2015-01-03, 20:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Nej det är inte lika svårt. Jag har vrit öppen för killar för att se hur det ligger till och får mängder av kåta killar som faktislt är riktigt attraktiva. I så fall är du groteskt jävla ful.
Men ville du ligga med nån av dem då?

Massvis av killar tar kontakt med mig på dejtingsidor för att jag är ung. Jag behöver inte ens ha en bild, men att hitta någon som är riktigt attraktiv kan vara svårt, inte lika svårt som att hitta en riktigt attraktiv tjej men det är svårt och säg något annat så ljuger du/vet inte vad som är attraktivt (du är väl straight?). Vad är ens din definition av en attraktiv man?
Citera
2015-01-03, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skoltjej
Du har fel i så många saker. Tjejer har inte mindre sexlust än killar. I mitt förra förhållande var jag den parten som hade mest sexlust, vilket jag tyckte var väldigt jobbigt.

Kvinnor är däremot mer selektiva än män. Det är det enda din video bevisar. Jag vet i alla fall att jag har hög sexlust men jag föredrar att ha mycket sex med färre personer. Då vet jag ju säkert att jag får bättre sex, och att vara med någon man har känslor för gör njutningen starkare.
Men du är EN person lilla egoist. Du representerar inte majoriteten av tjejer. Och ja, du kan mycket väl vara kåtare än din kille.
Citera
2015-01-03, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Men ville du ligga med nån av dem då?

Massvis av killar tar kontakt med mig på dejtingsidor för att jag är ung. Jag behöver inte ens ha en bild, men att hitta någon som är riktigt attraktiv kan vara svårt, inte lika svårt som att hitta en riktigt attraktiv tjej men det är svårt och säg något annat så ljuger du/vet inte vad som är attraktivt (du är väl straight?). Vad är ens din definition av en attraktiv man?
Nej, eftersom jag inte är bög. Men man behöver inte vara bög för att bedöma om en kille är attraktiv. Hade jag däremot varit bög så är det mycket möjligt att jag skulle ha sex med dem.

Jag är straight.
Citera
2015-01-03, 20:31
Bannlyst
Sen har ju ingen svarat på frågorna i trådstarten. Att tjejer och killar skulle vara LIKA intresserade av sex är löjligt och lögnaktigt att säga.
Citera
2015-01-03, 20:33
Bannlyst
Amen herregud....
.kvinnlig attraktion bygger på förförelse

Vi män är direkta och visuella
Kvinnor är indirekta och emotionella
De älskar uppbyggnaden och mystiken

Har du ens knullat en brud ?
Då borde du fatta att de behövs värmas upp först

Kvinnor är lika kåta som män
Kvinnors sexuella energi är dessutom mycket större
Kvinnor älskar och njuter av sex

Men sex med en kvinna kan aldrig ske genom att du frågar henne om det
Du måste förföra henne och i viss mån hålla mystiken uppe

Nästa gång du raggar
Istället för att fråga om sex så går du istället fram till tjejen och
pratar och har roligt
Är du på klubb tar du hennes hand och dansar
Annars ta hennes nummer och gå ut på dejt
Eskalera det bli mer och mer fysisk

Hade du gjort detta på någon av de 80. Tjejerna
Så hade du fått ligga med minst 8
Citera
2015-01-03, 20:33
Avslutad
Citat:
Nej, eftersom jag inte är bög. Men man behöver inte vara bög för att bedöma om en kille är attraktiv. Hade jag däremot varit bög så är det mycket möjligt att jag skulle ha sex med dem.

Jag är straight.
Då vet du ju inte om dem är attraktiva. Du kan avgöra om dem ser bra ut men du vet inte mer än så. Jag kan träffa hur många killar jag vill så varför skulle man träffa en kille som ser bra ut enbart för det? Så tänker nog tjejer också till skillnad från killar, de har så mycket att välja på.
Citera
2015-01-03, 20:37
Medlem
evilgrins avatar
Citat:
Haha som vanligt ska allt projiveras på mig. This is Flashback!

Du får inte ligga... Hade du inget bättre att säga?

"projiveras"...? This is Flashback! Dyslektiker och analfabeter hela högen.

Nä, rätt nöjd med den kommentaren faktiskt. Har svårt att missa ett så öppet mål med tanke på din ts.
Citera
2015-01-03, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Då vet du ju inte om dem är attraktiva. Du kan avgöra om dem ser bra ut men du vet inte mer än så. Jag kan träffa hur många killar jag vill så varför skulle man träffa en kille som ser bra ut enbart för det? Så tänker nog tjejer också till skillnad från killar, de har så mycket att välja på.
Jaha så du har mycket av välja på? Det är ju ett lyxproblem att säga att han ser bra ut men att man inte vill ligga med honom för att attraktionen saknas. Flaskhalsen är ju självklart tjejer eftersom killar lätt kan ha sex bara om tjejen inte är fetare än en fullvuxen gris.
Citera
2015-01-03, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evilgrin
"projiveras"...? This is Flashback! Dyslektiker och analfabeter hela högen.

Nä, rätt nöjd med den kommentaren faktiskt. Har svårt att missa ett så öppet mål med tanke på din ts.
Haha du hade inget att tillföra tråden så du valde att förstora upp ett stavfel.

Vi säger att jag är dyslektiker och analfabet om det får ditt ego att bli större.
Citera
2015-01-03, 20:39
Medlem
Kurtolsson666s avatar
Trist att när du får ett ok svar från en tjej så avfärdar du det med egoist å att hon bara är en...
Säger ju rätt mycket om dig som person tyvärr, å varför du inte får ligga.
Tjejer får många ligga förslag, kan selektera och välja ut alfahanen som verkligen kan ge något i bingen. Därför väljer dom bort dig!
Alla tjejer jag träffat vill ha lika mycket sex om inte mer!!!! Bara hanen är något att ha så. Är man i te kåt vill man inte ligga, gäller båda könen. Lycka till eller köp en Barbara.
Citera
2015-01-03, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurtolsson666
Trist att när du får ett ok svar från en tjej så avfärdar du det med egoist å att hon bara är en...
Säger ju rätt mycket om dig som person tyvärr, å varför du inte får ligga.
Tjejer får många ligga förslag, kan selektera och välja ut alfahanen som verkligen kan ge något i bingen. Därför väljer dom bort dig!
Alla tjejer jag träffat vill ha lika mycket sex om inte mer!!!! Bara hanen är något att ha så. Är man i te kåt vill man inte ligga, gäller båda könen. Lycka till eller köp en Barbara.
Vilket svar har varit ok menar du?
Citera
2015-01-03, 20:46
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Vilket svar har varit ok menar du?

Jag tror att det syftas på mitt svar där du bara svarade med att kalla mig egoist i princip. Skrev ju ett utförligt svar på din fråga varför jag som tjej hade tackat nej till sex med främmande killar FAST jag har hög sexlust. Du borde ju ta åt dig av andras svar istället. Annars är det väl ingen mening med att ställa frågor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in