Citat:
Ursprungligen postat av
10sekunder
Vadå för pris? Det gäller bara att hitta någon likasinnad. Man måste ha tålamod sedan kan din verklighet också vara att knulla en minst lika kåt brud 4 gånger per dag och börja varje morgon med att bli avsugen. De finns definitivt men måste bemötas bra.
Lika många män som kvinnor är i heterosexuella förhållanden och har därmed inom paren exakt lika mycket regelbundet sex och, ja det blir svårt utan samtycke. Är det för stora meningsskiljaktigheter kring sex så är det lika bra att dumpa. Bland singlarna ligger tjejer mer men med en mindre grupp killar. När de "framgångsrika" killarna knullar runt mycket blir de tillgängliga för allt fler tjejer som då får råd att vara kräsna.
Inget sex kommer gratis. Jag kan inte träffa en enda kvinna som enbart är ute efter sex med just mig och gillar specifikt mig för sex. Många är incel, även jag, som på sin höjd kanske kan få sex om de försörjer en otacksam kvinna som ändå inte uppskattar killen. Det är rakt av äcklgt beteende av kvinnor.
Jag pratar inte om några kvinnliga tior utan vanliga kvinnor som håller sin vikt någorlunda, de tar aldrig kontakt trots att jag är tränad och ser rätt bra ut. Inte snygg, det är fel, utan ganska manlig om än alldeles för ung i utseendet. Jämför jag mig objektivt mot t kvinnorna är de praktiskt taget allihop i lägre divisioner. Jag spelar i division två medan de är i korpen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Med den inställningen är det inte mer än rätt att du går lottlös.
Du kn sluta white knighta för kvinnor.
Kvinnor har själv en skev syn på män, mer än så behöver man inte säga.