Citat:
Ursprungligen postat av
Neverhesitate
Så idag är du Zuluwanker? Hälsa Babianen...
Du behöver inte tro på mig, och ingen annan heller. Den som vill tänker till kring det jag skriver, och tror man att det finns en poäng i det jag skriver så kan man använda det i sitt eget liv. Den som inte vill reflektera över det jag skriver utan vill fortsätta att bara se saker på sitt sätt gör såklart det.
1) Som sagt jag kan skicka en bild i PM där du ser att vi inte är samma person men det var inte intressant?
2) Du måste kunna ta att nån ifrågasätter dig, och att om du inte har nåt bra argument även tappar all trovärdighet.
Citat:
Finns nog en hel massa att googla kring hur man tänder och tillfredsställer en kvinna, för den som är villig att anstränga sig lite för att lyckas med det. Problemet är väl att de som skulle behöva lära sig hur man gör inte har lust att anstränga sig, för de tycker att kvinnan ska "ställa upp".
Du måste ju kunna berätta hur
din man tillfredsställer
dig? Det är helt uppenbart att du försöker slingra dig ifrån att svara på min fråga.
Citat:
Du vet att alla inte tänder på detsamma som du gör va? Profilen Zuluwanker sägs ju vara en man, ska han föreställa hetero, bi eller homo?
Jag vet att väldigt många tjejer gör det, men inte på flashback tydligen.
Citat:
Det är en väldig skillnad på en dominant man och en gnällig snubbe som "minsann vill ha sex så kvinnan borde ställa upp"... Och även för en man som är dominant under sexet så kvarstår detaljen att få kvinnan att VILJA ha sex, och det är den "lilla" detaljen som män som inte får sex missar...
1) Ja men om man är dominant så gör man som man vill och frågar inte, annars är man bara en clown som låtsas för att han tror tjejer gillar det.
2) Nej om man är dominant så är det bara ens egna vilja som gäller annars är man bara en clown som sagt, det finns dock lagar att förhålla sig till.
Citat:
Läs vad jag skrivit tidigare och bilda dig en egen uppfattning om ifall jag är kvinna eller man. Men poängen här är min åsikt, inte mitt kön.
Det kanske är lite av en hobby, att låtsas vara kvinna? Typ e-tranny.
Citat:
Så du väljer inte sex med den som tänder dig mest? De flesta av oss väljer sex med den vi tänder mest på, och vad olika personer tänder på varierar. Och för att vilja upprepa sex med en person så krävs det att sexet ger njutning.
Om jag har 10 vanliga tjejer framför mig, så har jag sex med vem som helst av dem det gör mig detsamma. Om det är någon speciell så tar jag den men i det här scenariot så var det bara vanliga.
Citat:
För mig är det inte EN sak som tänder mig, utan en kombination av flera saker. Och om jag hade varit singel så är sannolikheten stor att jag inte valt att ha sex med någon av de tio männen, det skulle vara en ren lyckträff om rätt man (och rätt sex) för mig skulle vara bland de tio.
Då gillar du inte att ha sex med män, då hade du tagit någon av de männen.
Poängen är ju att tjejer måste ha nåt mer än bara mannen.