2015-12-01, 02:43
Medlem
KringExs avatar
Är det någon som vet var man kan få tag på Attentin 5 mg (Lisdexamfetamin)
Som Metamina men annat namn. Svensk apoteksvara
2015-12-01, 04:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klopski
Aah precis. Iofs så skiter jag i om jag åker dit. Jag har fast jobb och jag har råd med böter, bögjävlar.

åkt dit på detta 3gånger och fåt åtalet att ogillas pga att jag sagt att jag inte har en aning då jag hjälpt vänner flera gånger med att betala in skulder etc, 3 smällar 3 frigivningar..Så tro mig även om du lämnat banköverföring så är det busenkelt att komma ifrån OM du har en förklaring har du ingen förklaring är det dåligt för än själv, men säger du att du tex vet att dina vänner fått låna bankdosa för betala räkningar och att du hjälpt vänner föra över till konton DOM hävdat är till sin mor eller bror osv så är det ett 100% giltigt medel och därför kan man inte åtalas. Så det där med banköverföringar är egentligen bus enkelt, vi var väl 30pers den gången senast då en shop åkt dit, alla åkte dit utan jag återigen när jag drog samma story. Då rätten inte kunde bevisa motsatsen samt att det är rätt rimligt ändå att man hjälper vänner föra över pengar via banker rätt ofta ändå så är det bara +++ för en själv.
2015-12-01, 04:30
Bannlyst
Finns det några gröna shoppar med affe som håller bra kvalitet?
2015-12-01, 04:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lillagumman66
Finns det några gröna shoppar med affe som håller bra kvalitet?
Inte testat deras, men a-grossten har tre olika batcher amfetamin.
2015-12-01, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MixedSmoke
Theplatecrew har lagt upp sin nya sida!

Har handlat tjack av dem ett flertal gånger nu, och fått det jag velat ha varje gång, lite lång leveranstid men har fått förklarat för mig att det varit mycket strul med sidan och sånt som varit boven i det hela..

jag anser iaf att de är gröna.

www.theplatecrew.com är deras nya sida blev jag informerad om i senaste mailet ifrån dem.

Fetröd sida! MixedSmoke är en scammer av hög rang.
2015-12-01, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Fetröd sida! MixedSmoke är en scammer av hög rang.

Hahaha. Du var mig en rolig liten stackare!
Är Jag en scammer av hög rang säger du? Såvitt jag vet så har jag aldrig varit verksam i någon nätverksamhet, och har heller inga planer på att någonsin ingå i någon somhelst verksamhet på nätet heller faktiskt...

Jag snappade upp att en nystartad shop kommit igång, därför har jag automatiskt något med den att göra menar du? Skrattirriterande är det!

Jag har fått grejer därifrån ett Flertal gånger nu. så det är väl förfan självklart att jag grönar den då?

Älskar när flashbackfolket försöker att spela detektiver, För det går tamejfan alltid åt pipan!

Men ah hörru, Keep up the good work, lr något. vad fan du nu håller på med!!
2015-12-01, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MixedSmoke
Hahaha. Du var mig en rolig liten stackare!
Är Jag en scammer av hög rang säger du? Såvitt jag vet så har jag aldrig varit verksam i någon nätverksamhet, och har heller inga planer på att någonsin ingå i någon somhelst verksamhet på nätet heller faktiskt...

Jag snappade upp att en nystartad shop kommit igång, därför har jag automatiskt något med den att göra menar du? Skrattirriterande är det!

Jag har fått grejer därifrån ett Flertal gånger nu. så det är väl förfan självklart att jag grönar den då?

Älskar när flashbackfolket försöker att spela detektiver, För det går tamejfan alltid åt pipan!

Men ah hörru, Keep up the good work, lr något. vad fan du nu håller på med!!

Du har allt med den sidan att göra, alternativt får du betalt eller produkter för att gröna och lämna omdöme så dom kan selektivt scamma.
2015-12-01, 19:47
Medlem
sandra92s avatar
Vet inte om detta är rätt ställe att fråga.. Isf får admin ursäkta.
Men vad är TT's "oboy" för nåt?
2015-12-01, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Du har allt med den sidan att göra, alternativt får du betalt eller produkter för att gröna och lämna omdöme så dom kan selektivt scamma.

Haha, jag tror att du borde lugna ner dig med doset, ser vissa tendenser på att vara paranoid, ev psykos kanske? Ingen aning. Tycker bara att du kan lämna mig utanför dina extremt konstiga teorier...
2015-12-01, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sandra92
Vet inte om detta är rätt ställe att fråga.. Isf får admin ursäkta.
Men vad är TT's "oboy" för nåt?

Tror det har med denna tråden o göra
(FB) "Ny" CS 3,4-dimethoxy-a-php
2015-12-02, 15:08
Medlem
Någon som handlat på scientific innovation på ett tag och har en invit kod. Har blivit av med mitt konto.

Har det något bra i sortimentet just nu?
2015-12-02, 15:52
Medlem
Jag har beställt "oboy" från TT. Betalade måndags och de var snabba med att svara på order mail med betal instruktioner, sen är det väldigt svårt att få tag på dem. De sa till slut att det var skickat, men inget kom med dagens post. Hoppas det kommer imorgon eller absolut senast fredag, annars blir det ingen rolig helg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in