2015-01-03, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cajsass
http://vimeo.com/19921928

Om du inte sett denna borde du kika. En norsk som pratar med olika forskare och "vanligt folk" ang. ämnet
Talk is cheap. Visar tjejer i verkligheten att de vill ha sex? Inte riktigt va.
Citera
2015-01-03, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Haha, det var ju ett obligatoriskt svar!

Då bör du kanske fundera på vilket sätt du frågar dessa tjejer. Jag tror inte att det ligger i att tjejer har mindre sexlust än killar - snarare kan det handla om att många tjejer inte vill ha engångsligg eller addera fler män till sin lista, då det enligt många anses vara slampigt för tjejer att ligga runt. Detta har dock inget att göra med att tjejer inte är intresserade av sex.

Norrlandguld<.
Kvinnor har lika stort intresse av sex som män, men de grodor som hoppar ur dina mun visar att du är för omogen för att förföra någon ens på basal nivå och du förstår inte kvinnors sexualitet. Alls.

Vissa kan mycket väl vara intresserade tom av engångs sex men inte med den plumpa öppningsrepliken som tyder på en massa, tex omogenhet, kvinnor för dej är =horor, kvinnor har inget värde och ingen är utvald, du kunde lika gärna gjort det med en ko.

Säjer inte att du tycker så-men det är vad du säger till dem.
Citera
2015-01-03, 20:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Nämen, "say what? "

Tanken har slagit mig men varför kan bögar fråga sex rakt på sak. Varför har bögar AVSEVÄRT fler sexpartner än heterosexuella killar?
Testosteron?
Citera
2015-01-03, 20:03
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Fast, antingen är man intresserad av sex eller så är man inte det? Hur kan man då vara selektiv i så pass hög grad att man tackar nej till över 80 killar?

Vad menar du nu? Vem har tackat nej till över 80 killar?

Dessutom så kanske hälften av de tjejerna du har frågat, har pojkvän. Det är mycket som spelar in. Tyvärr så är det en ytlig värld, och du kanske inte har utseendet på din sida. Då blir det också svårare!
Citera
2015-01-03, 20:05
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigga
Norrlandguld<.
Kvinnor har lika stort intresse av sex som män, men de grodor som hoppar ur dina mun visar att du är för omogen för att förföra någon ens på basal nivå och du förstår inte kvinnors sexualitet. Alls.

Vissa kan mycket väl vara intresserade tom av engångs sex men inte med den plumpa öppningsrepliken som tyder på en massa, tex omogenhet, kvinnor för dej är =horor, kvinnor har inget värde och ingen är utvald, du kunde lika gärna gjort det med en ko.

Jag är kvinna, idiot.
Citera
2015-01-03, 20:05
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Nämen, "say what? "

Tanken har slagit mig men varför kan bögar fråga sex rakt på sak. Varför har bögar AVSEVÄRT fler sexpartner än heterosexuella killar?

För att bögar inte är lika rädda för sexuella övergrepp från andra bögar?

Och det här med bögarna promiskuösa leverne. Vad vet vi om det egentligen?

Och menar du på fullaste allvar att eftersom ingen främmande kvinna nappar på ditt rättframma "Ska vi knulla?" betyder att kvinnor inte är intresserade av sex?
Citera
2015-01-03, 20:06
Bannlyst
du säger en obekväm sanning. vi killar är så sugna på sex att vi gärna vill låtsas att tjejer är likadana . ssaningen är förstås en annan nämligen att tjejer ger ut sex för att få annat. sånt man tycker om när man är liten:

godis
bra levnadsstandard
"häftiga" grejer (t.ex. kläder etc)
ömhet
trygghet

etc etc. är ganska säker på att kvinnor känner ganska lite under sex utöver "åååh... han gillar mig nu kommer allt det där andra gå bra"

tänk själv om du hade en massa gråsten och halva världens befolkning plötsligt ville byta allt dom hade mot gråsten? så känner tjejer med sina fittor
Citera
2015-01-03, 20:08
Medlem
Citat:
Jag är kvinna, idiot.
Onödig kommentar du begriper ju själv att den var till trådskaparen eller hur?
Citera
2015-01-03, 20:09
Bannlyst
Citat:
Vad menar du nu? Vem har tackat nej till över 80 killar?

Dessutom så kanske hälften av de tjejerna du har frågat, har pojkvän. Det är mycket som spelar in. Tyvärr så är det en ytlig värld, och du kanske inte har utseendet på din sida. Då blir det också svårare!
Utseendet är något jag har på min sida. Där kan jag nästan våga mig på att posta bild på mig med användarnamnet, förutsatt att du inte sprider det. Utseende är bara viktigt till kanske 20 %.

Jag har frågat 80 tjejer om de vill ha sex, både fraser som "kåt?", "hångelsugen?", "fikasugen?" och om de velat se på "film". Film har fungerat ett tag men sen har det spårat ur, trots att "film" är utnött och uppenbart.
Hälften har troligtvis inte pojkvän då de flesta i landet är singlar. Men ja, sannolikheten finns.
Citera
2015-01-03, 20:09
Medlem
skoltjejs avatar
Citat:
Fast, antingen är man intresserad av sex eller så är man inte det? Hur kan man då vara selektiv i så pass hög grad att man tackar nej till över 80 killar?

Sexlust handlar inte om att ha sex med många?
Citera
2015-01-03, 20:10
Medlem
Citat:
Talk is cheap. Visar tjejer i verkligheten att de vill ha sex? Inte riktigt va.

återpostad, fel person sist men samma svar-det var till dej
Citera
2015-01-03, 20:12
Medlem
evilgrins avatar
Citat:
Jag kommer få mängder av idioter mot mig i samband med denna trådstart men det skiter jag i.

Är man intresserad av något så ser man till att utöva det så ofta man får chansen. Har jag fel?
Tror inte du får idioter mot dig, du bevisar dig snarare vara en.

Ja du har fel. Inte fan gör man något man är intresserad av 24/7 eller helt utan urskiljning. Möjligen om man har ADHD eller totalt saknar impulskontroll.

Sen fattar jag inte dina "underlag" för din undersökning, va fan var lite seriös då. Länka istället för att säga att spy ut några godtyckliga AVSEVÄRT STORA siffror i skillnader som du suttit hemma och angagit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in