2015-11-25, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Kanske. Men det är inte det som är intressant. Det är bara önsketänkande.

Ingen kvinna kommer gratis och tar kontakt med mig för sex utan att kräva någonting annat. Det måste följa med någonting annat för att hon ska vilja ha sex med mig, då kan man undra om de verkligen är ute efter sex med just mig.

I feminismforumet brukar man alltid få frågan om hur det är att ha sex med en hora som inte uppskattar dig annat än för pengar. Men vanliga tjejer uppskattar inte heller mig. Så vad spelar det för roll att knulla en hora som inte uppskattar mig eller en vanlig ful kvinna som inte uppskattar mig? Horan är ju snyggare.

Nej, ingen kommer såklart och vill ha sex bara sådär. Det är önsketänkande. Alla vill ju känna sig uppskattade, så enkelt är det. Horan uppskattar pengarna ja, vad uppskattar vanlig kvinna? Inget.
Citera
2015-11-25, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Äsch, ignorera allt vad feminazis säger. De önskar ingen som helst glädje för andra(speciellt män då). Knulla prostituerade så mår du nog bättre. Det kanske även rensar bort lite av kvinnohatet inom dig som slukar energi.
Exakt, det är det enda alternativet. Bara sexköpslagen hävs så kommer alla vanliga kvinnor att vara osynliga för mig. Jag är osynlig för dem så för mig blir det ren vinst.
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Nej, ingen kommer såklart och vill ha sex bara sådär. Det är önsketänkande. Alla vill ju känna sig uppskattade, så enkelt är det. Horan uppskattar pengarna ja, vad uppskattar vanlig kvinna? Inget.
Vad då ingen. Jag tar ju kontakt med tjejer på nätet och frågar om de vill ha en KK relation, och jag är ärlig med det från början så de vet vad de har att förvänta. Aldrig någonsin har någon varit positiv till det för de får inte ut något av att ha sex. Oavsett hur bra sexet är.

Dessutom har man hellre dåligt sex än inget sex om man verkligen är kåt och intresserad.
Citera
2015-11-25, 12:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Bara för att du hatar ditt liv och män så gör inte alla andra kvinnor det, nej det är inte pisstrålar som kommer när hon kommer. Min tjej kommer så mycket så att kvinnor skulle betala bra för att få vara med om det en enda gång. Btw, tjejer runkar inte. Idiot.

Gillar att du inte svarar på min fråga då den träffade rätt, du är ganska så cp skadad. Ta och spar ihop 20 lax och operera din fula mage istället antar att du har lyckats att yngla av dig lite vidriga barn.

1) Haha om det kommer mycket så är det piss. Sorry dude. En riktig squirt är bara lite extra vätska.

2) Om en kvinna squirtar eller får orgasm säger ingenting om kvalieten på sexet. Det krävs mer än så för att det ska vara intressant.

3) Let the butthurt flow through you.
Citera
2015-11-25, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Du har alltså tittat på squirt-porr och tror att squirt orgasmer ser ut så i verkligheten? Jag kan berätta att du oftast inte kommer att märka om en kvinna squirtar i verkligheten. Dessutom har det ingenting att göra med hur bra sexet är eller hur mycket kvinnan gillar sex.

2) De krävs mer än en orgasm för att sex ska vara bra för kvinnor annars kan de bara runka.

Håller med dig angående punkt 1. Det ni ser i porrfilmerna är tjejer som pissar, inte squirtar ut någon magisk vätska som kan fylla ett vattenglas.

Det andra du skriver i tråden håller jag bara med om delvis. Många tjejer vill få ut något av sex för att det ska vara lönsamt (in a sense). Men du kan inte kalla ut varenda brud för att vara så, och alla män för incel. Riktigt så funkar inte världen. Tydligen finns det vissa här som kan bevisa det också i verkligheten.
Citera
2015-11-25, 12:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
Det andra du skriver i tråden håller jag bara med om delvis. Många tjejer vill få ut något av sex för att det ska vara lönsamt (in a sense). Men du kan inte kalla ut varenda brud för att vara så, och alla män för incel. Riktigt så funkar inte världen. Tydligen finns det vissa här som kan bevisa det också i verkligheten.

1) Det jag menar är att rent sexuellt (alltså när kvinnan bara vill ha sex) måste det vara mer än bara en orgasm för att det ska vara bra sex. Till exempel att kvinnan blir dominerad, förnedrad, fastbunden, att man testar något nytt, har sex på flera, nåt sånt.

2) Nej alla män är inte incel.
Citera
2015-11-25, 13:35
Bannlyst
Citat:
1) Det jag menar är att rent sexuellt (alltså när kvinnan bara vill ha sex) måste det vara mer än bara en orgasm för att det ska vara bra sex. Till exempel att kvinnan blir dominerad, förnedrad, fastbunden, att man testar något nytt, har sex på flera, nåt sånt.

2) Nej alla män är inte incel.
1) Vill minnas att du själv sagt att kvinnor inte behöver få orgasm för att sexet ska vara bra. Något jag tror på.
Skulle kvinnor älska män på samma sätt som män älskar kvinnor så skulle allt sex vara bra så länge man gillar varandra. Tyvärr är kvinnors ointresse kombinerat med ett intresse att få ut saker och ting inte kopplat till vem de får det ifrån.

De bryr sig inte vem som ger de vad, bara att de får det.
Citera
2015-11-25, 14:55
Medlem
Mandy-Lees avatar
Citat:
Really?

1) Ha sex med 10 män - resurser från 10 män, ha sex med 1 man - resurser från 1 man.

Vilka resurser? Stenålderskvinnan som blev påsatt av en opålitlig stenåldersman och stod där ensam med magen i vädret och inga resurser att tillgå medan den kåta stenåldersmannen var fri att fortsätta sprida sin säd utan att bistå med nånting.

Varför tror du vi har lagstadgat underhållsbidrag i större delen av världen? Med tanke på att det krävdes en lag för att få frånvarande fäder att ge resurser till sin avkommas leverne, så kan jag gissa mig till att innan dessa lagar trädde i kraft var det många "deadbeat dads" som bara stack direkt efter att dom dragit upp byxorna.

Citat:
2) Ha sex med 10 män - 10 olika genetiska profiler att välja på, ha sex med 1 man - 1 genetisk profil att välja på.

Fast om en kvinna har sex med dessa tio män utan att utvärdera deras förmågor först, så riskerar hon att föra vidare ofördelaktiga gener till sin avkomma. Det är bättre att spendera tid i mannens sällskap först för att kunna göra en så korrekt bedömning som möjligt. Nutidskvinnor söker givetvis inte sex med barnalstring som första prioritet, men de biologiska processer som styr våra tankar och vårt beteende finns kvar sen när vi fortfarande levde i grottor.

Citat:
3) Kvinnor är bara fertila högst 5 dagar/månad. 25 dagar/månad kan kvinnor ligga utan risk för graviditet.

Det är många som blivit gravida av att förlita sig på "säkra perioder". Speciellt katoliker. Heh.
Citera
2015-11-25, 15:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandy-Lee
Vilka resurser? Stenålderskvinnan som blev påsatt av en opålitlig stenåldersman och stod där ensam med magen i vädret och inga resurser att tillgå medan den kåta stenåldersmannen var fri att fortsätta sprida sin säd utan att bistå med nånting.

1) Mat framför allt. Men även beskydd och social status.

2) Varför skulle mannen inte fortsätta att knulla kvinnan? För att kunna göra det måste han se till att hon överlever. Om det är flera män som har sex med kvinnan kommer alla se till att hon överlever därför får kvinnan en evolutionär fördel av det.

Citat:
Varför tror du vi har lagstadgat underhållsbidrag i större delen av världen? Med tanke på att det krävdes en lag för att få frånvarande fäder att ge resurser till sin avkommas leverne, så kan jag gissa mig till att innan dessa lagar trädde i kraft var det många "deadbeat dads" som bara stack direkt efter att dom dragit upp byxorna.

1) Det är för att kvinnor ska kunna få pengar av män utan att behöva ha sex med dem. Om kvinnor hade sex med männen skulle underhåll inte vara något problem.

2) Nope. För mannen vill ju fortsätta ha sex med kvinnan.

Citat:
Fast om en kvinna har sex med dessa tio män utan att utvärdera deras förmågor först, så riskerar hon att föra vidare ofördelaktiga gener till sin avkomma. Det är bättre att spendera tid i mannens sällskap först för att kunna göra en så korrekt bedömning som möjligt. Nutidskvinnor söker givetvis inte sex med barnalstring som första prioritet, men de biologiska processer som styr våra tankar och vårt beteende finns kvar sen när vi fortfarande levde i grottor.

1) Nope. Kvinnor valde genom att få orgasm med den man som de gillade bäst då sögs hans sperma upp livmodern och kvinnan fick hans gener till sin avkomma.

2) Det är genom att ha sex med mannen som kvinnan vet om han är bra eller inte. Kvinnor som inte har sex med mannen är bara intresserade av hans resurser.

Citat:
Det är många som blivit gravida av att förlita sig på "säkra perioder". Speciellt katoliker. Heh.

Faktum är att det funkar.
Citera
2015-11-25, 17:22
Medlem
knarkparks avatar
Det här är ett intressant ämne. Jag har själv väldigt svårt att föreställa mig hur en tjej kan njuta av sex. Jag tänker mig att sex för en tjej är ungefär samma sensation som om man skulle stoppa in ett finger i munnen och dra ut och in i en penetrerande rörelse.
Citera
2015-11-25, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knarkpark
Det här är ett intressant ämne. Jag har själv väldigt svårt att föreställa mig hur en tjej kan njuta av sex. Jag tänker mig att sex för en tjej är ungefär samma sensation som om man skulle stoppa in ett finger i munnen och dra ut och in i en penetrerande rörelse.
De njuter, men bara om det är någon sexuell kille eller någon som klarar deras orimliga krav. Jag syftar inte på vanliga killar som agerar försörjare till någon kvinna som ogillar sex. Utan kvinnor som enbart vill ha sex, dessa har extremt höga krav. Och jag vill som sagt inte försörja någon som inte uppskattar mig, bli utnyttjad och sedan få några fattiga knull som jag inte är nöjd med.

De kvinnor som njuter av sex är försvinnande få.
Citera
2015-11-25, 18:27
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
De njuter, men bara om det är någon sexuell kille eller någon som klarar deras orimliga krav. Jag syftar inte på vanliga killar som agerar försörjare till någon kvinna som ogillar sex. Utan kvinnor som enbart vill ha sex, dessa har extremt höga krav. Och jag vill som sagt inte försörja någon som inte uppskattar mig, bli utnyttjad och sedan få några fattiga knull som jag inte är nöjd med.

De kvinnor som njuter av sex är försvinnande få.

Du gör helt enkelt fel. Man kan inte bara fråga någon rakt av "Vill du ligga?" Eller "Har du lust att bli kks?". Inte för att det egentligen är ett omrimligt scenario, utan för att det är oartigt och osmakligt. Ingen tjej oavsett sexuellt intresse vill bli tilltalad som en hora. Då blir det diss direkt för det känns billigt.

En kille som inte ens bryr sig om att vara trevlig och artig lär dessutom vara ego i sängen.
Vi tjejer går igång mycket sexuellt på personlighet och jargong. Man vill bli charmad även om det bara handlar om sex. Utan sånt är det i princip omöjligt att bli kåt och ha bra sex som tjej. Sedan vill man få en uppfattning om personlighetstypen av trygghetsskäl.

Och nej, jag får inget annat än kärlek, glädje, grymt sex och härligt umgänge av att vara ihop med min kille. För mig når kåtheten en helt annan nivå när jag är kär i någon. Sexfantiserar nästan varje lugn stund om människan.Varför skulle jag byta ut allt det där mot att enbart ha halvkasst sex då och då med någon som egentligen inte bryr sig? Det kan vara ok med "casual" sex under mellanperioder som singel men inte i längden. Det gör som sagt oftast inte tillräckligt med hjärnan för att jag ska tända till riktigt ordentligt.
Citera
2015-11-25, 18:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Du gör helt enkelt fel. Man kan inte bara fråga någon rakt av "Vill du ligga?" Eller "Har du lust att bli kks?". Inte för att det egentligen är ett omrimligt scenario, utan för att det är oartigt och osmakligt. Ingen tjej oavsett sexuellt intresse vill bli tilltalad som en hora. Då blir det diss direkt för det känns billigt.

En kille som inte ens bryr sig om att vara trevlig och artig lär dessutom vara ego i sängen.
Vi tjejer går igång mycket sexuellt på personlighet och jargong. Man vill bli charmad även om det bara handlar om sex. Utan sånt är det i princip omöjligt att bli kåt och ha bra sex som tjej. Sedan vill man få en uppfattning om personlighetstypen av trygghetsskäl.

Och nej, jag får inget annat än kärlek, glädje, grymt sex och härligt umgänge av att vara ihop med min kille. För mig når kåtheten en helt annan nivå när jag är kär i någon. Sexfantiserar nästan varje lugn stund om människan.Varför skulle jag byta ut allt det där mot att enbart ha halvkasst sex då och då med någon som egentligen inte bryr sig? Det kan vara ok med "casual" sex under mellanperioder som singel men inte i längden. Det gör som sagt oftast inte tillräckligt med hjärnan för att jag ska tända till riktigt ordentligt.
1) Varför ska du ha betalt överhuvudtaget? Om du var gratis hade du aldrig känt dig "billig".

2) Om en kille inte är ego i sängen kan han utveckla sådana där osäkerheter du tidigare talade om.

3) Blir ni charmade av att bli behandlade som djur man knullar? Tjejer blir alltid väldigt kåta av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in