2015-11-22, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Det är inte intressant att ni sitter och delar med av saker som kan vara era fantasier. Om ni vill hålla den här tråden på en intressant nivå och faktiskt bevisa nånting så kan ni 1) lägga upp en bild men en skylt där man ser att ni är tjejer eller 2) hänvisa till studier angående personers sexvanor, jag kan börja: http://www.kinseyinstitute.org/resources/FAQ.html där kan ni se att mer än 50 % (!) av singelkvinnor mellan 18-24 inte har haft sex det senaste året.

Hur går det där ihop med att alla unga tjejer är horor och ligger med tio män på krogtoan varje helg, nu igen? Jag har glömt.

Annars tror jag att det där kan bero på att mer än 50% (!) av alla singelmän mellan 18 - 24 är så usla älskare. Tro fan att man kan behöva fundera i ett år eller mer då, på hur man ska kunna sålla ut dem så att man kan fortsätta att uppskatta sex med likasinnade grabbar. Det är inte lätt!
Citera
2015-11-22, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Hur går det där ihop med att alla unga tjejer är horor och ligger med tio män på krogtoan varje helg, nu igen? Jag har glömt.

Annars tror jag att det där kan bero på att mer än 50% (!) av alla singelmän mellan 18 - 24 är så usla älskare. Tro fan att man kan behöva fundera i ett år eller mer då, på hur man ska kunna sålla ut dem så att man kan fortsätta att uppskatta sex med likasinnade grabbar. Det är inte lätt!
1) Det har jag inte sagt försök inte.

2) Ehm, vad är grejen? Man pumpar så hårt man kan sen är saken biff.
Citera
Medlem
Citat:
Om du inte vill ha sandlåda varför kan du inte komma med nånting vettigt? Du sitter bara och tramsar.

Det gör ju du med, fast du fattar inte att du gör det.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Du är fri att tro vad du vill. Har det någon betydelse för dig om den som skriver är man eller kvinna, bemöter du argument olika beroende på könet hos den som har åsikten? Varför är min verklighet mer irrelevant och ointressant än din?
Nej, jag ger exakt samma argument som om du hade varit kille.

Citat:
Du påstår att de flesta män är värdelösa i sängen enligt kvinnor. Om det är så, tycker du det är konstigt att kvinnorna inte vill ha sex med de männen? Att sitta och vänta på att bli uppskattad för njutning man inte klarar av att ge känns inte vidare logiskt. Uppskattad för sin förmåga att ge njutning blir man först efter att man gett njutningen...
Man kan använda black swan-teorin kring det här.

Ställ 1000 män bredvid varandra och kolla hur mycket det skiljer sig på dem i sängen. Sen kollar vi hur mycket det skiljer sig på dem i vad de har att erbjuda i form av försörjning. Där kan de flesta ge försörjning som i omsatt till sex skulle motsvara gangbang. Däremot kan de inte leverera gangbang ens alla 1000 tillsammans.

Citat:
Män som inte får ligga i den utsträckning de vill och med vem de vill, är det något du ser att de har någon egen del i? Att män som anser att det är kvinnans plikt att ställa upp på sex inte får ligga ser jag inget konstigt i. Att män som inte tänder kvinnan och skapar gemensam njutning med henne inte får ligga ser jag heller inget konstigt i. Sex är varken en rättighet eller en skyldighet.
Män har självklart en del i att de inte får ligga men de gör väldigt mycket för att få ligga. Vad gör kvinnor för att få ligga? Ingenting. Anledning? De är ointresserade av sex.
Citat:
På vilket sätt har jag kastat skit? I jämförelse med din argumentation så tycker jag min är väldigt saklig...
Förlåt mig. Du skriver som den gulliga Katzyn, hon är sur på mig. Undra varför... he he
Citat:
Återigen- "fantastiska" äktenskap går inte i kras. Varför initierar någon en skilsmässa tror du? "Vi har det så underbart ihop och min partner är verkligen fantastisk på alla sätt, så nu vill jag skilja mig"... Äktenskap där båda är lyckliga i förhållandet spricker inte, de äktenskap som spricker gör det för att någon av parterna eller båda inte är lyckliga i förhållandet, och det i sin tur beror sällan på bara den ena.
Kvinnor gifter sig för att skilja sig. Tror du att de gifter sig för att ha skönt sex? Självklart inte. De gifter sig för att råna mannen på laglig väg och komma undan med det.
Citera
2015-11-22, 20:30
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Det är inte intressant att ni sitter och delar med av saker som kan vara era fantasier. Om ni vill hålla den här tråden på en intressant nivå och faktiskt bevisa nånting så kan ni 1) lägga upp en bild men en skylt där man ser att ni är tjejer eller 2) hänvisa till studier angående personers sexvanor, jag kan börja: http://www.kinseyinstitute.org/resources/FAQ.html där kan ni se att mer än 50 % (!) av singelkvinnor mellan 18-24 inte har haft sex det senaste året.

Spelar ingen roll vad någon postar eller gör, man får ändå bara tillbaka. "Du ljuger" eller "Du är undantaget" för det inte stämmer med era personliga sanningar. Det finns båda sorter inom båda könen. Har känt tjejer som ligger runt konstant med olika killar parallellt, tjejer som är oskulder och rädda för sex men kåta, tjejer i förhållanden som är jävligt kinky. Jag har känt killar som iskallt ligger runt, killar som är rätt ointresserade av sex och erkänner det själva och killar som är så förtvivlade över sina ex att de inte klarar av att ha sex. Många har även dålig kondition och orkar inte. Finns även väldigt pryda killar och tjejer.
Citera
2015-11-22, 20:31
Avslutad
Citat:
Det gör ju du med, fast du fattar inte att du gör det.
Men jag har länkat till vetenskapliga studier, vad mer kan man begära?
Citera
2015-11-22, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Spelar ingen roll vad någon postar eller gör, man får ändå bara tillbaka. "Du ljuger" eller "Du är undantaget" för det inte stämmer med era personliga sanningar. Det finns båda sorter inom båda könen. Har känt tjejer som ligger runt konstant med olika killar parallellt, tjejer som är oskulder och rädda för sex men kåta, tjejer i förhållanden som är jävligt kinky. Jag har känt killar som iskallt ligger runt, killar som är rätt ointresserade av sex och erkänner det själva och killar som är så förtvivlade över sina ex att de inte klarar av att ha sex. Många har även dålig kondition och orkar inte. Finns även väldigt pryda killar och tjejer.
Nej länka till forskning eller till fall där vi kan bekräfta att det faktiskt hänt. Att du säger "min kompis har.." utan belägg är inte trovärdigt.
Citera
2015-11-22, 20:34
Bannlyst
Citat:
Jag gör mitt bästa för att sprida lite ljus i det okunskapens mörker som råder här i den sandlåda du kallar hem. Du kan tacka mig sen.

Nu har du ju gett mig rätt i att du inte är mycket att ha i sängen också, vilket årtionde som helst nu kanske du upptäcker att du gillar en tjej. Och då jävlar, börjar vandringen mot bättre tider för dig!

Jag håller tummarna.
Var kallar jag denna sandlåda för hem?

Du har ingen aning om hur jag är i sängen. Allt är dina spekulationer. Du är känslomässigt djupt berörd nu och kastar all skit du kan hitta men du är bara patetisk.

Tack ska du ha om det andra!
Citera
2015-11-22, 20:36
Medlem
Citat:
1) Det har jag inte sagt försök inte.

2) Ehm, vad är grejen? Man pumpar så hårt man kan sen är saken biff.

1) Ingen aning om du har sagt det men jag tänkte att du säkert visste. Det är ju de två varianter av kvinnor som existerar här på Flashback, horor eller frigida.

2) Om man spelar in porrfilm är det säkert uppskattat av regissören. För mig, som inte förekommer på film i såna sammanhang, låter det däremot inte så jättekul men det finns säkert nån som gillar det också. Det vore mig fjärran att kritisera din teknik eller brist på, jag håller mig svepande och generell.
Citera
2015-11-22, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Ta det i PM om du kan komma på ett sätt för mig att visa att jag är kvinna utan att visa ansiktet, och inget naket heller.
Fast min gissning är att jag skulle kunnat lägga upp en bild med lapp med mitt användarnamn och datum samt min fitta och du skulle ändå förneka att jag vore tjej så känns rätt meningslöst.

Grejen är att män inte fattar vad jag anser är desperat, om de fattat det hade de kunnat lura mig och jag hade kunnat hitta många killar jag velat ligga med. Men nu är det inte så.
Skicka det i PM då. Det kommer ju inget PM.
Det verkar som att du är mer villig av att bevisa att du är kvinna än jag är villig att se nån bild på dig.
Citera
2015-11-22, 20:41
Medlem
Citat:
Men jag har länkat till vetenskapliga studier, vad mer kan man begära?

Att kunna tyda statistik och undersökningar samt formulera egna, genomtänkta argument baserade på verkligheten?

Nej, jag vet, jag vet. Det var dumt. Länka på, du.
Citera
2015-11-22, 20:43
Avslutad
Citat:
1) Ingen aning om du har sagt det men jag tänkte att du säkert visste. Det är ju de två varianter av kvinnor som existerar här på Flashback, horor eller frigida.

2) Om man spelar in porrfilm är det säkert uppskattat av regissören. För mig, som inte förekommer på film i såna sammanhang, låter det däremot inte så jättekul men det finns säkert nån som gillar det också. Det vore mig fjärran att kritisera din teknik eller brist på, jag håller mig svepande och generell.
1) Det är fantasier.

2) Alla tjejer gillar att bli hårt knullade, jag har seriöst inte stött på en enda som inte gör det. Kan du förklara varför - mer konkret - du inte gillar att bli knullad hårt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in