2014-07-28, 08:49
Bannlyst
Ska finnas 3,4-dimethoxy-a-php som ska vara samma som 3,4-dimethoxy-a-pvp var för a-pvp fast för a-php istället.
Citera
2014-07-28, 16:39
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Mycket intressant substans att genomföra forskning på
Citera
2014-07-28, 23:44
Medlem
Oh-Ds avatar
Whoa, detta måste testas snarast, då jag sedan länge knappt får någon effekt av varken m(e)tylfenidat eller alla dessa a-pxp-analoger. Labbrock på, var hittar jag sample?
Citera
2014-07-28, 23:59
Medlem
Om vi relaterar till dimetoxi-amfetaminer är dessa en serie av psykedeliska substanser som dessutom är strukturellt relaterade till TMA. 3,4-DMA jämförs med meskalin enligt Wikipedia här under.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dimethoxyamphetamine

Intressant med en dimetoxivariant av alfa-PHP, som med största sannolikhet är en återupptagshämmare vilket inte amfetaminer är. Det kan bli spännande och speciellt med hänseende till ifall den kommer att uppträda psykedeliskt eller stimulerande, eller båda på samma gång.

Börja väldigt försiktigt ni som testar den!
Citera
2014-07-29, 14:01
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farenhigh
Om vi relaterar till dimetoxi-amfetaminer är dessa en serie av psykedeliska substanser som dessutom är strukturellt relaterade till TMA. 3,4-DMA jämförs med meskalin enligt Wikipedia här under.

http://en.wikipedia.org/wiki/Dimethoxyamphetamine

Intressant med en dimetoxivariant av alfa-PHP, som med största sannolikhet är en återupptagshämmare vilket inte amfetaminer är. Det kan bli spännande och speciellt med hänseende till ifall den kommer att uppträda psykedeliskt eller stimulerande, eller båda på samma gång.

Börja väldigt försiktigt ni som testar den!

Självfallet Farenhigh försiktighet och säkerhet vid forskning är nr 1
Citera
2014-07-29, 15:50
Medlem
VVCs avatar
Misstänker att ruset kommer bli något liknande psykadelisk (meskalin) rus med inslag av a-php.
Alltså skulle jag gissa på att det är en dospotent drog med lång verkningstid.

Saker som är dimethoxy brukar också ha riktigt lång rustid.

According to Shulgin, the effects of DOM typically last 14 to 20 hours.
DOM = http://en.wikipedia.org/wiki/2,5-Dimethoxy-4-methylamphetamine

Visserligen metylamfetamin men med A-Php inblandat så kan detta vara en potent drog med fina effekter.

Har frågat efter sample så om jag är en lycklig utvald så kommer jag skriva en recension om både denna produkten samt 5-DBFPV.
Citera
2014-07-29, 18:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVC
Misstänker att ruset kommer bli något liknande psykadelisk (meskalin) rus med inslag av a-php.

Visserligen metylamfetamin men med A-Php inblandat så kan detta vara en potent drog med fina effekter.

Har frågat efter sample så om jag är en lycklig utvald så kommer jag skriva en recension om både denna produkten samt 5-DBFPV.

Så ett MDMA liknande stuk helt enkelt?
Speed och hallisar?

Bara be TT fixa det i tabbar.
:-)
Citera
2014-07-29, 19:35
Medlem
LeadFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVC

Känns det inte ytterst tveksamt att den skulle vara en serotonin-agonist då det är en tertiär amin? Skulle nog lägga min röst på nåt åt a-PHP hållet.
Citera
2014-07-29, 19:42
Medlem
Jusefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeadFree
Känns det inte ytterst tveksamt att den skulle vara en serotonin-agonist då det är en tertiär amin? Skulle nog lägga min röst på nåt åt a-PHP hållet.

Min tanke också, märkligt nog så är dock 3,4-dimetoxi-a-pvp en (relativt dålig) serotonin återupptagningshämmare med en svag affinitet för serotonintransportern medan den inte hade någon mätbar hämning eller affinitet för dopamin, noradrenalin och dess transportörer. (källa, O-2512, w i listan).
Citera
2014-07-29, 19:52
Medlem
LeadFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jusef
Min tanke också, märkligt nog så är dock 3,4-dimetoxi-a-pvp en (relativt dålig) serotonin återupptagningshämmare med en svag affinitet för serotonintransportern medan den inte hade någon mätbar hämning eller affinitet för dopamin, noradrenalin och dess transportörer. (källa, O-2512, w i listan).
Hmm, mycket intressant detta måste jag säga. Får läsa igenom rapporten du skickade lite bättre sen men det kanske finns potential hos detta ämne ändå. Bara att hoppas att turen är på vår sida! Ska bli mycket spännande att få se rapporter dyka upp!
Citera
2014-07-30, 13:08
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jusef

Lät ju onekligen värdelöst. Citalopram fast svagare typ. Kanske gör en lite varm om man har tur.
Citera
2014-07-30, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Lät ju onekligen värdelöst. Citalopram fast svagare typ. Kanske gör en lite varm om man har tur.

Min polare Andreas fick en liten lina av detta idag. Han sa att det var som aphp, han fick ingen psykedelisk effekt som man hade hoppats på.

Men Xenoxx vad han heter kommer nog att göra en bättre analys av läget än vad jag vet.
Men min polare blev speedad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in