2015-09-25, 19:02
Medlem
Sallinskiis avatar
Tog ~3 mg Subutex (nasalt) vid 9- tiden imorse (en dos som får mig lagom påverkad, inte för mycket och inte för lite) Har även använt Suboxone lite då och då de senaste 3-4 veckorna i doser om typ 2-3mg per tillfälle och högst 2ggr./vecka

Till min fråga! Kan jag ta tramadol imorgon och få ut någon effekt (något tramadol rus) eller uteblir effekten av tramadolen helt då jag tagit en starkare opiod ca 35 timmar tidigare?

Innan när jag använde tramadol i russyfte (då jag inte använde sub) så brukade jag ligga på doser om ca 300-400mg och få ut ett lagom/behagligt rus. Kommer de räcka med samma dos imorgon eller behöver jag öka den? isåfall hur pass mycket?

(Eventuellt boosta med Xanor, vet att de inte är rekommenderat men har gjort de flertalet gånger tidigare både med tramadol och Sub)

Tacksam för svar!

Mvh.
Citera
2015-09-26, 16:32
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Hur är kombinationen lyrica och lsd?
Citera
2015-09-26, 19:39
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Hur är kombinationen lyrica och lsd?

Tror lyrican kör över LSD så tror inte de är någon bra kombo. Precis som benso dödar en tripp på LSD (oftast för att döda snetrippar)

Så ska du blanda ta syran först och när ruset från syran börjar avta kan du ta lyrica för att dämpa efter effekterna.

Mvh.
Citera
2015-09-28, 07:59
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustavgr
Får hoppas att det är så

Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Tror lyrican kör över LSD så tror inte de är någon bra kombo. Precis som benso dödar en tripp på LSD (oftast för att döda snetrippar)

Så ska du blanda ta syran först och när ruset från syran börjar avta kan du ta lyrica för att dämpa efter effekterna.

Mvh.
Lyrica och LSD går faktiskt bra.
Citera
2015-09-28, 12:54
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taminado
Kommer Roche 2orna slå ut de hallucinationer jag vill få ut av stilnocten?
Förmodligen inte om du tagit tillräckligt med stilnoct. Lycka till och akta dig för stilnoct-tomten!
Citat:
Ursprungligen postat av iNjure
Tjosan..
Lugnt att blanda 1-2mg Aplrazolam + nån 3,5 med 60-90mg kodein?

Inte nyttigt men inte alls dödligt. Paracetamol 1000mg (antar att du har citodon) ihop med alkohol. Kan ju skada din lever men absolut inte med en 3,5:a.
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag brukar blanda lite benso till Buprenorfin för att få ett bättre och starkare rus.
Nu har jag bara en Stilnoct 10 mg hemma. Går dom bra att blanda?
Kör på. Stilnoct hade inte vart ett personligt val som boosta till Buprenorfin Rekommenderar: Gabapentin, Lyrica eller nån skön muskelavslappnande benzo. I lagom doser givetvis! Gäller även stilnoct + sub mixen. Stor risk för hallisar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Kan man softa på en 800mg gabapentin nu på kvällen efter att man tagit sin dagliga dos elvanse? Eller är det en dum blandning?
Jag har kört mycket gabapentin och minns förra året. Hade tagit 1200mg Gabapentin och även Bupripion. Blodtrycket vart faktiskt lite farligt högt. Men Elvanse funkar ju på helt annat sätt, är säkert lugnt för enligt min erfarenhet funkar amfetamin + gabapentin te.x.

Mvh
Citera
2015-09-28, 21:16
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama

Jag har kört mycket gabapentin och minns förra året. Hade tagit 1200mg Gabapentin och även Bupripion. Blodtrycket vart faktiskt lite farligt högt. Men Elvanse funkar ju på helt annat sätt, är säkert lugnt för enligt min erfarenhet funkar amfetamin + gabapentin te.x.

Mvh

Låter nice. Verkar bli så att jag ska blanda med lite lyrica istället.
Citera
2015-09-30, 23:35
Medlem
nokos avatar
Har sammanlagt tagit 3 mg alprazolam utspritt (0,5 mg cirka 13.30, ytterligare 0,5 mg tjugo minuter senare, 1 mg cirka klockan 16.10 och sista 1 mg 19.20), känner mig rätt så dragen och trött.

Hade tänkt ta en liten dos sub om en timme, är det safe eller kommer jag att dö?

Har ingen tolerans på någon av substanserna.
Citera
2015-10-01, 07:16
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noko
Har sammanlagt tagit 3 mg alprazolam utspritt (0,5 mg cirka 13.30, ytterligare 0,5 mg tjugo minuter senare, 1 mg cirka klockan 16.10 och sista 1 mg 19.20), känner mig rätt så dragen och trött.

Hade tänkt ta en liten dos sub om en timme, är det safe eller kommer jag att dö?

Har ingen tolerans på någon av substanserna.
Tog lite under 1mg sub kort efter ovanstående inlägg, fyllde sedan på med cirka 1 mg runt 01. Vilket nog var på gränsen, speciellt för en ängslig person som mig. Så flängde runt på stan på jakt efter tjack för att hålla mig vaken. Kunde inte hitta något, däremot så fick jag tag på lite cola. Har aldrig använt det förut, men det bedövade tandköttet och smakade lite kemiskt. Dealern sa att det var 1g cola, men ändrade sig sedan till 0.8g. Jämfört med tjack så tycker jag inte att det var i närheten av 1g.

Lite sidetrack här, hur som helst jag har nu dragit i mig all kokain och känner inte av det alls skulle jag vilja säga. Däremot så är jag jättetrött nu och får kämpa med att hålla mina ögonlock öppna.

ÄR DET FARLIGT ELLER KAN JAG GÅ OCH LÄGGA MIG?? Klockan är ju ändå 07.10 och jag tog min sista xanor 19.20 igår och sista suben runt 01.00.
Citera
2015-10-02, 19:19
Medlem
Är Elvanse och nikotin en effektiv kombination? Hur är påverkan på kognitiv förmåga? Finns det några långsiktiga biverkningar av kombinationen utöver det vanliga?
Citera
2015-10-02, 19:32
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyfang
Är Elvanse och nikotin en effektiv kombination? Hur är påverkan på kognitiv förmåga? Finns det några långsiktiga biverkningar av kombinationen utöver det vanliga?

Nikotin kan väl boosta Elvance... nåt annat vet jag inte
Citera
2015-10-02, 22:34
Medlem
Lungt att ta en stilnoct om man redan fått i sig 7-8 panocod ? Eller lungt o lungt borde de ka vara men har 2 stillisar också tänkte käka en till och börja med , vill inte bli allt för fläng för jag är nämligen hemma hos morsan ikväll och ska slagga här också haha
Citera
2015-10-03, 18:51
Medlem
Tagit ca 120mg mdma för typ 3 timmar sen. Nån fara att ta en 0.1 eller 0.2 lina tjack nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in