hennes utseende ett par dagar, max. Fo realz. Extremt tråkig och intetsägande brud.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in