Citat:
Ursprungligen postat av
bockyboat
1) Min midja är på 57 cm och hennes är på 66 cm - you do the math.
2) ...
3) Lite häng är bättre än porrskådistuttar, ja. Är det opererat med finess och ett estetiskt öga kan det dock bli ett fint resultat, men de där bomberna som diverse porraktriser har är möjligen en fetisch som vissa har men ingalunda något vackert.
1) Pics?
2) Det är
proportionerna som räknas inte de absoluta måtten. Till exempel min midja 58.5 cm men min byst är bara 80 cm eftersom jag har mycket mindre bröst ser det inte lika bra ut som på Aletta även om hon har större midja.
3) Nope. Silikon ser
alltid bättre ut än naturliga bröst. För du kan få saker som du aldrig kan få i verkligheten perfekt runda bröst, lågt kropps-fett och stora bröst, bröst som är mycket fastare än naturliga, dropp-formade implantat som hänger bättre än naturliga, och så vidare.
4) Om man tycker att bröst är viktigt (och man redan har en bra kropp) finns det ingen anledning att ha naturliga bröst idag.
Citat:
Ursprungligen postat av
DRD4
Hurru! Ms Flappy mudplaps! När jag skriver "Min tjej kommer så mycket" så talat jag inte om mängd vätska, utan om orgasmer.
Min nuvarande kallar mig för Knullkungen <3, men förut så hade jag två tjejer i princip varannan dag i ca ett år, när den ena kom på mig å vart det ett djävla liv, men hon stod ut i ett halvår till för "du knullar så djävla bra" och jag var fattig då och de enda "present" hon fick var en påse kanelgifflar ibland

en gång med xtra sås.
Så bara för att du är bitter och använder sex som en handelsvara så betyder det VERKLIGEN inte att det är ovanligt med tjejer som älskar att ha sex!
Gör inte kvinnohatarna på flashback ännu bittrare nu med din sura bröstmjölk, devilwoman.
1) Det är samma sak det är
upplevelsen som räknas inte antalet orgasmer.
2) Dra den om Rödluvan också.
3) Kan du berätta vara alla tjejer som älskar sex finns?
Citat:
Ursprungligen postat av
chirho
Självklart är det ett högt pris, inte för att säga svindyrt. Kvinnors snällhet och omtanke är sällsynt även om man betalar mycket. Det finns inga snälla kvinnor som verkligen bryr sig och behandlar killen bra, medan killar jobbar på daglig basis för att se till att hon har det bra.
Många kvinnor klarar inte av att vara trevliga, bara en sådan enkel sak.
This. Kvinnor förtjänar att bli dåligt behandlade. Allt annat är tofflande och kommer att få kvinnan att se ner på mannen.