Citat:
Ursprungligen postat av
Vierstein
En gång till, det är din egen tidsaxel du utgår ifrån som inte har någon betydelse i sammanhanget. Om du inte bara skojar med oss andra tycker jag att du kan ta kontakt med IR och visa din tidsaxel för henne. Sedan är det hennes sak att bedöma den. Det hjälper inte NB på något sätt oavsett hur många gånger du skriver samma sak om och om igen här i tråden.
Jag har tagit fram tidsaxeln i inläggen#920 och 929 alltsammans är baserad på förundersökningens uppgifter, det går inte att rugga på några uppgifter och de visar att NB hade ingenting med mordet på Lisa att göra.
Om IR blir advokaten för NB i Hovrätten är det tidsaxeln hon skall ta fram och de bevisade planteringarna, och DNA och blodspåren faller av sig själv, därför där finns möjligheten att de är planterade både DNA och blodspåren.
En sådan här mordutredning är som en kedja med länkar det måste kopplas ihop om det är ett fall med en skyldig gärningsman.
I det här fallet kopplar inte blodspåren och DNA ihop med det övriga och det menas det är något fel i utredningen.
Jag anser att det är DNA och blodspåren som inte hör dit.