2015-11-22, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Haha du klarade inte av att bemöta argumenten eller de andra resonemangen utan påhopp. Jag gillar mig själv när jag verbalt rövknullar er. Det är så uppenbart att du tar i så du spricker.

Vissa tjejer har faktiskt kommit före mig, så där har du fel!

Om man sminkade killar.

Jag pratar med bönder på bönders språk och bemöter dina sk "argument" på den låga nivå som de förtjänar.

Äh, de fejkade förstås, i hopp om att det skulle ta slut snabbare då så de blev av med dig. Och det funkade ju, eller hur?

Det är ett talesätt och handlar om att försöka dölja något som inte går att dölja. Men om det hade handlar om vem som sminkar sig, som du tror, så har även killar sminkat sig rejält förr och somliga gör det nu också. Kanske vore nåt för dig, fast det lär inte hjälpa det heller.
Citera
2015-11-22, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Bara för att jag gillar sex betyder det inte att jag knullar med vem som helst. Jag håller mig till killar jag finner attraktiva både till utseende och personlighet och sådana är inte lätta att hitta. Då är jag hellre utan.
Knullat arbetslösa, jag har åkt till killar bara för att knulla och sen åka hem. Men eftersom du resonerar som Babianen så antar jag att du kommer påstå att jag ljuger.
Känner ingen konkurrens av horor. De män som går till horor är ändå inga jag skulle vilja ha.
Du kommer visst att knulla med vem som helst, bara du är tillräckligt intresserad av sex. Dock har jag alltid trott att du är kille så du har helt rätt i att jag tror du ljuger.

Men ok, om du nu vore tjej. De män som vanliga kvinnor attraheras av är män som alla spelar charader och gör till sig. Kvinnor säger att ärlighet varar längst men det varar kortast. Varför? Därför att män måste locka kvinnan tiil sex genom att bevisa sig duglig. Först då går kvinnan med på att ha sex under förutsättning att hon får nåt i utbyte. Skulle ärlighet vara lämgst så skulle kvinnor tacka ja till sex när män frågat men i stället tyckr kvinnor att män är "creepy" när de är ärliga med vad de vill.

Kvinnor vet inte vad ärlighet är eller så uppskattar de inte män för sex. Uppskattar man sex så är man nyfiken på att ta reda på hur den eller den killen är i sängen men det gör de inte.
Citera
2015-11-22, 19:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Jag pratar med bönder på bönders språk och bemöter dina sk "argument" på den låga nivå som de förtjänar.

Äh, de fejkade förstås, i hopp om att det skulle ta slut snabbare då så de blev av med dig. Och det funkade ju, eller hur?

Det är ett talesätt och handlar om att försöka dölja något som inte går att dölja. Men om det hade handlar om vem som sminkar sig, som du tror, så har även killar sminkat sig rejält förr och somliga gör det nu också. Kanske vore nåt för dig, fast det lär inte hjälpa det heller.
Du är invalid. Spekulera hur mycket du vill men du är ett missfoster som vill göra sandlåda av en mycket aktuell diskussion. Dra åt helvete.
Citera
2015-11-22, 19:35
Bannlyst
Vad som är slående med dessa diskussioner är att kvinnor blir enormt upprörda och massa betafjollor flockas för att försvara kvinnor och dölja deras sexuella ointresse.

Kvinnor ger sex i utbyte mot försörjning. Det är en naturlag.

Allt som avviker från det är vanlig kvinnlig hyckleri. Alla kvinnor bortförklarar det med att man själv har brister och att andra har hett sex någonstans i ingemansland. Sånt finns inte, därför att kvinnor vill ha försörjning och inte sex. Oavsett hur bra sexet är så är försörjning på deras huvudagenda.

Ungefär 5 procent gillar sex aktivt men ni tillhör slasken.
Senast redigerad av chirho 2015-11-22 kl. 19:38.
Citera
2015-11-22, 19:35
Medlem
remixutoheavens avatar
Kan jag till viss mån hålla med chirho när det gäller många punkter. Däremot har kvinnan också en njutning när det kommet till sex men de har en "större frihet" att välja den än vad vi män exempelvis har. En fitta är stark produkt på en ansträngd och begränsad marknad, alla vill ha den men många får den inte. Kvinnan är relativt smart när det kommer till den biten och istället för att ligga med vem som helst så kan hon nu istället välja och vräka till bästa förmånliga pris.

Eftersom män, patetisk nog, är villiga att göra vad som helst för få en åktur så ökar också konkurrensen. Om du är en medelmåtta kommer man inte så långt på köttmarknaden, men om du har pengar och är villig att dela med dessa till en "icke hora" i form av bidrag. Så kommer det att gå som smör, bara titta på exempelvis "Tag the sponsor", dvs alla fittor har ett pris. Kvinnan utnyttjar ju givetvis detta för att få den senaste LV-väskan eller vad nu det kan tänkas vara. Vill bara poängtera ut att det inte behöver vara materialistiska ting utan kan vara för att få sin vilja genom, makt etc.

Nu är givetvis inte alla kvinnor sådana men däremot en högre halt är det. Den sexuella revolutionen samt översexualiteten i väst har medfört detta så blir det allt mer tydligt och enklare att genomskåda, hur en kvinna fungerar i den sexuella sfären. Sex och manipulation går i hand när det gäller många av kvinnorna eftersom de vet själva att sitter på enorm makt.

Kvinnor njuter precis lika mycket som män när det kommer till det sexuella planet men här kan hon också njuta om vad hon kommer att få. Hon kan ha sex med en riktigt ful och tjock man men hon vet vad hon får ut av det och där ligger också njutningen i samt acceptansen för hela bravden.

Det kvinnliga könet kommer alltid att vara lömsk och opålitlig i mina ögon.
Citera
2015-11-22, 19:40
Avslutad
Citat:
Du kommer visst att knulla med vem som helst, bara du är tillräckligt intresserad av sex. Dock har jag alltid trott att du är kille så du har helt rätt i att jag tror du ljuger.

Men ok, om du nu vore tjej. De män som vanliga kvinnor attraheras av är män som alla spelar charader och gör till sig. Kvinnor säger att ärlighet varar längst men det varar kortast. Varför? Därför att män måste locka kvinnan tiil sex genom att bevisa sig duglig. Först då går kvinnan med på att ha sex under förutsättning att hon får nåt i utbyte. Skulle ärlighet vara lämgst så skulle kvinnor tacka ja till sex när män frågat men i stället tyckr kvinnor att män är "creepy" när de är ärliga med vad de vill.

Kvinnor vet inte vad ärlighet är eller så uppskattar de inte män för sex. Uppskattar man sex så är man nyfiken på att ta reda på hur den eller den killen är i sängen men det gör de inte.

Alla är inte lika desperata som du Babianen version 2. Haft lägre krav innan men mår bara illa nu när jag tänker på vilka loosers jag knullat. Inget jag skulle göra om idag.
Skulle kunna skicka bild till dig men då gissar jag att du ska se mig i cam.

Om en kille går fram till mig och undrar om vi ska ligga tänker jag att han är en desperat typ som knullar vem som helst. Och sådana killar vill jag inte ha, han bryr sig alltså inte ens om att ta reda på hurdan jag är i sängen innan han vill in i mig. Hur andra tjejer tänker om det får de svara för.

Jag vill veta hur attraktiva killar är i sängen, därför frågar jag om det är läge för det och i 99% av fallen får jag ett svar som inte passar mig och därför knullar jag de inte.
Citera
2015-11-22, 19:42
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Alla är inte lika desperata som du Babianen version 2. Haft lägre krav innan men mår bara illa nu när jag tänker på vilka loosers jag knullat. Inget jag skulle göra om idag.

Om en kille går fram till mig och undrar om vi ska ligga tänker jag att han är en desperat typ som knullar vem som helst. Och sådana killar vill jag inte ha, han bryr sig alltså inte ens om att ta reda på hurdan jag är i sängen innan han vill in i mig. Hur andra tjejer tänker om det får de svara för.

Jag vill veta hur attraktiva killar är i sängen, därför frågar jag om det är läge för det och i 99% av fallen får jag ett svar som inte passar mig och därför knullar jag de inte.

För att du vill ha en kille som ger dig något i både fysik samt psykisk form.
Citera
2015-11-22, 19:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Så idag är du Zuluwanker? Hälsa Babianen...
Du behöver inte tro på mig, och ingen annan heller. Den som vill tänker till kring det jag skriver, och tror man att det finns en poäng i det jag skriver så kan man använda det i sitt eget liv. Den som inte vill reflektera över det jag skriver utan vill fortsätta att bara se saker på sitt sätt gör såklart det.
1) Som sagt jag kan skicka en bild i PM där du ser att vi inte är samma person men det var inte intressant?

2) Du måste kunna ta att nån ifrågasätter dig, och att om du inte har nåt bra argument även tappar all trovärdighet.

Citat:
Finns nog en hel massa att googla kring hur man tänder och tillfredsställer en kvinna, för den som är villig att anstränga sig lite för att lyckas med det. Problemet är väl att de som skulle behöva lära sig hur man gör inte har lust att anstränga sig, för de tycker att kvinnan ska "ställa upp".
Du måste ju kunna berätta hur din man tillfredsställer dig? Det är helt uppenbart att du försöker slingra dig ifrån att svara på min fråga.

Citat:
Du vet att alla inte tänder på detsamma som du gör va? Profilen Zuluwanker sägs ju vara en man, ska han föreställa hetero, bi eller homo?

Jag vet att väldigt många tjejer gör det, men inte på flashback tydligen.
Citat:
Det är en väldig skillnad på en dominant man och en gnällig snubbe som "minsann vill ha sex så kvinnan borde ställa upp"... Och även för en man som är dominant under sexet så kvarstår detaljen att få kvinnan att VILJA ha sex, och det är den "lilla" detaljen som män som inte får sex missar...
1) Ja men om man är dominant så gör man som man vill och frågar inte, annars är man bara en clown som låtsas för att han tror tjejer gillar det.

2) Nej om man är dominant så är det bara ens egna vilja som gäller annars är man bara en clown som sagt, det finns dock lagar att förhålla sig till.
Citat:
Läs vad jag skrivit tidigare och bilda dig en egen uppfattning om ifall jag är kvinna eller man. Men poängen här är min åsikt, inte mitt kön.
Det kanske är lite av en hobby, att låtsas vara kvinna? Typ e-tranny.

Citat:
Så du väljer inte sex med den som tänder dig mest? De flesta av oss väljer sex med den vi tänder mest på, och vad olika personer tänder på varierar. Och för att vilja upprepa sex med en person så krävs det att sexet ger njutning.
Om jag har 10 vanliga tjejer framför mig, så har jag sex med vem som helst av dem det gör mig detsamma. Om det är någon speciell så tar jag den men i det här scenariot så var det bara vanliga.

Citat:
För mig är det inte EN sak som tänder mig, utan en kombination av flera saker. Och om jag hade varit singel så är sannolikheten stor att jag inte valt att ha sex med någon av de tio männen, det skulle vara en ren lyckträff om rätt man (och rätt sex) för mig skulle vara bland de tio.
Då gillar du inte att ha sex med män, då hade du tagit någon av de männen. Poängen är ju att tjejer måste ha nåt mer än bara mannen.
Citera
2015-11-22, 19:50
Medlem
Citat:
Du är invalid. Spekulera hur mycket du vill men du är ett missfoster som vill göra sandlåda av en mycket aktuell diskussion. Dra åt helvete.

Invalid? Vadå, haltar jag när jag skriver, eller?

Du bor i sandlådan men jag är bara här på besök.
Citera
2015-11-22, 19:51
Medlem
10sekunders avatar
ONS är ofta totalt värdelösa för tjejer. Går inte ens att jämföra det med sex i ett förhållande med någon man är kär i. Bl.a för att såna random män är otroligt ego. Då kan man lika gärna onanera och kolla porr istället. Hjärnan och det känslomässiga är i väldigt hög grad kopplad till ordentlig upphetsning hos kvinnor.Därför finns det bara fördelar med att vara selektiv och skaffa något seriöst så man kan ha mycket, bra och avancerat sex när man vill. Snarare regel än undantag att killar jag dejtat varit mindre kåta än jag faktiskt. Någon blev t.o.m. defensiv och anklagande för jag ville mer än 1 gång på samma dag, haha! Som tur är är min nuvarande pojkvän minst lika kåt som jag. Blir nog 2-4 gånger/dag iaf
Citera
2015-11-22, 19:55
Bannlyst
Citat:

Lilla gosse, det är bara kvinnor som kan suga av chefen och få jobbet, det är bara snygga kvinnor som kan muta andra och få sin verkliga vilja igenom, det är bara kvinnor som åker räkmacka genom livet och bara kvinnor som känner sig hotade av att häva sexköpslagen. Ingen kommer titta åt kvinnors rynkiga fittor och ens bemöda sig att konversera med otrevliga guldgrävare när lagen är upphävd.

Det ska anses coolt för kvinnor att tala ner sina tidigare ligg i ett försök att framstå dem som sexuella proffs, men de flesta killar skulle aldrig doppat i kvinnan om han verkligen ställde krav. Kvinnor ska vara glada att män är så pass desperata annars hade kvinnor fått jobba, och de hade fått jobba ännu mer om vi inte haft nån sexköpslag. Men som alltid gör man vad som helst för att rädda fula kvinnor så att de också ska ha en chans på relationsmarknaden.

Kvinnor tror att män träffas men många män som vet hur kvinnor fungerar bryr sig inte vad de tycker och tänker om oss för i grunden uppskattar kvinnor inte oss ändå, varför ska jag då oroa mig för om kvinnan är missnöjd med sexet. Ingen bryr sig, det viktiga är att jag njuter och resten sket jag brunt i. Kvinnor behagar inte mig, så varför ska jag behaga dem? Helt sjukt resonerar du.
Senast redigerad av chirho 2015-11-22 kl. 19:58.
Citera
2015-11-22, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Invalid? Vadå, haltar jag när jag skriver, eller?

Du bor i sandlådan men jag är bara här på besök.
Ja, du haltar. Nej du är inte här på besök, du besväras av att jag skriver sanningar, varför annars besöka en sandlåda om man själv inte befinner sig på den nivån.

Som sagt, dra åt helvete eller må ISIS avrätta din familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in