2015-10-28, 13:19
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpajen
Har nu regelbundna pisseprov på analys, och undrar, borde jag bli ren från fredag till måndag UTAN att späda ut testet dagen jag pissar om jag drar lite amfetamin under fredag kväll/natt? I rave syfte. Tänker hela helgen efteråt basta och dricka hutlösa mängder vatten med askorbinsyra i (ren c vitamin utan tillsatser). Hade varit väldigt tacksam för svar och mer tips för att få amfetamin ur kroppen, inte tips för att fuska på analysen då jag helt ärligt inte har nerver nog för detta

Motionera, basta som du redan nämnt och hydrera dig.
2015-10-28, 15:28
Medlem
Concubines avatar
Rättning på mitt tidigare inlägg här, räknade fel med en vecka och är 20 dagar sen jag rökte på fredag. Kanske inte spelar större roll dock.
2015-10-28, 15:50
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
Nu behöver jag hjälp kära FB'are

Det är så att jag jag har tagit tramadol under 2 veckors tid, ca 500mg om dagen. Sista tramadolen tog jag förra fredagen, alltså 4 dagar sedan. Idag, tisdag, testade jag mig själv här hemma med en tramadol-sticka, och den visade negativt. Men imorgon ska jag kissa för att behålla mitt körkort, och dom skickar in allt urin på analys. Kommer dom kunna hitta tramadol på analys även fast det visade negativt på stickan?

MVH
Kingandace
Dricka vatten är ditt enda val, ska du kissa i morgon så är det för sent för att ta kreatin för att balansea ut din hydrering som är det som kan rädda dig. På analysen har de ju en lägre cut-off gräns än vad stickorna har så det finns en risk att du åker dit. Så att dricka mycket vatten timmarna upp tills det ska ske är ditt bästa hopp, ta även kisset 'i mitten' inte det första som kommer och inte de sista dropparna.
Citat:
Ursprungligen postat av hrjn138
Syns Metadon på vanliga urinprov som öppenvården tar (multistickor osv)? Hur lång tid tar det innan det går ur kroppen i så fall? Har 20 st 10 mg som jag tänkte käka under helgen, och vill veta om jag bör vara orolig.
Det beror på vilka stickor dom har, inte alla 6,7,8-panelsstickor har det inte men många har det så omöjligt att säga. Alla 12(säkert 10 också)-panels har garanterat.
Metadon sitter kvar i kroppen länge så riskera det inte, oddsen är inte i din favör här.

Mvh
2015-10-28, 19:54
Medlem
blaackjaacks avatar
Hej! Det är så att 15/10 opererades jag och fick en halv 10mg stess (tror jag). Jag får va positiv på det men, ja gjorde ett test i måndas och då va ja fortfarande positiv på ACL. Hur länge kan stess sitta i? 2-3veckor? låter helt sjukt för de va bara en halv tablett.

Men iaf om jag är positiv nu på måndag kommer de skicka det på analys. Och jag äter imovane/stilnoct och lyrica ibland. Kommer de kunna se det på analysen?

Ursäkta om det blev snurrigt skrivet. ^^

/blaackjaack
2015-10-29, 08:57
Medlem
Tjena grabbar, nu äre så att jag pissade positift på tradolan, senast jag käkade det var i fredags alltså 6 dagar sedan och jag har läst att det bara sitter i urinet i cirka 3 dagar? Finns det något annat som kan ge utslag tex imoduim eller något? Att till lägga så åt jag 500 mg
Senast redigerad av tinkyw 2015-10-29 kl. 09:01.
2015-10-29, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaackjaack
Hej! Det är så att 15/10 opererades jag och fick en halv 10mg stess (tror jag). Jag får va positiv på det men, ja gjorde ett test i måndas och då va ja fortfarande positiv på ACL. Hur länge kan stess sitta i? 2-3veckor? låter helt sjukt för de va bara en halv tablett.

Men iaf om jag är positiv nu på måndag kommer de skicka det på analys. Och jag äter imovane/stilnoct och lyrica ibland. Kommer de kunna se det på analysen?

Ursäkta om det blev snurrigt skrivet. ^^

/blaackjaack

Ja Stesolid kan absolut sitta så länge efter bara en dos tyvärr. Man bör räkna med upp till en månad t om. Vad är ACL?

Lyrica och Imovane/Stilnoct syns i regel inte på en vanligt analys om det är urin, såvida dom inte misstänker just det och ber dom att kolla efter det. Är det ett blodprov vilket ibland tas för att mäta nivåer av benzo så kan Imovane och Stilnoct synas på det dock.
2015-10-29, 15:54
Medlem
blaackjaacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prospector
Ja Stesolid kan absolut sitta så länge efter bara en dos tyvärr. Man bör räkna med upp till en månad t om. Vad är ACL?

Lyrica och Imovane/Stilnoct syns i regel inte på en vanligt analys om det är urin, såvida dom inte misstänker just det och ber dom att kolla efter det. Är det ett blodprov vilket ibland tas för att mäta nivåer av benzo så kan Imovane och Stilnoct synas på det dock.

Ja okej. ACL är klonazepam. Bens är jag ren ifrån enligt stickan, men ACL är fortfarande positivt.

Får väl ge fan i imovane/stilnoct typ två dagar innan. Då borde det vara lugnt =) Blodprov kommer de nog inte ta.

Tack för svar
2015-10-29, 17:05
Medlem
Tjabba

Jag går på urinprover på vårdcentralen där jag bor. Jag kissar för att få mitt körkort.
o har nu klantat till det duktigt, jag funderar på det här med syntetiskt urin på analys
från SKL. Kan dom se att det är fake eller är det bara att köra på?

Har läst lite hittar en del som säger att det funkar och endel säger att det inte fungerar
på analys tester.
2015-10-30, 15:22
Medlem
<Från bodycleaners.com>
Cannabis i urinprov

Antal........................Om du väger.............Om du väger
röktillfällen.................under 80 Kg..............över 80 Kg

1 gång......................3-5 dagar.................5-8 dagar
2-4/månaden..............8-15 dagar...............11-18 dagar
2-4/veckan................20-30 dagar..............23-35 dagar
5-6/veckan................30-45 dagar..............33-48 dagar
Dagligen....................40-60 dagar..............49-63 dagar

Jag tänker på detta. Jag rökte igår, torsdag, kväll 2,5 joint brunt.
Sammanlagt 0,3 - 0,5gram skulle jag tippa på ungefär.

Nu på tisdag om 3 dagar (4 dagar med idag) ska jag lämna urinprov. Vet någon av samma erfarenhet om jag kommer hinna bli ren tills dess? Skulle vara jätte tacksam för svar då jag har mycket att förlora om jag torskar..
Senast redigerad av llimaJ 2015-10-30 kl. 15:25.
2015-10-30, 21:28
Medlem
MRagiteras avatar
Drar jag ladd ikväll är jag lugn på måndag eller tisdag? Ska pissa i veckan högst troligt
2015-10-31, 08:00
Medlem
blaackjaacks avatar
Precis fixat en gubbe 4cmc. Ska pissa på måndag och de använder 12 stickor. Kommer det ge utslag på något? Typ meta?

Tacksam för svar
2015-10-31, 10:50
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRagitera
Drar jag ladd ikväll är jag lugn på måndag eller tisdag? Ska pissa i veckan högst troligt

Jodå kör på bara

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in