2015-12-25, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Prisa gud isåfall, ångrar att jag tog dem...men 30 dagar i blodprov o 1 dag saliv då?? Tack

Säkert fler dagar i urin om du har otur. Tror salivtester mest används för att testa folk i trafik och liknande men det syns garanterat inte flera veckor i saliven.
2015-12-25, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femkomma2an
Säkert fler dagar i urin om du har otur. Tror salivtester mest används för att testa folk i trafik och liknande men det syns garanterat inte flera veckor i saliven.

Det är saliv test dem gör, så de borde vara lugnt? Tog som sagt bara 2 st
2015-12-25, 19:15
Medlem
outofcases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten1
Det är saliv test dem gör, så de borde vara lugnt? Tog som sagt bara 2 st

Bensodiazepiner 1 dag..

Källa http://www.ferle.se/innovacon/
2015-12-26, 21:22
Medlem
Någon som vet ungefär hur länge furanylfentanyl syns på piss? förstår att det beror på hur mycket man tagit, om vi säger en 100mg på några dagar ?

mvh
2015-12-27, 22:53
Medlem
Hej alla fbare.

Nu är de så här att jag precis fått hem min fejk kiss provs-snopp o jag förstår allt hur jag ska göra. Men en liten en fråga, jag fick 2 st olika påsar med kiss, den ena är märkt med ett grönt klister märke o den andra gul. Vilken av dom ska jag använda inför mitt kissprov? bak står det "Different ScreenUrin variations = different pH & creatinine values" och jag fattar nada. Kan någon hjälpa mig med detta? Någon som har en själv? Det skulle uppskatas!

Mvh nicke
2015-12-28, 01:46
Medlem
radiozetas avatar
Någon som vet om Kloniprazepam klassat som Lågdospreparat eller Högdospreparat.
Stor skillnad på 1-4 dagar och 1-21 dagar innan det är ute ur systemet.

Samt 2 mec, border gå under Amfet. och bör vara ute efter 2-4 dagar?
2015-12-28, 12:32
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiozeta
Någon som vet om Kloniprazepam klassat som Lågdospreparat eller Högdospreparat.
Stor skillnad på 1-4 dagar och 1-21 dagar innan det är ute ur systemet.

Samt 2 mec, border gå under Amfet. och bör vara ute efter 2-4 dagar?
Tror nog du vet att halveringstid och dosering är avgörande för hur länge det syns right? Är tämligen säker på att kloniprazepams metaboliter har riktigt lång halveringstid f.ö
2015-12-28, 13:20
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Tror nog du vet att halveringstid och dosering är avgörande för hur länge det syns right? Är tämligen säker på att kloniprazepams metaboliter har riktigt lång halveringstid f.ö

Jo detta är uppenbart, detta känner jag till. Men behöver en fingervisning.
Är det ca 20 dagar eller 4 dagar innan sakerna lämnar systemet.

Vräker man i sig 2 ton 2 mec lär det synas hela livet, provar man några MG så är bör det vara borta på några dagar. Frågan är bara hur många?.
Har svårt att tro att den sitter i lika länge som Nitrazepam och sådant som sitter i typ en månad.

Sumpigt att Kloni sitter i så länge, Finns en del av oss behöver få sin sömn och inte torska för falskpositiv benso, om man nu skulle råka hamna på test.

Det är nackdelen med RC ingen har någon aning om hur de fungerar, lättare med beprövade varor. Men men, man har mer att förlora om man skulle åka fast med massa skit utan recept.
Blir väl bli RC trots att det är ryskroulette ibland.
Senast redigerad av radiozeta 2015-12-28 kl. 13:26.
2015-12-28, 13:32
Medlem
Tja!
För ca 12 timmar sedan så tog jag ca 60 mg medikinet, gjorde samma sak dagen innan det (120 mg uppdelat på 2 dygn). Nu ska jag på piss om 24 timmar, på maria ungdom.
Har hört att metylfenidat inte syns på "vanligt" pissprov, men att maria ung alltid skickar in på labb varje gång vilket gör att dom ser det. Frågan är: Kollar maria ungdom efter metylfenidat på deras standard prov, även fast dom inte letar efter det specefikt? Har torska amfetamin en gång förut, gör det att kollar extra efter metylfenidat?
Tacksam för svar innan imorgon så jag hinner sänka några liter vatten o några b vitamin i nödfall
2015-12-28, 17:36
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Har aldrig testat kloniprazelam och vet inget om det, men en passus förtjänas; förväxla inte halveringstid med spårbarhet! Förvisso hög korrelation av uppenbara orsaker men t ex klonazepam har mkt lång h-tid men bl a pga höga cut-off nivåer låg spårbarhet, zopiklon h-tid på 6-7 h men spårbart i fyra dygn... jag skulle inför ett pissprov om 3-4 dgr mycket hellre klämma en ikto än en imovane.
2015-12-29, 06:54
Medlem
radiozetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Har aldrig testat kloniprazelam och vet inget om det, men en passus förtjänas; förväxla inte halveringstid med spårbarhet! Förvisso hög korrelation av uppenbara orsaker men t ex klonazepam har mkt lång h-tid men bl a pga höga cut-off nivåer låg spårbarhet, zopiklon h-tid på 6-7 h men spårbart i fyra dygn... jag skulle inför ett pissprov om 3-4 dgr mycket hellre klämma en ikto än en imovane.

Aha där lärde jag mig något nytt. Trodde halveringstiden var det man gick efter för att veta om en substans var ute ur kroppen eller inte. Spårbarheten har jag inte ens hört om innan.
2015-12-29, 15:42
Medlem
jag går till beroendecentrum för att få tillbaka min concerta. har fixat concerta på annat sätt så länge. Undrar om någon har koll på om dom söker efter metylfenidat när dom skickar på analys?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in