Citat:
Ursprungligen postat av
Kingandace
Nu behöver jag hjälp kära FB'are
Det är så att jag jag har tagit tramadol under 2 veckors tid, ca 500mg om dagen. Sista tramadolen tog jag förra fredagen, alltså 4 dagar sedan. Idag, tisdag, testade jag mig själv här hemma med en tramadol-sticka, och den visade negativt. Men imorgon ska jag kissa för att behålla mitt körkort, och dom skickar in allt urin på analys. Kommer dom kunna hitta tramadol på analys även fast det visade negativt på stickan?
MVH
Kingandace
Dricka vatten är ditt enda val, ska du kissa i morgon så är det för sent för att ta kreatin för att balansea ut din hydrering som är det som kan rädda dig. På analysen har de ju en lägre cut-off gräns än vad stickorna har så det finns en risk att du åker dit. Så att dricka mycket vatten timmarna upp tills det ska ske är ditt bästa hopp, ta även kisset 'i mitten' inte det första som kommer och inte de sista dropparna.
Citat:
Ursprungligen postat av
hrjn138
Syns Metadon på vanliga urinprov som öppenvården tar (multistickor osv)? Hur lång tid tar det innan det går ur kroppen i så fall? Har 20 st 10 mg som jag tänkte käka under helgen, och vill veta om jag bör vara orolig.
Det beror på vilka stickor dom har, inte alla 6,7,8-panelsstickor har det inte men många har det så omöjligt att säga. Alla 12(säkert 10 också)-panels har garanterat.
Metadon sitter kvar i kroppen länge så riskera det inte, oddsen är inte i din favör här.
Mvh