Citat:
Ok, är det så att advokaten eller polisen är intresserade av annat än att det ska vara NB som är GM, så borde dom redan fattat detta och insett att han inte hunnit med att göra allt på den korta tiden b l a, men enklast så här, som alltid, varför orka göra mer än man behöver? Den "tekniska" bevisningen är ju klockren, eller?Men det viktiga är ju inte att Ni hittar mördaren utan att Ni nu med bergfasta bevis och frågeställningar bistår advokaten så hon kan driva målet på rätt sätt.
Advokaten hade en svår sits då hon hade väldigt lite bevis som kunde förklara åklagarens bevisning. Advokaten saknade stark bevisning för en alternativ gärningsman eller medhjälpare.
Allt ovanstående har ju Ni löst, och då är det Eran plikt som samhällsmedborgare att delge advokaten detta.
Hur skulle set se ut om Ni nu har alla frågeställningar och alla slutsatser klara och inte har haft ett möte med advokaten för att lämna denna information.
Om han blir dömd i HD eller om domen fastställs så kommer jag hålla Er som ansvariga om Ni smiter undan.
- Gör er plikt.
Advokaten hade en svår sits då hon hade väldigt lite bevis som kunde förklara åklagarens bevisning. Advokaten saknade stark bevisning för en alternativ gärningsman eller medhjälpare.
Allt ovanstående har ju Ni löst, och då är det Eran plikt som samhällsmedborgare att delge advokaten detta.
Hur skulle set se ut om Ni nu har alla frågeställningar och alla slutsatser klara och inte har haft ett möte med advokaten för att lämna denna information.
Om han blir dömd i HD eller om domen fastställs så kommer jag hålla Er som ansvariga om Ni smiter undan.
- Gör er plikt.
Pappa Holm har inte varit misstänkt heller, alltså; vissa frågor ställer man inte då. Jag lämnar gärna över min teori, men hoppas att dom läser här, det brukar dom göra, men kan förklara för dom exakt var det brister om dom vill lyssna, det är väl mest där problemet är. Kan väl i o f ringa, "tipsa polisen" också anonymt var dom glömt att titta eller var och vad dom ska titta på, det har jag gjort innan, och ja, det har gett resultat(kanske därför jag blivit så självsäker?)Men ville främst se vad som kommer fram här ute i detta fall och hur folk tänker m m innan, men det visar väl sig hur det ligger till, det brukar det göra när inget är en slump liksom. Apropå slump, jag tror nog att jag ska gå och kolla och ev skriva lite i tråden om försvunna Helena A nu, det är ju inte en dag för tidigt att det blir uppklarat.