2015-11-26, 20:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bockyboat
1) Haha, nej du, jag lägger inte upp några bilder på mig på nätet. Det är helt enkelt inte min stil att hora ut mig på det viset.

2) Jag är definitivt inte plattbröstad; har 65E.

3) Det får stå för dig.

4) Upprepar föregående svar.

1) Så hur kan vi veta att du inte är en fulgubbe som e-transar?

2) En kvinna kan inte ha en liten midja och stora naturliga bröst på samma gång. Det går bara med silikon.

Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Har barn runt omkring mig så kan inte gå in på länkarna just nu
Men nej hon har inte silikon. Hennes bröst är 100% real deal. Finns en intervju angående detta någonstans.

Jag skulle aldrig rekommendera silikon till någon, om det nu inte är så att personen i fråga mår väldigt dåligt över sina bröst förstås, eller blivit tvungen att operera dom pga cancer eller dyl.
Annars inte!

1) Om hon inte har silikon tänk på att hon kan ha ett boob-lift.

2) Det beror helt på hur mycket man tänder på bröst.
Citera
2015-11-26, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

2) En kvinna kan inte ha en liten midja och stora naturliga bröst på samma gång. Det går bara med silikon.

1) Om hon inte har silikon tänk på att hon kan ha ett boob-lift.

2) Det beror helt på hur mycket man tänder på bröst.

Det kan vara så, men enligt dom som sett henne när hon va yngre påstår att hon alltid haft naturligt fasta bröst. Inget jag kan säga är varken sant eller falskt. Det jag kan säga är att det finns tjejer som föds med rätt genetisk. Minns i skolan en tjej som hade det. Naturligt fasta bröst som man blev helt till sig av att kolla på, både avklädd som påklädd.
Citera
2015-11-26, 21:04
Medlem
bockyboats avatar
Citat:

1) Ja, hur kan man någonsin veta något om någon? Det finns personer här som läser detta som känner mig IRL och vet att jag inte ljuger - det duger gott och väl för mig. Du får tro vadhelst du vill.

2) Det är inte speciellt vanligt, men det existerar och jag har en sådan kroppstyp naturligt. Jag känner inte att jag har något behov av att bevisa något för dig, så om du inte vill tro mig så är det ditt eget problem. Ärligt talat så är du inte särskilt givande att argumentera emot, då du endast kommer med kommentarer såsom "går inte", "bevisa!" osv.
Citera
2015-11-26, 21:06
Avslutad
Citat:
1) Ja, hur kan man någonsin veta något om någon? Det finns personer här som läser detta som känner mig IRL och vet att jag inte ljuger - det duger gott och väl för mig. Du får tro vadhelst du vill.

2) Det är inte speciellt vanligt, men det existerar och jag har en sådan kroppstyp naturligt. Jag känner inte att jag har något behov av att bevisa något för dig, så om du inte vill tro mig så är det ditt eget problem. Ärligt talat så är du inte särskilt givande att argumentera emot, då du endast kommer med kommentarer såsom "går inte", "bevisa!" osv.
2) Försök hitta en bild från nätet, du kommer inte lyckas för det existerar inte. Om det inte ens finns på nätet varför ska då nån tro på dig? Det är som att tro på påskharen.
Citera
2015-11-26, 21:20
Medlem
Jackdawcrests avatar
Citat:
3) Nope. Silikon ser alltid bättre ut än naturliga bröst.
Som man håller jag inte alls med. Naturligt stora bröst ska hänga lite grann (se bild)

http://i53.fastpic.ru/big/2013/0328/d3/49e0b8d47ba94459eb5a22c3ec7fd7d3.jpg

Klotformade bröst är ju extremt fult.
Citera
2015-11-26, 21:41
Bannlyst
Citat:
1) Nej. Det finns inga rationella kriterier för vad kvinnor vill ha. Allt beror på a) vilka män som kvinnan fantiserar om b) vad kvinnan känner för i den stunden.

2) Till exempel en kvinna kan ha sex med en uteliggare om hon typ har sett en film med uteliggare den veckan och sen ropa våldtäkt dagen efter om det inte längre känns roligt.

3) Så om du är Brad Pitt den veckan då kvinnor fantiserar om uteliggare så är du körd. Det spelar ingen roll att du är Brad Pitt för kvinnor vill ha uteliggare den veckan. Men veckan efter kan du få ligga med 20 kvinnor om det är Brad Pitt som är inne då.
1) Vilka män som kvinnan fantiserar om är väl i allra högsta grad ytligt. De tänder på typiskt manliga drag. Ser man då ut som en pojke är man ute ur leken. Generella krav på vad kvinnor fantiserar om är manlighet, längd, okänd man och säkert massa andra sjuka saker. Men de kan låtsas gå igång på killen om han har tillräckligt mycket att ge. Då spelar killens längd eller utseende ingen som helst roll.

2) Det stämmer.

3) Jag tror inte att kvinnors preferenser skiftar så mycket som du säger. De varierar beroende på hur de mår men ingen kvinna som är 45 skulle gå igång på en 25-åring.
Senast redigerad av chirho 2015-11-26 kl. 22:11.
Citera
2015-11-26, 22:30
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Det kan vara så, men enligt dom som sett henne när hon va yngre påstår att hon alltid haft naturligt fasta bröst. Inget jag kan säga är varken sant eller falskt. Det jag kan säga är att det finns tjejer som föds med rätt genetisk. Minns i skolan en tjej som hade det. Naturligt fasta bröst som man blev helt till sig av att kolla på, både avklädd som påklädd.

Jämför med ett par snygga silikon, http://www.lamaquinadefollar.com/wp-content/uploads/2015/09/Aletta_Ocean_se_pajea-05.jpg det är mycket porrigare.

Citat:

1) Personen kan bevisa det inom rimliga gränser?

2) Nej det existerar inte. Det är fysiskt omöjligt.

3) Här kan du/ni se att jag har en midja på 58.5 och min byst är 78 cm i omkrets det är typ en liten B-kupa, http://img207.imagevenue.com/img.php?image=573039647_tape_123_403lo.jpg Men det är bara för att jag ammar. Annars skulle jag ha en A-kupa.

4) Om du påstår något är det upp till dig att bevisa det.

Citat:
Ursprungligen postat av Jackdawcrest
Som man håller jag inte alls med. Naturligt stora bröst ska hänga lite grann (se bild)

http://i53.fastpic.ru/big/2013/0328/d3/49e0b8d47ba94459eb5a22c3ec7fd7d3.jpg

Klotformade bröst är ju extremt fult.

1) Du menar dropp-formade implantat? För det är vad det där är.

2) Det finns implantat i olika former och hårdheter. De runda och hårda är bara en typ.
Senast redigerad av Babianen 2015-11-26 kl. 22:33.
Citera
2015-11-26, 22:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
1) Vilka män som kvinnan fantiserar om är väl i allra högsta grad ytligt. De tänder på typiskt manliga drag. Ser man då ut som en pojke är man ute ur leken. Generella krav på vad kvinnor fantiserar om är manlighet, längd, okänd man och säkert massa andra sjuka saker. Men de kan låtsas gå igång på killen om han har tillräckligt mycket att ge. Då spelar killens längd eller utseende ingen som helst roll.

2) Det stämmer.

3) Jag tror inte att kvinnors preferenser skiftar så mycket som du säger. De varierar beroende på hur de mår men ingen kvinna som är 45 skulle gå igång på en 25-åring.

1) No dude det är helt random. Det finns kvinor som vill knulla män som ser unga ut också titta på alla kvinnliga lärare i USA som knullar sina manliga elever.

2) Det handlar inte om saker som ålder, länge, hårfärg, etc. det handlar om saker som "han ser ut som Johnny Depp" medan mannen egentligen är typ en uteliggare.

Citat:
På tal om påskharen, är det väldigt intressant att du och Babianen har exakt samma skrivsätt och argumentationsteknik. Väldigt intressant.

Oh by the way 65 är vanligtvis en barn-storlek. Om man är 12 år gammal kan man ha 65A.
Senast redigerad av Babianen 2015-11-26 kl. 22:38.
Citera
2015-11-26, 22:59
Medlem
bockyboats avatar
Citat:

Oh by the way 65 är vanligtvis en barn-storlek. Om man är 12 år gammal kan man ha 65A.

Om så är fallet, varför säljs denna storlek exempelvis på Twilfit, då? Det är, mig veterligen, ingen barnbutik utan en butik som är inriktad kvinnounderkläder.
Citera
2015-11-26, 23:05
Medlem
bockyboats avatar
Citat:
Jämför med ett par snygga silikon, http://www.lamaquinadefollar.com/wp-content/uploads/2015/09/Aletta_Ocean_se_pajea-05.jpg det är mycket porrigare.

1) Personen kan bevisa det inom rimliga gränser?

2) Nej det existerar inte. Det är fysiskt omöjligt.

3) Här kan du/ni se att jag har en midja på 58.5 och min byst är 78 cm i omkrets det är typ en liten B-kupa, http://img207.imagevenue.com/img.php?image=573039647_tape_123_403lo.jpg Men det är bara för att jag ammar. Annars skulle jag ha en A-kupa.

4) Om du påstår något är det upp till dig att bevisa det.

1) Du menar dropp-formade implantat? För det är vad det där är.

2) Det finns implantat i olika former och hårdheter. De runda och hårda är bara en typ.

Om det är dina bröst på den där bilden så har du för liten kupstorlek dina bröst - halva brösten hänger ju utanför BH:n.

Jag anser inte att jag behöver "bevisa" något för er som läser mina inlägg i form av bilder. Jag har aldrig kastat upp bilder på mig själv online på det viset och kommer heller aldrig att göra det. Jag anser helt enkelt att det är osmakligt och stillöst att lägga ut bilder sådär, oavsett om det är på Flashback eller Instagram. Uppfattat?
Citera
2015-11-26, 23:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Om så är fallet, varför säljs denna storlek exempelvis på Twilfit, då? Det är, mig veterligen, ingen barnbutik utan en butik som är inriktad kvinnounderkläder.

1) Du menar 65A? Det är vad som kallas för tränings-bh alltså kvinnor går dit med sina döttrar och köper deras första bh när dottern är typ 12.

2) Trodde du på allvar att vuxna kvinnor har 65A?

Citat:
Om det är dina bröst på den där bilden så har du för liten kupstorlek dina bröst - halva brösten hänger ju utanför BH:n.

Jag anser inte att jag behöver "bevisa" något för er som läser mina inlägg i form av bilder. Jag har aldrig kastat upp bilder på mig själv online på det viset och kommer heller aldrig att göra det. Jag anser helt enkelt att det är osmakligt och stillöst att lägga ut bilder sådär, oavsett om det är på Flashback eller Instagram. Uppfattat?

1) Ja det är mina bröst på bilden, http://img253.imagevenue.com/img.php?image=357061234_2_123_408lo.jpg

2) Det är en bikini. Den är gjord så. Om jag har en större storlek är den för stor under brösten.

3) OK. Vad sägs om att du lägger upp en bild på din bh i 65E? Med en skylt.
Citera
2015-11-26, 23:36
Medlem
bockyboats avatar
Citat:
1) Du menar 65A? Det är vad som kallas för tränings-bh alltså kvinnor går dit med sina döttrar och köper deras första bh när dottern är typ 12.

2) Trodde du på allvar att vuxna kvinnor har 65A?

1) Ja det är mina bröst på bilden, http://img253.imagevenue.com/img.php?image=357061234_2_123_408lo.jpg

2) Det är en bikini. Den är gjord så. Om jag har en större storlek är den för stor under brösten.

3) OK. Vad sägs om att du lägger upp en bild på din bh i 65E? Med en skylt.

Nej, jag syftar på 65E. Du skrev ju att endast barn har 65 i omkrets... En E-kupa är knappast en "tränings-BH".

Den är hur som helst för liten i kupan för dig, för den sitter riktigt illa och du kan gå in i vilken specialbutik som helst och personalen där kommer att säga exakt samma sak som jag. Möjligen är det även helt fel BH-modell för någon med hängig byst. Med en sådan där modell kommer dina bröst att hoppa ur kupan varje gång du böjer dig ner för att hämta upp något från golvet. Och vadå "för stor under brösten"? Du får väl gå ner i omkrets och upp i kupa, då.

Du ger dig inte med dina bilder, märker jag.

Senast redigerad av bockyboat 2015-11-27 kl. 00:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in