2015-11-20, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Nikotin kan väl boosta Elvance... nåt annat vet jag inte
Nikotin är snabbverkande och kombinerar man med Elvanse kan det öka risken för psykoser? Vanföreställningar?
Citera
2015-11-20, 14:29
Medlem
Existensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyfang
Nikotin är snabbverkande och kombinerar man med Elvanse kan det öka risken för psykoser? Vanföreställningar?

Det tror jag inte. Snusar alltid på min elvanse (och när jag tar tjack). Tycker mest att det boostar, man blir lugnare och får bättre välmående.
Citera
2015-11-20, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raenoc
Minns att jag var på festival för herrans många år sen och då testade Ritalin(?) och snackade med nån på fyllan om att ta en Benzo för o sova (värt att nämna jag hade bara testat gräs innan) varpå han sa till mig "Nej det är verkligen ingen bra idé".

Typ underförstått, det är farligt.

Nu har jag haft concerta/elvanse utskrivet och "blandat" (För o sova) med Benzo (iktorovil). Är detta något "dumt" inser jag nu kasnek? Tog för givet att det va chill men oansvarigt o inte kolla upp..

Sen lite annat; Har även kört såhnär:
Kvällen innan utgång: 2mg iktorovil
Kvällen: Alkohol intag + kokain + 2mg Iktorovil för o somna

Har jag slitit sönder på min kropp/hjärta/hjärna mer än vad jag själv tror? Eller är kombona i sig inte så farliga utan det är bara drogerna i sig som skadat mig som alltid?

Tacksam som fan för svar
Bumpar detta med en print från en sida som verkade legit, många var ju bara för "drugs" dvs engelska ordet för mediciner och tex koks var inte listat.

Skrev in mina och detta blev resultatet: https://gyazo.com/15efe10ebb602babd4fe80a0134479b2
Källa: http://reference.medscape.com/drug-interactionchecker

Så vad säger ni? Inget farligt då mao? Tar alltså min Clonazepam (Iktorovil) eventuellt dagen före samt på kvällen, efter. Inte samma dag för att "boosta" alkoholen.
  1. Iktorovil 1/2mg Dagen innan för o få en soothing, bra dag typ (dumt o dependence making kanske, men iaf)
  2. Elvanse 50mg på morgonen (min lagliga medicin)
  3. Alkohol på kvällen. Mängd så jag blir full (säger sig självt, utekvällar)
  4. Kokain (~0.3-0.5gram per kväll) (ja, vad ska man säga, alla älskar väl koks o va kungen på krogen bland brudarna hehe)
  5. Iktorovil natten (För att kunna sova så man itne ligger där vaken)
Nog för att jag hör hur det låter, shit, vilken "blandmissbrukare" man blev med åren men utöver detta så tar jag inga andra droger längre. Gräs osv kanske occansionally men väldigt sällan. Knarkar "bara" vid fest numera.

Och att jag tar Elvanse ("lisdexamphetamine") dagligen som min medicin, som jag bytte till enligt min läkare då han sa att Concerta och alkohol INTE är en bra kombo (efter att jag berättat hur jag festar, dvs att jag tog kola o benzo).

Mao, TLDR; de droger jag eventuellt kombinerar är inget FARLIGT i sig mer än att dom sliter på mig? Kombinationerna är inget som skadar levern eller dyl. extra extra, om jag förstår allt rätt?
Citera
2015-11-21, 08:07
Medlem
Natten blev inte som planerat satt hemma chilla. 600 mg lyrica sen tog jag 2 imovan tanken var att sova. Men hamnade på fest nu. Fick 1 gubbe tjack Funkar det ens nu?

Sorry är bokstavsbarn
Citera
2015-11-24, 11:02
Medlem
Jag drar ner på sertralin från 100 mg till 50 mg och mår så jävla dåligt!
Jag äter 10 mg stesolid på morgon och 10 mg på kvällen. 10 mg stilnoct till natten. Och sen 4 doser med 2 citodon däremellan. Kan man blanda in oxynorm i det där? Kan dra ner på citodonet.
Citera
2015-11-24, 22:13
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Tja!
Helt spontant stoppade jag nyss in en massa piller utan riktigt koll..
Snälla moralkärringar undanbedes, vill bara ha svar.

Det jag tagit är;
Fluntitzepram 1mg / 1st
Lyrica 25mg / 1st
Oxascand 15mg / 6st
Oxicodone 5mg / 1st
Atarax 25mg / 4st

Är det en dålig blandning?

Har ett glas vin hör bredvid, kanske smart att skippa den?

Kommer jag att vakna helt borta imorn?

Tacksam för svar
Citera
2015-11-24, 22:36
Medlem
Gå och lägg dig och sov det är lugnt. Skippa vinet om du inte vet vad du gör. Ta inga mer oxy vad du gör. Inte bra att blanda benzo och opioder men 5 mg är låg dos. Du bör väl ha lite koll om du lyckats införskaffa alla dessa preparat. Men alkohol är ingen bra idé att blanda in i denna kombo. Ska du upp tidigt imorgon kan du vara lite seg om du inte är van. Och oxy kan sitta i rätt länge så du kanske fortfarande känner av det imorgon.
Citera
2015-11-25, 15:24
Medlem
Strattera + Subuxone

Någon som vet med sig att den här kombinationen skulle vara farlig på ngt sätt? Det jag har hittat själv när jag sökt är enbart detta: http://www.suboxforum.com/what-not-take-with-suboxone-t940.html
Citera
2015-11-26, 20:46
Medlem
drdnks avatar
Mdma+omeprazol

Straight to the point.

Hade planerat att ta mdma i morgon. runt 200 + 100 mg.
Idag, utan vidare tanke så slängde jag i mig en 20 mg omeprazol för jag varit knepig i magen på senaste. Efter att ha googlat fingrarna blodiga på interaktioner och inte blivit särskilt mycket klokare på det hela då så vänder jag mig till er.
Vissa säger att det påverkar lite, somliga säger att det är fatalt, andra säger go for it.

Är det någon här med praktiskt erfarenhet av det hela undrar jag då?
Citera
2015-11-27, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdnk
Straight to the point.

Hade planerat att ta mdma i morgon. runt 200 + 100 mg.
Idag, utan vidare tanke så slängde jag i mig en 20 mg omeprazol för jag varit knepig i magen på senaste. Efter att ha googlat fingrarna blodiga på interaktioner och inte blivit särskilt mycket klokare på det hela då så vänder jag mig till er.
Vissa säger att det påverkar lite, somliga säger att det är fatalt, andra säger go for it.

Är det någon här med praktiskt erfarenhet av det hela undrar jag då?

Jag käkar omeprazol dagligen och har petat i mig både mdma och andra grejer på det, inte alls känt av att det skulle stjälpa ruset på ngt sätt så, go for it!
Citera
2015-11-27, 12:35
Medlem
drdnks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amnesia7
Jag käkar omeprazol dagligen och har petat i mig både mdma och andra grejer på det, inte alls känt av att det skulle stjälpa ruset på ngt sätt så, go for it!

Tack för svar!
Citera
2015-11-27, 19:29
Medlem
Går det bra med några halcion också ?

Godkväll flachback.
Som fredagsmys har jag intagit 5 mg xanor och tre öl.
Ok att poppa några halcion också eller det är onödigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in