2015-12-01, 08:41
Medlem
yournotlikemes avatar
Är ju inte just BARA könsdelarna som är större eller mindre på tex. asiater för den delen. Makes sense att negrer ofta har lättare att bygga muskler, är sällan korta, har ofta stora händer och således inte helt ovanligt med stor kuk.

Samtidigt som det är motsatsen med tex. asiater som överlag är rätt små (på alla plan).
Citera
2015-12-01, 08:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Jag har större mått mellan fingertoppen på höger och vänster hand än vad jag är lång. Märkligt nog verkar den ene armen vara längre än den andra. Mina fot är längre än underarmen (heter det så?). Men som sagt så har jag stora händer och fötter.

Lärde mig av en tjejkompis hur man kan se hur stor kuk en kille har genom att titta på handen. Om man sträcker ut toppen på pekfinger och tumme så långt ifrån varandra man kan så utgör detta ens längd. På mig så stämmer det!

är nästan 10 cm längre än vad från fingertopp till fingertopp, men så har jag korta armar också.
Citera
2015-12-01, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Intressant fråga faktiskt.

På en man på 180cm är allt från 11 till 22cm normalt för kuken. Visst, 11 är litet och 22 är stort, men det är inga superextremer vi pratar om.

En normal fot för en man på 180cm är ca 28cm. För att få samma procentuella spridning skulle vi då exempelvis kunna prata om fötter från 20 till 40cm, eller skostorlek från 30 till 60.

22 cm är gigantiskt.

http://howlongismyschlong.com/

Till TS, så stor är inte variansen vad gäller kukstorlek, se ovan länk.
Citera
2015-12-01, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyroanka
22 cm är gigantiskt.

http://howlongismyschlong.com/

Till TS, så stor är inte variansen vad gäller kukstorlek, se ovan länk.
Det är ju i och för sig en tolkningsfråga här, men som jämförelse är världsrekordet i fotstorlek mindre än 40cm. Och hur många män har du träffat med 30 i skostorlek.

Enligt den där sidan har jag statistiskt sett träffat några personer med kukar utanför intervallet 11-22.

http://www.guinnessworldrecords.com/...-largest-feet/
Senast redigerad av RulleRivare 2015-12-01 kl. 09:40.
Citera
2015-12-01, 09:43
Medlem
FannyFruxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brimfull
Japp,, det känns som svammelkum 2.0, man till frågan !
Intressant då efter alla fotbolls träningar hockey skolan mm, så varierar det ju sjukt mycket från a till ö. Minns speciellt en liten kille som nästan såg ut att komma från konsentratiosläger ha mega dase Medans skolans 2m stor stark ha liten.

Hoppas någon kan komma med någon vetenskaplig grund istället för det åvan.

Jag är lika lost som er

Skulle koncentrationslägerkillen vara Flashbackare?!
Citera
2015-12-01, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Det är ju i och för sig en tolkningsfråga här, men som jämförelse är världsrekordet i fotstorlek mindre än 40cm. Och hur många män har du träffat med 30 i skostorlek.

Enligt den där sidan har jag statistiskt sett träffat några personer med kukar utanför intervallet 11-22.

http://www.guinnessworldrecords.com/...-largest-feet/

Absolut, men vill hävda att extremer är ovanligare än man tror. Snittlängden på män i Indien är 161 cm, i Sverige 178 cm. Skillnaden i snittstorlek på kuken diffar inte likadant, snittet i Indien är runt 14, i Sverige ca 15 cm. Svensken har 7 % större kuk men är 11 % längre.
Citera
2015-12-01, 10:39
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroanka
Absolut, men vill hävda att extremer är ovanligare än man tror. Snittlängden på män i Indien är 161 cm, i Sverige 178 cm. Skillnaden i snittstorlek på kuken diffar inte likadant, snittet i Indien är runt 14, i Sverige ca 15 cm. Svensken har 7 % större kuk men är 11 % längre.
Är det färska siffror? Det känns ganska lågt.
Citera
2015-12-01, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi
Är det färska siffror? Det känns ganska lågt.

177,9 cm per år 2000 enligt Wikipedia (hänvisning till källa finns på wiki-sidan).
Citera
2015-12-01, 11:16
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laffe
Har ni någonsin sätt en smal liten spillevink till man på 1,60 meter, med normala proportioner till hans allmänna "bas" ha en jättesnopp?

Mandingo?

https://en.wikipedia.org/wiki/Mandingo_%28actor%29

I och för sig 1,70 m lång, men spenslig och tunnt byggd.

Ron Jeremy?

https://en.wikipedia.org/wiki/Ron_Jeremy

1,68 m kort och med små extremiteter i övrigt.

Åtminstone i porrens värld, så sitter några av de största dasarna på magra dvärgar. Det är så klart svårt att bilda sig en generell uppfattning, som straight kille, men det verkar inte som om det finns någon särskilt stark korrelation mellan penisstorlek och andra faktorer. Och även för de mesta slampiga kvinnorna, som har legat rundor, så torde personliga preferenser (och tillgång) forma deras urval av sexpartners, så att det blir väldigt osannolikt att en specifik kvinnas erfarenhet blir relevant.
Citera
2015-12-01, 11:44
Medlem
Inhalators avatar
Gorillor har apvärldens minska kukar i relation till sin storlek. Alfahanarna däribland är så jävla massiva i övriga kroppen att de ändå kan göra vad Fan de vill med vilken hona som helst.
Citera
2015-12-01, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kamel
Vart har du fått ovan ifrån? Jag avfärdar det hela som svamlande tills du hänvisar någon pålitlig källa. Och då snackar jag inte om wikipedia.

I övrigt har jag haft flera kompisar som man duschat med, efter att vi tränat tillsammans, som är runt 160 cm som haft penisar som har hängt ner till knäskålarna.

Påminner om något som Eddie Meduza sade i en av sina bandinspelningar. Det
handlade om att organet nådde ända ner till golvet när han låg på mage på golvet.
Citera
2015-12-01, 14:37
Medlem
Shepard25s avatar
Större variation på fötter och händer skulle säkert ha större inverkan på fitness. T.ex. så kan jag tänka mig att väldigt små eller stora fötter skulle göra det väldigt ofördelaktigt att springa och gå.
Visst blir det problem vid för stor penis också men då måste den vara väldigt stor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in