2015-11-26, 10:43
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Försökte detta tidigare men fick aldrig item setet jag behövde.. Får nog köra så tills rätt item set dyker upp :/
Finns inte mycket mer du kan göra faktiskt. Annat än att spendera blood shards och köra rifts/grifts tills du kanske får det du behöver. Men "convert set item" är nog det säkraste att göra, skulle jag tro. Om du har materialen för det såklart.
Citera
2015-11-26, 12:01
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Finns inte mycket mer du kan göra faktiskt. Annat än att spendera blood shards och köra rifts/grifts tills du kanske får det du behöver. Men "convert set item" är nog det säkraste att göra, skulle jag tro. Om du har materialen för det såklart.

Jo du har nog rätt. Ska Cuba tills jag hittar alla set delar tills jag har alla.
Annars tar dom slut får jag leta nya.
En fråga till, Tänkte converta gemsen i cuben och undrar om dom där gröna är bäst för monk? Har även fått tag på gem of ease eller hur det stavas. När kommer jag ha användning för gem of ease`?
Citera
2015-11-26, 14:34
Medlem
Redlinezs avatar
Vill nån vara vänlig att posta liknande länk fast till witch hunter, sån typ så blir det lättare att förstå allt ifrån början fortfarande. Skulle betyda mycket! Länken : http://www.diablofans.com/builds/57405-quin69-gr71-ulianas-monk
Har nästan lika bra monk så det där setet vore ej fel

Hoppas också ni kan släppa en lika bra eller bättre förutom uliana's fast passande för Demon Hunter eller bättre samt Cruiser. Vet att jag begär mycket men ända sättet att lära mig. Så snälla gott folk!

Hoppas på snabba svar.

Gracias amigos
Senast redigerad av Redlinez 2015-11-26 kl. 14:50.
Citera
2015-11-26, 14:45
Avslutad
Citat:
En fråga till, Tänkte converta gemsen i cuben och undrar om dom där gröna är bäst för monk? Har även fått tag på gem of ease eller hur det stavas. När kommer jag ha användning för gem of ease`?

Beroende på build men typ grönt på allt utom helm där har du diamant för cooldown och för ring och amulet tar du juveler.
Glöm inte extract legendary powers det är minst lika viktigt som ditt gear.
Citera
2015-11-26, 14:53
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Beroende på build men typ grönt på allt utom helm där har du diamant för cooldown och för ring och amulet tar du juveler.
Glöm inte extract legendary powers det är minst lika viktigt som ditt gear.

Tack för snabbt svarat! Vad hade man gjort utan er värmande flashback hjärta
Citera
2015-11-26, 16:45
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Vill nån vara vänlig att posta liknande länk fast till witch hunter, sån typ så blir det lättare att förstå allt ifrån början fortfarande. Skulle betyda mycket! Länken : http://www.diablofans.com/builds/57405-quin69-gr71-ulianas-monk
Har nästan lika bra monk så det där setet vore ej fel

Hoppas också ni kan släppa en lika bra eller bättre förutom uliana's fast passande för Demon Hunter eller bättre samt Cruiser. Vet att jag begär mycket men ända sättet att lära mig. Så snälla gott folk!

Hoppas på snabba svar.

Gracias amigos
http://www.diablofans.com/builds/67315-simple-acid-cloud-min-2-days-to-make-on-avg-grift för WD. Jag antar att du menade witch doctor eftersom witch hunter inte finns .
Citera
2015-11-26, 18:01
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
http://www.diablofans.com/builds/67315-simple-acid-cloud-min-2-days-to-make-on-avg-grift för WD. Jag antar att du menade witch doctor eftersom witch hunter inte finns .

Yes så jag menar, WD's doctor ska jag ha min som alt nr 3
Citera
2015-11-26, 22:30
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Nej man ska aldrig köra med grejer under lvl 70 om man har en gubbe på 70, är det nåt halvbra vapen med unik effekt så kan man ju cuba det dock, men skölden borde du slänga såvida du inte vill köra T1 eller nåt bara om din armor nu är så låg.. bara köra rifts efter rifts och sen slösa alla dina blood shards hos den onda apan kadala och med lite tur kanske du får en sköld nu för din lvl..
Fick den på första försöket haha
Citera
2015-11-26, 22:31
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Ta effekten från skölden i Kanai's cube, sen hittar/köper/craftar du en ny sköld.
Den effekten finns inte
Citera
2015-11-27, 04:41
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igl0
Den effekten finns inte

Nej, alltså, du lägger in den där själv.
Citera
2015-11-28, 12:42
Medlem
Moffins avatar
puh en conquest kvar nu!

Brydde mig inte så mycket om conquests i början av säsongen men nu tycker jag det är roligt, skulle vara kul att få färdigt även den sista innan säsongen är slut
Citera
2015-11-30, 15:06
Medlem
Redlinezs avatar
Tycker detta spel är mer beroendeframkallande än piller. Villl gärna geara upp min WD men måste få klart monken först. Synd att man inte kan köpa health potions längre. Dock fick jag någon slags helth potion dryck.
Vad tycker ni om dom health potions som droppas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in