2015-11-24, 14:28
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Sorry mac, bara att hitta en ny.
Dock kan du kuba för effekten oavsett nivå. Jag hittade t.ex en Cindercoat på lvl 30-40 när S4 vevade igång. Så kubade den direkt när jag blev 70 för att få "Reduces the resource cost of Fire skills by –30%".
Okej men tycker du jag ska köra vidare med den trots den låga armorn den göra ju 229 procent extra i skada med mina hammers men aa som sagt jävligt låg armor...
Citera
2015-11-24, 15:11
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igl0
Okej men tycker du jag ska köra vidare med den trots den låga armorn den göra ju 229 procent extra i skada med mina hammers men aa som sagt jävligt låg armor...

Jag kan nada om crussen så är kan inte svara på det. Men dör du mycket så kanske det är läge att byta? Vilken torment kör du på nu? Kör du T10 så kan du lika gärna gå ner på T8a och bara ge järnet för att få en ny sköld. Den är ju billig att gambla efter hos Kadala, så det är knappast några större svårigheter att få tag på en.
Citera
2015-11-24, 15:36
Medlem
swebarbs avatar
Nej man ska aldrig köra med grejer under lvl 70 om man har en gubbe på 70, är det nåt halvbra vapen med unik effekt så kan man ju cuba det dock, men skölden borde du slänga såvida du inte vill köra T1 eller nåt bara om din armor nu är så låg.. bara köra rifts efter rifts och sen slösa alla dina blood shards hos den onda apan kadala och med lite tur kanske du får en sköld nu för din lvl..
Citera
2015-11-24, 18:01
Medlem
Redlinezs avatar
Äntligen börjar man förstå mer och mer av kanai's cube. Synd bara att jag verkar ha sådan otur vad gäller convertera samma set item till en som jag inte redan har..
Citera
2015-11-25, 02:07
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av igl0

Ta effekten från skölden i Kanai's cube, sen hittar/köper/craftar du en ny sköld.
Citera
2015-11-25, 09:59
Medlem
Moffins avatar
Spelat rätt mycket Diablo de senaste nu. Ledsnade fort den här säsongen av någon anledning men nu känns det kul igen! Kör monk som vanligt. Gillar det nya Uliana-setet då det känns lite mer typ.. polerat? än vad Sunwuko var när man kör med EP. Fortfarande väldigt tillfredsställande när stora klungor med mobs bara exploderar

Är det någon annan som haft problem med lag förresten? Jag och min kompis har märkt det ibland. Får frysslagg ett par sekunder eller så, händer oss båda samtidigt så måste ju vara serverlag då och inget som är fel med vår uppkoppling eller liknande.

Har för mig förresten att det fanns en aktiv klan som många här var med i? Ska ju inte diskuteras här så tänkte om jag kunde skicka PM eller så till nån om att vara med? Klanen jag är i nu är i princip död och vore kul att ha några fler att spela med
Citera
2015-11-25, 16:39
Medlem
Redlinezs avatar
Är det gemsn i kanais's cube som gäller? Alltså socka alla items med dessa gems? Antar att om bara använder gröna så gynnar det min monk hyffsat? Inte fått grepp om alla gems ännu.
Citera
2015-11-25, 16:40
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
Spelat rätt mycket Diablo de senaste nu. Ledsnade fort den här säsongen av någon anledning men nu känns det kul igen! Kör monk som vanligt. Gillar det nya Uliana-setet då det känns lite mer typ.. polerat? än vad Sunwuko var när man kör med EP. Fortfarande väldigt tillfredsställande när stora klungor med mobs bara exploderar

Är det någon annan som haft problem med lag förresten? Jag och min kompis har märkt det ibland. Får frysslagg ett par sekunder eller så, händer oss båda samtidigt så måste ju vara serverlag då och inget som är fel med vår uppkoppling eller liknande.

Har för mig förresten att det fanns en aktiv klan som många här var med i? Ska ju inte diskuteras här så tänkte om jag kunde skicka PM eller så till nån om att vara med? Klanen jag är i nu är i princip död och vore kul att ha några fler att spela med

Jag skulle nog kunna vara med.
Citera
2015-11-25, 16:40
Medlem
Nemjungs avatar
Hur verkar nya sässongen bli ? Nåt att att göra där tro eller är de same same?
Citera
2015-11-25, 21:10
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemjung
Hur verkar nya sässongen bli ? Nåt att att göra där tro eller är de same same?

Jag hoppas att det blir en massa att göra då mitt intresse för detta spel bara växer dagligen.
Är bara så frustrerad över att det kanske fattas 1-2 uliana´s items set. Jag verkar ha sådan otur så det inte är sant.. Nåt tips på vart man kan kolla extra noga på? Vill fixa detta set till min monk och snygga till den lite innan jag börjar med att geara min WD. Tänkte spela upp alla chars till 70 och geara upp dom dom om jag orkar
Citera
2015-11-25, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Jag hoppas att det blir en massa att göra då mitt intresse för detta spel bara växer dagligen.
Är bara så frustrerad över att det kanske fattas 1-2 uliana´s items set. Jag verkar ha sådan otur så det inte är sant.. Nåt tips på vart man kan kolla extra noga på? Vill fixa detta set till min monk och snygga till den lite innan jag börjar med att geara min WD. Tänkte spela upp alla chars till 70 och geara upp dom dom om jag orkar

Det finns ett recept för Kanai's Cube som heter typ "Convert set items", det gör att om du hittar Uliana shoulders som du redan har, så kan du få en annan del av settet, typ helm om du nu saknar det. Så om du hittar en del som du redan har så ska du spara den.
Citera
2015-11-25, 21:46
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Det finns ett recept för Kanai's Cube som heter typ "Convert set items", det gör att om du hittar Uliana shoulders som du redan har, så kan du få en annan del av settet, typ helm om du nu saknar det. Så om du hittar en del som du redan har så ska du spara den.

Försökte detta tidigare men fick aldrig item setet jag behövde.. Får nog köra så tills rätt item set dyker upp :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in