Citat:
Ursprungligen postat av
Neverhesitate
Du är fri att tro vad du vill. Har det någon betydelse för dig om den som skriver är man eller kvinna, bemöter du argument olika beroende på könet hos den som har åsikten? Varför är min verklighet mer irrelevant och ointressant än din?
Nej, jag ger exakt samma argument som om du hade varit kille.
Citat:
Du påstår att de flesta män är värdelösa i sängen enligt kvinnor. Om det är så, tycker du det är konstigt att kvinnorna inte vill ha sex med de männen? Att sitta och vänta på att bli uppskattad för njutning man inte klarar av att ge känns inte vidare logiskt. Uppskattad för sin förmåga att ge njutning blir man först efter att man gett njutningen...
Man kan använda black swan-teorin kring det här.
Ställ 1000 män bredvid varandra och kolla hur mycket det skiljer sig på dem i sängen. Sen kollar vi hur mycket det skiljer sig på dem i vad de har att erbjuda i form av försörjning. Där kan de flesta ge försörjning som i omsatt till sex skulle motsvara gangbang. Däremot kan de inte leverera gangbang ens alla 1000 tillsammans.
Citat:
Män som inte får ligga i den utsträckning de vill och med vem de vill, är det något du ser att de har någon egen del i? Att män som anser att det är kvinnans plikt att ställa upp på sex inte får ligga ser jag inget konstigt i. Att män som inte tänder kvinnan och skapar gemensam njutning med henne inte får ligga ser jag heller inget konstigt i. Sex är varken en rättighet eller en skyldighet.
Män har självklart en del i att de inte får ligga men de gör väldigt mycket för att få ligga. Vad gör kvinnor för att få ligga? Ingenting. Anledning? De är ointresserade av sex.
Citat:
På vilket sätt har jag kastat skit? I jämförelse med din argumentation så tycker jag min är väldigt saklig...
Förlåt mig.

Du skriver som den gulliga Katzyn, hon är sur på mig. Undra varför... he he
Citat:
Återigen- "fantastiska" äktenskap går inte i kras. Varför initierar någon en skilsmässa tror du? "Vi har det så underbart ihop och min partner är verkligen fantastisk på alla sätt, så nu vill jag skilja mig"... Äktenskap där båda är lyckliga i förhållandet spricker inte, de äktenskap som spricker gör det för att någon av parterna eller båda inte är lyckliga i förhållandet, och det i sin tur beror sällan på bara den ena.
Kvinnor gifter sig för att skilja sig. Tror du att de gifter sig för att ha skönt sex? Självklart inte. De gifter sig för att råna mannen på laglig väg och komma undan med det.