2015-11-25, 00:30
Medlem
isberg15s avatar
Tjejer är intresserade av sex. Mycket. Men inte av dig
Citera
2015-11-25, 09:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandy-Lee
Du måste förstå att kvinnor fungerar så här för att det inte var evolutionärt gångbart att som kvinna sära för vem som helst. De kvinnor som uppvisade det här beteendet sorterades bort via naturligt urval, eftersom deras avkommor inte överlevde för att föra den lösaktiga kvinnans gener vidare till nästa generation. Bara för att vårt samhällsklimar rent kulturellt förändrats så betyder det inte att vi förändrats särskilt mycket ut biologisk synpunkt.

Numera kan en kvinna med hjälp av p-piller eller annat skydda sig mot oönskad graviditet, men det här har bara varit ett alternativ de senaste 50 åren.

Really?

1) Ha sex med 10 män - resurser från 10 män, ha sex med 1 man - resurser från 1 man.

2) Ha sex med 10 män - 10 olika genetiska profiler att välja på, ha sex med 1 man - 1 genetisk profil att välja på.

3) Kvinnor är bara fertila högst 5 dagar/månad. 25 dagar/månad kan kvinnor ligga utan risk för graviditet.
Citera
2015-11-25, 09:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av isberg15
Tjejer är intresserade av sex. Mycket. Men inte av dig
De är på samma sätt ointresserade av ungefär 90 % av männen. Detta är bara Flashbackretorik där du försöker projicera deras ointresse av sex som att någon randomkille skulle vara misslyckad.
Senast redigerad av chirho 2015-11-25 kl. 09:19.
Citera
2015-11-25, 09:39
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) För att bevisa att bilden som du postade inte är photoshopad?

2) Jag kan visa mig på bild och i cam när som helst. Kan du också göra det?

3) Här är belägg för att kvinnor inte gillar sex,

ni kan se att upp till 50% av kvinnorna i olika undersökningar erkänner att de inte vill ha sex. Räkna sen in de som är smarta nog att inte säga det högt då blir det kanske 80-90%.

Skönt att man har en tjej som får sprutorgasmer efter att ha läst ditt extremt negativa inlägg.

Btw har du en Aspergerdiagnos?
Citera
2015-11-25, 11:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Skönt att man har en tjej som får sprutorgasmer efter att ha läst ditt extremt negativa inlägg.

Btw har du en Aspergerdiagnos?

1) Du har alltså tittat på squirt-porr och tror att squirt orgasmer ser ut så i verkligheten? Jag kan berätta att du oftast inte kommer att märka om en kvinna squirtar i verkligheten. Dessutom har det ingenting att göra med hur bra sexet är eller hur mycket kvinnan gillar sex.

2) De krävs mer än en orgasm för att sex ska vara bra för kvinnor annars kan de bara runka.
Citera
2015-11-25, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
De är på samma sätt ointresserade av ungefär 90 % av männen. Detta är bara Flashbackretorik där du försöker projicera deras ointresse av sex som att någon randomkille skulle vara misslyckad.

Nej, flashbackretorik är precis motsatsen. Den du använder dig av.
Det är enkelt, eftersom du tar med dig väldigt lite till bordet själv så kan du inte sikta på fotomodeller och uppföra sig som ett svin. Sikta lägre och skärp till dig.
Citera
2015-11-25, 11:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Vadå för pris? Det gäller bara att hitta någon likasinnad. Man måste ha tålamod sedan kan din verklighet också vara att knulla en minst lika kåt brud 4 gånger per dag och börja varje morgon med att bli avsugen. De finns definitivt men måste bemötas bra.

Lika många män som kvinnor är i heterosexuella förhållanden och har därmed inom paren exakt lika mycket regelbundet sex och, ja det blir svårt utan samtycke. Är det för stora meningsskiljaktigheter kring sex så är det lika bra att dumpa. Bland singlarna ligger tjejer mer men med en mindre grupp killar. När de "framgångsrika" killarna knullar runt mycket blir de tillgängliga för allt fler tjejer som då får råd att vara kräsna.
Inget sex kommer gratis. Jag kan inte träffa en enda kvinna som enbart är ute efter sex med just mig och gillar specifikt mig för sex. Många är incel, även jag, som på sin höjd kanske kan få sex om de försörjer en otacksam kvinna som ändå inte uppskattar killen. Det är rakt av äcklgt beteende av kvinnor.

Jag pratar inte om några kvinnliga tior utan vanliga kvinnor som håller sin vikt någorlunda, de tar aldrig kontakt trots att jag är tränad och ser rätt bra ut. Inte snygg, det är fel, utan ganska manlig om än alldeles för ung i utseendet. Jämför jag mig objektivt mot t kvinnorna är de praktiskt taget allihop i lägre divisioner. Jag spelar i division två medan de är i korpen.
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Med den inställningen är det inte mer än rätt att du går lottlös.
Du kn sluta white knighta för kvinnor.

Kvinnor har själv en skev syn på män, mer än så behöver man inte säga.
Citera
2015-11-25, 11:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Nej, flashbackretorik är precis motsatsen. Den du använder dig av.
Det är enkelt, eftersom du tar med dig väldigt lite till bordet själv så kan du inte sikta på fotomodeller och uppföra sig som ett svin. Sikta lägre och skärp till dig.
Jag siktar inte på fotomodeller. Det är något du hittar på. Jag siktar på vanliga skator men får tyvärr söka mig till komposten om jag ska hitta nåt. Och ändå hittar jag inget för att kvinnor inte är intresserade av enbart sex.

Kvinnors natur är sjuk. Ta bara en sådan trivial sak som att killen är för desperat. Då vill kvinnan inte ha sex med honom för att han är för ivrig att vilja ha sex. "Man ska ta det lugnt". Varför då? Gillar man något rikigt mycket så vill man ha det på en gång.

Gnälla på att han är för desperat och direkt tvärvända av den anlednigen är bara trams och bortförklaring till något större.
Citera
2015-11-25, 11:17
Medlem
isberg15s avatar
Sålänge du är attraktiv i deras ögon så är du sexuellt inviterande för dom.
Citera
2015-11-25, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av isberg15
Sålänge du är attraktiv i deras ögon så är du sexuellt inviterande för dom.
Kanske. Men det är inte det som är intressant. Det är bara önsketänkande.

Ingen kvinna kommer gratis och tar kontakt med mig för sex utan att kräva någonting annat. Det måste följa med någonting annat för att hon ska vilja ha sex med mig, då kan man undra om de verkligen är ute efter sex med just mig.

I feminismforumet brukar man alltid få frågan om hur det är att ha sex med en hora som inte uppskattar dig annat än för pengar. Men vanliga tjejer uppskattar inte heller mig. Så vad spelar det för roll att knulla en hora som inte uppskattar mig eller en vanlig ful kvinna som inte uppskattar mig? Horan är ju snyggare.
Senast redigerad av chirho 2015-11-25 kl. 11:34.
Citera
2015-11-25, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Kanske. Men det är inte det som är intressant. Det är bara önsketänkande.

Ingen kvinna kommer gratis och tar kontakt med mig för sex utan att kräva någonting annat. Det måste följa med någonting annat för att hon ska vilja ha sex med mig, då kan man undra om de verkligen är ute efter sex med just mig.

I feminismforumet brukar man alltid få frågan om hur det är att ha sex med en hora som inte uppskattar dig annat än för pengar. Men vanliga tjejer uppskattar inte heller mig. Så vad spelar det för roll att knulla en hora som inte uppskattar mig eller en vanlig ful kvinna som inte uppskattar mig? Horan är ju snyggare.
Äsch, ignorera allt vad feminazis säger. De önskar ingen som helst glädje för andra(speciellt män då). Knulla prostituerade så mår du nog bättre. Det kanske även rensar bort lite av kvinnohatet inom dig som slukar energi.
Citera
2015-11-25, 11:45
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Du har alltså tittat på squirt-porr och tror att squirt orgasmer ser ut så i verkligheten? Jag kan berätta att du oftast inte kommer att märka om en kvinna squirtar i verkligheten. Dessutom har det ingenting att göra med hur bra sexet är eller hur mycket kvinnan gillar sex.

2) De krävs mer än en orgasm för att sex ska vara bra för kvinnor annars kan de bara runka.

Bara för att du hatar ditt liv och män så gör inte alla andra kvinnor det, nej det är inte pisstrålar som kommer när hon kommer. Min tjej kommer så mycket så att kvinnor skulle betala bra för att få vara med om det en enda gång. Btw, tjejer runkar inte. Idiot.

Gillar att du inte svarar på min fråga då den träffade rätt, du är ganska så cp skadad. Ta och spar ihop 20 lax och operera din fula mage istället antar att du har lyckats att yngla av dig lite vidriga barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in